راهنمای انتخاب میز تلویزیون طرح چوب

0

راهنمای انتخاب میز تلویزیون طرح چوب: میز تلویزیون از عناصر مهمی است که در طراحی دکوراسیون نقش بسیار موثری را ایفا می کند.

در مقاله چه عواملی بر قیمت تلویزیون تاثیر می گذارد انواع و مدل های آن مفصل شرح داده شد؛ مطالعه آن را به شما پیشنهاد می دهیم. میزهای تلویزیون طرح چوب از بهترین گزینه ها جهت انتخاب است.

راهنمای انتخاب میز تلویزیون طرح چوب

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : امکان این وجود دارد که میز تلویزیون چوبی را هماهنگ با رنگ چوب مبلمان خانه انتخاب کنیم و جلوه ای خاص و زیبا به دکوراسیون منزل خود دهیم.

اگر انتخاب شما میز تلویزیون طرح چوب است در این مقاله با ما همراه باشید و با صرف کمی زمان و سلیقه، بهترین و دل انگیز ترین انتخاب را مطابق خواسته خود داشته باشید.

انواع میز تلویزیون طرح چوب

میزهای تلویزیون به دو مدل زمینی و دیواری تقسیم می شوند. با توجه به سبک چیدمان منزل میزهای تلویزیون نیز در سبک های مدرن، کلاسیک و سلطنتی طراحی و ساخته شده اند.

به تفصیل هر کدام از انواع و سبک های این میزها را بررسی می کنیم.

 میز تلویزیون زمینی

مدل زمینی از پر طرفدار ترین نوع میز تلویزیون است. این مدل با پایه های مستحکم طراحی می شود و گاهی جهت حفظ جنبه زیبایی، جنس پایه با جنس بدنه میز متفاوت است.

این مدل میز در ارتفاع مناسب روی زمین قرار می گیرد و جلوه خاصی به دکوراسیون منزل شما خواهد بخشید.

میز تلویزیون دیواری

این مدل نیز این روزها با کوچک تر شدن فضای منازل طرفداران زیادی پیدا کرده است. میز تلویزیون طرح چوب دیواری علاوه بر استفاده کاربردی به عنوان دکوراسیون تزیینی، در منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

میز تلویزیون مدرن

این مدل همگام با پیشرفت تکنولوژی پیش می رود و همه روزه مدل های متنوع و خلاقانه ای از آن روانه بازار می شود.

داشتن پایه های متنوع و متفاوت، استفاده از کشو و یا شلف های جذاب در آن بر زیبایی این محصول افزوده است.

متغیر بودن اندازه و تنوع رنگی موجود در این طراحی، زیبایی این مدل میزها را بیشتر کرده است.

میز تلویزیون کلاسیک

سبکی که هر چند در آن از ابزار روز دنیا استفاده می شود، اما همچنان اثر سنتی خود را حفظ کرده است.

این گزینه نیز مناسب سلیقه بسیاری از مخاطبان طراحی می شود و در خانه های با چیدمان کلاسیک حرف اول را می زند.

میز تلویزیون سلطنتی

این سبک قدیمی همچنان طرفداران خود را دارد. میز تلویزیون طرح چوب سلطنتی با حکاکی های زیبا و دل انگیز در رنگ های طلایی و قهوه ای، جلوه ای خاص به دکوراسیون منزل می دهد.

برای زیباتر جلوه دادن آن کافی است سایر وسایل منزل نیز به سبک سلطنتی باشد. این سبک در خانه های مدرن و دارای فضای کوچک پیشنهاد نمی شود.

جنس میز تلویزیون طرح چوب

در بیشتر موارد میزهای تلویزیون چوبی از جنس MDF و HDF ساخته می شوند؛ اما طراحان داخلی در صورت داشتن بودجه کافی به مشتریان خود چوب را پیشنهاد می دهند.

جدای از داشتن طبیعت زنده و انرژی، چوب از دوام بالایی نیز برخوردار است و به دکوراسیون منزل شما جلوه منحصر به فردی می بخشد.

همچنین چوب بر خلاف MDF و HDF که ممکن است در مدت زمانی طولانی آسیب ببینند یا از بین بروند، نه تنها خراب نشده، بلکه از ارزش آن نیز کاسته نمی شود.

ترکیب چوب با سایر وسایل خانه نیز جالب تر به نظر می رسد.

رنگ های میز تلویزیون طرح چوب

میزهای تلویزیون طرح چوب با توجه به سلیقه مشتری و هماهنگی با دکوراسیون داخلی منزل در رنگ های مختلف طراحی و ساخته می شود. در اینجا به اجمال رنگ های معمول را بررسی می کنیم.

سفید و مشکی

انتخاب رنگ مشکی یا سفید بسته به سبک دکوراسیون منزل و سلیقه شما متفاوت خواهد بود؛

به عنوان مثال استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون های مدرن انتخاب مناسبی است که با رنگ مشکی تلویزیون تضاد زیبایی را ایجاد می کند.

قهوه ای

حس آرام بخش چوب، یک احساس انکار ناپذیر و وصف ناشدنی است و برای کسانی که منازل خود را به سبک کلاسیک چیدمان کرده اند، مناسب است.

این رنگ از پر طرفدار ترین و مناسب ترین رنگ ها جهت انتخاب میز تلویزیون طرح چوب است.

طلایی

طرح های شلوغ و سلطنتی در آپارتمان و فضاهای کوچک پیشنهاد نمی شود. در صورت تمایل جهت استفاده از این طرح ها در چیدمان منزل، بهتر است از نظرات کارشناسی یک طراح حرفه ای استفاده کنید.

قیمت میزهای طرح چوب

با ذکر تمامی نکاتی که پیش تر عنوان شد، قیمت میزهای چوبی به مراتب بالاتر از سایر اجناس است؛ اما به دوام و زیبایی آنها می ارزد.

همچنین میزان مصرف مواد اولیه در آنها و تلفیق با سایر مواد ترکیبی نیز بر قیمت آنها تاثیر می گذارد. برای اطلاع دقیق از  قیمت میز تلویزیون طرح چوبی با همکاران ما در واحد فروش خوگر تماس بگیرید.

کلام پایانی

با همراهی ما در این مقاله و به یاد داشتن این نکات، قادر خواهید بود میز تلویزیون طرح چوب مناسب و دلخواه خود را از فروشگاه اینترنتی خوگر انتخاب کنید.

با در نظر داشتن نکاتی که در مورد همخوانی دکوراسیون منزل با میز تلویزیونی ذکر شد، مجموعه خوگر به شما این نوید را می دهد که بهترین انتخاب را داشته باشید.

جهت خرید از خوگر تنها کافی است با چند کلیک به بخش فروشگاه مراجعه کنید و با مشاهده طرح های متفاوت و متنوع، میزهای تلویزیونی منتخب خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید

که در زمان مشخص در هر نقطه از ایران سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین با خرید از فروشگاه خوگر از مزایای طرح های آن از جمله خرید اقساطی، خرید عمده، جشنواره تخفیف که هر روز ده ها کالا در آن قرار داده می شود، بهره مند می شوید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد