ایده هایی جذاب برای تزیین پارتیشن خانگی

0

در عصر حاضر با تحول در سبک زندگی، فضاسازی داخلی منازل نیز تغییرات زیادی کرده است. وسیله ای که امروزه در خانه های مدرن ایرانی به عنوان یکی از شیک ترین المان ها در دکوراسیون استفاده می شود، پارتیشن است. در این مقاله ایده هایی جذاب برای تزیین پارتیشن خانگی مطرح می کنیم.

ایده هایی جذاب برای تزیین پارتیشن خانگی

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در سال های اخیر تولیدات گسترده و متنوع پارتیشن نشان داده است که متراژ خانه و فضای بزرگ یا کوچک اهمیتی ندارد. نکته مهم این است که می توان با استفاده از انواع جداکننده، الگوهای جدیدی در خانه خلق کرد بی آنکه فضایی پرت داشته باشیم.

حال که پارتیشن به عنوان یکی از اجزای ضروری و زیبای چیدمان داخلی مطرح شده و کاربرد گسترده ای در خانه دارد، به طور قطع باید به سبک دکوراسیون جدید فکر کرد. آیا ایده هایی جهت زیباسازی خانه مدنظر دارید؟ آیا می توان این وسیله مدرن را با اندکی تغییر در ظاهر، زیباتر جلوه داد؟

در این مقاله به طرح مدل هایی می پردازیم که به ایجاد فضایی لوکس در منازل کمک کنیم. همچنین ایده هایی شگفت انگیز برای تزیین پارتیشن خانگی ارائه می دهیم. در فضای کارشناسی دکوراسیون داخلی با ما همراه باشید.

ایده هایی جذاب برای تزیین پارتیشن خانگی

از روزگاران قدیم محیط خانه برای خانواده ایرانی، مکانی امن و سرشار از آرامش بوده است. آنچه در چیدمان داخلی خانه به عنوان نوستالژی عصر گذشته در خاطر همگان مانده است، طاقچه کوچک با گلدان ساده، چیدمان سماور در حال جوش در کنجی خاص، قوری چای تازه دم مادری مهربان و کرسی در مرکزیت اتاق که حس صمیمیت را در بین افراد خانه به زیبایی نشان می داد.

هنوز هم خانه مکانی برای دورهمی های صمیمی و محلی برای آرامش روح و جسم است. وقتی وارد خانه می شوید، المان های مدرن باید به گونه ای با اجزای ظریف و جذاب عجین شوند که اعضای خانه در تناقض مدرنیته و سنت به آرامش دست یابند. بیایید در روزگار جدید طرحی هوشمندانه در خانه ایجاد کنیم که نوستالژی خاص برای نسل آینده باشد.

آیا با وجود المان های نوین راهکاری برای تزیین پارتیشن خانگی وجود دارد که محیط را گرم و دلنشین تر جلوه دهد؟ چگونه می توان در عین منحصر به فرد بودن محیطی آرام بخش طراحی کرد؟ در ادامه به فاکتورهایی هوشمندانه اشاره می کنیم که خانه ای ایده آل با حس خوب چیدمان کنید.

در تزیین پارتیشن خانگی دو عنصر رنگ و نور مهم است

طراحی دکوراسیون داخلی خانه اهمیت زیادی دارد چرا که اعضای خانه اوقات خاصی از شبانه روز را به جهت استراحت و آرامش در خانه هستند. بنابراین توجه به المان هایی هماهنگ بسیار حائز اهمیت است.

امروزه در کنار حس خوبی که پارتیشن زیبا به خانه می دهد، نورپردازی و رنگی که در دیوار و سقف  استفاده می کنید بسیار مهم است. سلیقه شخصی خود را با ایده هایی خلاق از علم طراحی داخلی تلفیق کنید و فضایی فوق العاده جذاب و خاطره انگیز رقم بزنید.

به چیدمان همه عناصر خانه دقت کنید؛ المان ها نباید با طرح و نقش پارتیشن خانگی در تناقض باشد. از رنگ های شاد و هیجان انگیز استفاده کنید و تم خانه را به سمت و سوی آرامش و انرژی های مثبت سوق دهید.

آباژور و شمع های تزیینی؛ دو المان مهم در کنار پارتیشن

وقتی به تزیین پارتیشن خانگی فکر می کنید، ناخودآگاه به عناصری می رسید که علاوه بر سادگی، تاثیر زیادی در زیبایی و نورپردازی محیط دارد. امروزه آباژورهای متنوعی تولید شده است که بسته به سبک منزل می توان از آنها برای زیبایی بیشتر چیدمان داخلی کمک گرفت.

نکته مهم این است که گاهی اوقات استفاده از نوع نامناسب با فضا نه تنها جنبه زیبایی و خاص بودن ندارد بلکه سبب از بین رفتن زیبایی پارتیشن نیز خواهد شد. در هنگام تهیه آباژور به نوع ایستاده یا رومیزی و همچنین رنگ آن توجه کنید. در بین انواع مدل درختی، شید و دارای مشعل نور بهترین طراحی هماهنگ با سبک پارتیشن تهیه شود.

امروزه شمع های فانتزی و دکوری نیز فضایی رمانتیک و عاشقانه در منازل ساخته اند. انواع شمع های معطر با رایحه ای دلپذیر نه تنها حس آرام بخشی به فضا می دهد بلکه جهت تزیین پارتیشن خانگی و ایجاد فضایی اکنده از احساس کمک می کند. از این دو المان زیبایی و روشنایی غافل نشوید!

گل و گیاه؛ ایده ای تاثیرگذار در تزیین پارتیشن خانگی

مهم نیست که از پارتیشن اداری در کدام بخش از خانه استفاده می کنید، مهم این است که خلاق باشید و از چیزهای بسیار کوچک ایده هایی منحصر به فرد بگیرید. دو مورد مهم در زیبایی فضا از گذشته تا حال استفاده از گل ها و گیاهان آپارتمانی بوده است.

برای تزیین کردن پارتیشن خانگی باید به جنس و رنگ گلدان توجه کنید. جهت طراحی دکوراسیون داخلی گل ها و گیاهانی را انتخاب کنید که منطبق با فضای داخلی و هماهنگ با پارتیشن باشد. با این اقدام شادابی و حس زندگی را به محیط خانه دعوت می کنید.

هوشمندانه عمل کنید! اگر تجربه ای در زیباسازی فضا ندارید، نگران نباشید. از کارشناسان ساویس مشاوره بگیرید. اطمینان داشته باشید که این تیم تخصصی، ایده پردازی های نابی برای فضای داخلی منزل دارند. لازم به ذکر است که نوع و جنس پارتیشن خانگی نیز اهمیت زیادی دارد. پارتیشن باید المان ها و عناصر داخلی را شیک تر و خاص تر جلوه دهد.

سخن آخر

با ایده پردازی های زیبا می توان محیطی ایده آل برای زندگی فراهم کرد. در این مسیر استفاده از المان های شیک و منحصر به فرد فضایی رویایی رقم می زند. اگر دوست دارید با نمونه های متفاوت پارتیشن آشنا شوید و ایده هایی ناب برای تزیین پارتیشن خانگی بگیرید، از وبسایت ساویس دیدن کنید.

کارشناسان متخصص و کاربلد با علم طراحی و دکوراسیون، آماده ارائه مشاوره هستند. گروه طراحی داخلی ساویس از توان بالایی در خدمات طراحی چیدمان داخلی و معماری خانه برخوردار است.

اگر قصد دارید با چیدمانی خلاقانه بدرخشید و دکوراسیونی شگفت انگیز توام با آرامش بسازید، از برترین برند های روز دنیا بهره بگیرید و ساختاری لوکس با عناصر دوست داشتنی در خانه طراحی کنید. به این منظور از کارشناسان ساویس مشاوره بگیرید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد