خدمات خشکشویی اینترنتی چگونه انجام می شود و شامل چیست؟

0

خدمات خشکشویی اینترنتی چگونه انجام می شود و شامل چیست؟ امروزه به دلیل مشغله های بسیار زیادی که افراد با آن درگیر هستند، بدون شک فرصتی جهت شستشوی البسه، مبل، پرده و غیره نخواهند داشت. از این رو خدمات خشکشویی اینترنتی پا به عرصه ظهور گذاشته است تا در زمان و هزینه افراد صرفه جویی شود، همچنین آنان را از روش های خسته کننده و وقت گیر شستشو به صورت معمول خلاص کند.

خدمات خشکشویی اینترنتی چگونه انجام می شود و شامل چیست؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : خشکشویی آنلاین از طریق اپلیکیشن یا وب سایت ها خدمات خود را ارائه می دهد. این خدمات شامل: دریافت البسه درب منزل، تحویل به موقع و در زمان مشخص شده توسط مشتری، لکه بری لباس، اتوشویی، شستشوی انواع لباس، پرده و مبلمان، پرداخت هزینه درب منزل، بسته بندی مناسب، شرکت در جشنواره های متفاوت و ارائه تخفیف های مناسب به مشتریان می شوند.

اگر برای اولین بار قصد دارید از خدمات خشکشویی آنلاین استفاده کنید، با ما تا ادامه این مقاله همراه باشید تا شما را با چگونگی انجام این خدمات بیشتر آشنا کنیم.

مراحل انجام خدمات خشکشویی اینترنتی چیست؟

ثبت سفارش به صورت آنلاین از جمله اقداماتی است که در ابتدای امر باید صورت گیرد. این خدمات در صورتی ارائه می شوند که افراد در سایت یا اپلیکیشن مورد نظر ثبت نام کنند. بعد از دانلود اپلیکیشن، اطلاعت شخصی افراد در قسمت مربوطه وارد می شود و شما قادر خواهید بود از خدمات خشکشویی اینترنتی کمال استفاده را ببرید. این خدمات در مراحل متفاوتی ارائه می شوند که در ادامه به بیان آنها می پردازیم.

  • جهت نصب این اپلیکیشن ها به گوشی هوشمند یا لپ تاپ احتیاج دارید. بعد از نصب اپلیکیشن مورد نظر کافی است تا اطلاعات خود را در آن ثبت کنید.
  • با انتخاب نوع البسه، زمان دریافت، تحویل و نوع شستشو در اپلیکیشن مورد نظر درخواست شما به ثبت خواهد رسید.
  • خدمات خشکشویی با حضور افراد متخصص و آموزش دیده انجام می شود. لکه بری لباس، خشک کردن و اتو کشی از جمله خدماتی است که ارائه می شود. در انجام این خدمات باید دقت و ظرافت بالایی به خرج رود. زیرا هرگونه خطا و اشتباه در این مرحله اعتماد مشتری را به خشکشویی آنلاین از بین خواهد برد.
  • بعد از خشکشویی البسه و پرده، مرحله خشک کردن نهایی انجام می شود. در این زمان هر گونه رطوبت باقی مانده در لباس ها توسط ماشین های لباسشویی مخصوص از بین می رود. جهت از بین بردن چروک لباس ها از اتوهای بخار مخصوص استفاده می شود. از این رو البسه بدون هیچ گونه لک و آلودگی آماده ارسال به مشتری خواهد شد.
  • بسته بندی لباس ها در کاور های مخصوص مانع از نفوذ گرد و غبار به روی آنها می شود. از این رو در موعد مشخص، سفارشات تحویل مشتری داده خواهد شد.

خدمات خشکشویی اینترنتی شامل چه مواردی می شود؟

همانطور که می دانید خشکشویی آنلاین به دلیل مزایایی که دارد، امروزه در بین کاربران بسیار شناخته شده است. این نوع از خشکشویی ها خدمات خود را به صورت زیر به افراد ارائه می دهند.

شستشوی البسه، پرده و مبلمان

امروزه دیگر استفاده از آب به عنوان ماده شوینده پارچه روشی قدیمی محسوب می شود و به جای آن روش خشکشویی کاربرد بالایی دارد. در این روش جهت از بین بردن لکه ها و شستشوی پارچه از حلال پرکلرین پلی اتیلن استفاده می شود. این حلال به صورت مایع پر کلر در خشکشویی ها به کار می رود تا بافت لباس در اثر شستشو دچار آسیب نشود.

تحویل و دریافت رایگان درب منزل

از جمله بهترین خدماتی که توسط خشکشویی آنلاین ارائه می شود، تحویل و دریافت سفارش مشتری به صورت رایگان و درب منزل است. این خدمات از رفت و آمد به خشکشویی جلوگیری می کند و سبب صرفه جویی در زمان و هزینه افراد نیز می شود. از آنجایی که افراد درگیر کار و مشغله های زندگی هستند، بدون شک این نوع از خدمات برای آنان مزایای بسیاری را به همراه دارد.

بسته بندی البسه و پرده ها

جهت انتقال لوازم و البسه به خشکشویی، در ابتدا باید بسته بندی مناسب آنها صورت گیرد. افرادی که وظیفه انتقال البسه به خشکشویی را برعهده دارند باید خدمات بسته بندی را به درستی انجام دهند تا بدین طریق از رسیدن آسیب به لباس مشتری جلوگیری شود. بعد از خشکشویی نیز باید بسته بندی مناسبی ارائه شود تا لباس ها دچار چروک یا لک نشوند. این امر سبب جذب بیشتر مشتری به خشکشویی آنلاین می شود.

انتخاب زمان دریافت و تحویل البسه توسط مشتری

یکی دیگر از خدماتی که مشتری را به سمت این نوع از خشکشویی می کشاند، انتخاب زمان تحویل و دریافت کالا است. از این طریق در زمان مشخص شده توسط مشتری، مامورین خشکشویی آنلاین درب منزل حضور پیدا خواهند کرد. این نوع از خدمات برای افرادی که دارای مشغله های کاری هستند و زمان طولانی را در خانه به سر نمی برند، بسیار مناسب است.

ارائه تخفیف ها در خدمات خشکشویی آنلاین

برخی از اپلیکیشن های آنلاین مانند واش لین خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهند تا آنها را به این نوع از خشکشویی ترغیب کنند. تخفیف هایی که در جشنواره های متفاوت برای مشتریان در نظر گرفته می شود، از جمله خدمات مناسبی است که توسط این خشکشویی ها ارائه می شود.

در نتیجه…

خدمات خشکشویی اینترنتی به گونه ای است که طرفداران زیادی را به خود علاقه مند کرده است. سایت های آنلاین و اپلیکیشن های خشکشویی به دلیل تنوع خدماتی که ارائه می دهند، مشتریان بسیاری را جذب می کنند. هر چقدر این خدمات متنوع تر باشند، بدون شک افراد بیشتری از این روش خشکشویی استفاده خواهند کرد.

در این نوع از خشکشویی ها خدماتی نظیر: حمل و نقل رایگان البسه، بسته بندی حرفه ای، پرداخت هزینه درب منزل، ارائه تخفیف های متنوع در جشنواره ها، مشخص کردن زمان تحویل به اختیار مشتری و غیره ارائه می شود.

برند خشکشویی آنلاین واش لین یکی از معتبرترین برند هایی است که خدمات خشکشویی اینترنتی را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد. این برند در زمینه خشک شویی، مبل شویی و پرده شویی به فعالیت می پردازد و به صورت مجازی، سفارشات مشتریان را ثبت می کند. با ورود به اپلیکیشن یا سایت واش لین قادر خواهید بود تا از خدمات این برند نهایت استفاده را ببرید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد