برای خرید پارتیشن خانگی این موارد را در نظر داشته باشید

0

برای خرید پارتیشن خانگی این موارد را در نظر داشته باشید : امروزه خرید پارتیشن خانگی بسیار رواج پیدا کرده است؛ زیرا تأثیر زیادی در جذابیت و زیبایی دکوراسیون منازل دارد. پارتیشن ها نمونه ای از دیوار های تزئینی، دکوری و جداکننده های بین دو فضا هستند. برخی از پارتیشن ها برای جداسازی یا پنهان کردن برخی قسمت های خانه مانند سرویس بهداشتی استفاده می شود.

برای خرید پارتیشن خانگی این موارد را در نظر داشته باشید

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : هنگام خرید پارتیشن های خانگی ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید؛ یعنی توقع شما از پارتیشن چیست؟! سپس اقدام به انتخاب و خرید کنید.

پارتیشن ها دارای انواع گوناگونی هستند. قصد داریم در این مقاله به معرفی انواع پارتیشن خانگی بپردازیم که کار شما را هنگام خرید راحت کنیم. با این حساب بهترین تصمیم را می گیرید.

لازم است ذکر شود گروه دکوراسیون ساویس با ارائه انواع پارتیشن های خانگی، اداری، لوازم اداری و دیگر محصولات مشابه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

خرید پارتیشن خانگی به همین سادگی

اگر قصد خرید پارتیشن خانگی را دارید، آشنایی با انواع این پارتیشن ها به شما کمک می کند که خرید بهتری داشته و از انتخاب خود لذت ببرید.

همان طور که می دانید از پارتیشن برای جداسازی بین دو فضا استفاده می شود. البته امروزه از پارتیشن ها برای ایجاد اتاق خواب، حمام، اتاق بازی، نشیمن و غیره بهره می گیرند. بنابراین با کارآیی بالایی که این لوازم دارند، وجودشان بسیار ضروری است.

برخی از انواع پارتیشن های خانگی به شرح زیر است:

  •     پارتیشن شیشه ای؛
  •     پارتیشن چوبی؛
  •     پارتیشن دکوراتیو؛
  •     پارتیشن فلزی؛
  •     پارتیشن پرده ای؛
  •     پارتیشن با گل و گیاه؛
  •     پارتیشن چرخشی؛
  •     پارتیشن معلق؛
  •     پارتیشن ریلی.

در ادامه مقاله به معرفی کاربرد هر یک از این موارد می پردازیم که خرید پارتیشن خانگی را برای شما راحت کنیم.

۱. پارتیشن شیشه ای؛ مناسب تمامی محیط

پارتیشن های شیشه ای کاربردهای فراوانی دارند و اغلب در تمامی فضای خانه قابل نصب هستند. این پارتیشن ها از شیشه های دوجداره، مات، رنگی و غیره تولید می شوند. به همین منظور برای ایجاد گلخانه، اتاق خواب، نشیمن و حمام بسیار مناسب هستند.

۲. پارتیشن چوبی؛ مناسب محیط های دور از رطوبت

این پارتیشن ها همانطور که از نامشان مشخص است، از چوب ساخته می شوند؛ بنابراین بهتر است در محیط هایی از آنها استفاده شود که دور از رطوبت باشند. برای ایجاد یک اتاق نشیمن در خانه بسیار مناسب هستند.

خرید پارتیشن های خانگی چوبی، محیط نوستالژیکی را برای منزل شما به وجود می آورد.

پارتیشن دکوراتیو؛ زیبا سازی دکوراسیون

برای زیبایی دکوراسیون خانه و جداسازی قسمت های مختلف به صورت ظاهری مانند ایجاد فضای غذاخوری در خانه، خرید پارتیشن خانگی دکوراتیو و تزئینی ایده بسیار مناسبی است. این پارتیشن ها از پرطرفدارترین نوع جداکننده های خانگی هستند؛ زیرا علاوه بر جداسازی بین دو فضا، زیبایی خاصی را به محیط می دهند.

۳. پارتیشن فلزی؛ مقاومت بالا

پارتیشن های فلزی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند. اگر مایل هستید اشیا سنگینی را در قفسه های جداکننده های منزل خود قرار دهید، خرید پارتیشن خانگی فلزی بسیار مناسب است.

این پارتیشن ها ضربه را تحمل می کنند و امکان طراحی و شکل دهی آنها طبق سلیقه شما وجود دارد.

۴. پارتیشن پرده ای؛ شستشوی آسان

اگر قصد این را دارید که خرید پارتیشن خانگی شما کم هزینه باشد، پیشنهاد ما انتخاب پارتیشن های پرده ای است. این جداکننده ها از جنس پارچه یا پلاستیک بوده که وزن بسیار سبکی دارند و به راحتی قابل نصب بوده و شستشوی آنها نیز راحت است.

با باز کردن این جداکننده ها دو قسمت متفاوت را در خانه به وجود می آورید و با بستنشان، محیط را به حالت اولیه باز می گردانید.

۵. پارتیشن با گل و گیاه؛ تصفیه هوای منزل

یکی از جذاب ترین پارتیشن های خانگی، جداکننده هایی است که با گل و گیاه آپارتمانی تزئین می شود. این دیوار ها علاوه بر جداسازی بین دو فضا، زیبایی خانه را دوچندان می کنند.

پارتیشن بندی با گل و گیاه یکی از جذاب ترین، خاص ترین و متفاوت ترین جداکننده ها هستند. استفاده از گل و گیاه آپارتمانی زیبایی دکوراسیون را حفظ کرده، آلودگی های محیطی را کمتر می کند و باعث تصفیه هوا می شود. بنابراین خرید پارتیشن خانگی با گل و گیاه بهترین انتخاب برای تمامی افراد با سلیقه است.

۶. پارتیشن چرخشی؛ تأمین نور محیط

اگر قصد دارید نور آشپزخانه را از پنجره ها تأمین کنید یا اینکه مایل هستید بالای پیشخوان آشپزخانه پارتیشنی نصب کنید که نور محیط را تأمین کرده، دید داخل آشپزخانه را کم کند و به پذیرایی مشرف باشد، بدون شک خرید پارتیشن چرخشی بسیار ایده آل است.

این پارتیشن ها با چرخش روی محور خود، نور محیط را حفظ می کنند.

۷. پارتیشن معلق؛ نصب آسان

پارتیشن های معلق کاربرد زیباسازی در فضای خانه را دارند. برای نصب در راهرو ها، رو به روی آشپزخانه یا فضای تزئینی در خانه است. این پارتیشن ها از سقف آویزان شده و به راحتی قابل جمع کردن و جابه جایی هستند؛ زیرا وزن آنها بسیار سبک است.

۸. پارتیشن ریلی؛ ایجاد فضای شخصی

پارتیشن اداری ریلی شبیه به در های کشویی هستند و فضا را به دو قسمت تقسیم می کنند که هر زمان که مایل بودید آنها را باز و بسته کنید. تنها کافی است بر روی ریلی پارتیشن را نصب کنید.

اگر مایل به داشتن فضای جدا در خانه هستید مانند اینکه تخت خواب شما در اتاق خوابتان در یک مکان پوشیده قرار بگیرد، خرید پارتیشن خانگی ریلی انتخاب بسیار مناسبی برای شماست.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی انواع پارتیشن های خانگی پرداختیم که تصمیم گیری را برای شما راحت کنیم. قبل از خرید پارتیشن خانگی بهتر است ابتدا هدف خود را از داشتن این جدا کننده ها مشخص کرده، سپس اقدام به خرید کنید.

پیشنهاد می دهیم به جای سردرگمی در بازار، با بازدید از پارتیشن های خانگی ساویس بهترین انتخاب را داشته و خرید خوبی کنید. این فروشگاه با بهره مندی از انواع لوازم های اداری و خانگی بهترین ها را برای شما فراهم کرده است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد