خدمات خشکشویی آنلاین شامل شستن چه مواردی است؟

0

خدمات خشکشویی آنلاین شامل شستن چه مواردی است؟ با توجه به مشغله هایی که انسان امروزی دارد و پیشرفت تکنولوژی استفاده از اپلیکیشن ها و خدمات آنلاین در زمینه های مختلف زیاد شده است. استفاده از خدمات آنلاین به نوعی صرفه جویی در هزینه، وقت و انرژی شما است. حتی اگر شما فرصت کافی برای انجام امور روزمره خود داشته باشید؛ استفاده از خدمات آنلاین و غیرحضوری با کاهش تردد و رفت و آمد در شهر و کمک به حل معضل ترافیک و آلودگی هوا خواهد بود. استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین از انواع خدمات آنلاین امروزه بسیار پرطرفدار است. در برخی مواقع سال که مشغله ها بیشتر است، استفاده از این نوع خدمات به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد.

خدمات خشکشویی آنلاین شامل شستن چه مواردی است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : اگر شما نیز از طرفداران استفاده از این خدمات هستید در این نوشتار ما را همراهی کنید. ما در این مطالب توضیح می دهیم که از خدمات خشکشویی آنلاین در چه زمینه هایی استفاده می شود.

خدمات خشکشویی آنلاین ؛ تنوع در ارائه خدمات

خدماتی که در خشکشویی های آنلاین ارائه می شوند، بسیار متنوع است. با مراجعه به اپلیکیشن ثبت سفارش یا سایت های خدمات خشکشویی آنلاین شما این امکان را  دارید که با خدمات متنوعی که توسط این مراکز ارائه می شود، آشنا شوید.

خشکشویی لباس های مشترک

این گروه از لباس ها، شامل لباس هایی می شوند که به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرند. این گروه شامل پیراهن، شلوار، کت و شلوار، بلوز، تیشرت، شلوارک، کت های تک از جنس چرم و جیر می شوند. دلیل نام گذاری این لباس ها تحت عنوان لباس های مشترک به این دلیل است که آن ها در گروه خاصی قرار نمی گیرند.

استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین در شستشوی این کالاها بسیار رایج است.

خشکشویی لباس های مردانه

یکی دیگر از زمینه های استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین، سفارش شستشوی لباس های مردانه است؛این موارد از قبیل عبا، کت و شلوار، شلوار و کت تک، کراوات، پاپیون، دستمال گردن و دیگر لباس های مردانه، نیز از دیگر سفارش های شستشو در خشکشویی ها است.

خشکشویی لباس های زنانه

این گروه شامل لباس های زنانه از قبیل مانتو، کت و دامن، لباس های مجلسی، لباس حریر، شال و روسری، چادر، شومیز، تاپ، انواع دامن، انواع سرهمی و سارافون و دیگر لباس های مربوط به بانوان است.

خشکشویی لباس های زمستانی

استفاده از خدمات خشکشویی برای شستن لبای های زمستانی  از قبیل بارانی، کاپشن، پالتو، سوئیشرت، پلیور و لباس های بافت، بسیار مرسوم است.

اهمیت استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین در این نوع لباس نسبت به سایر لباس ها بیشتر است. معمولا جنس این لباس ها به گونه ای است که با جذب آب سنگین شده و شستشوی آن ها در منزل کار سختی است. علاوه بر این شستشو با آب باعث به هم ریختگی بافت و بدشکل شدن آن ها می شود. در خشکشویی استفاده از حلال های غیر قطبی باعث می شود که سیال به درون بافت لباس نفوذ نکند و از تغییر شکل و به اصطلاح بدقواره شدن لباس جلوگیری می شود.

با استفاده از خشکشویی، این لباس ها مدت طولانی تر قابل استفاده خواهند بود. با توجه به قیمت بالای بسیاری از این نوع لباس ها این نکته بسیار مهم است.

پرده شویی

یکی از مشکلات همیشگی بانوان در منزل شستشوی پرده ها است. در خدمات خشکشویی آنلاین بانوان محترم امکان سفارش شستشوی پرده را دارند.

در خشکشویی ها با توجه به جنس پرده از روش های شستشو و مواد شوینده متفاوتی استفاده می شود.

نکته مهم دیگر در رابطه با خشکشویی پرده این است که در برخی خشکشویی های معتبر مانند واش لین شما از خدمات رایگان جداسازی پرده نیز برخوردار می شوید. به این ترتیب که پس از اینکه سفارش خود را در اپلیکیشن واش لین، سایت واش لین یا با استفاده از ربات تلگرام واش لین ثبت کردید. پرسنل با تجربه واش لین در آدرسی که ثبت کرده اید، حاضر می شوند و پرده های شما را بدون اینکه آسیبی به آن ها وارد شود، جدا و برای انجام شستشو به محل خشکشویی منتقل می کنند. پس از شستشو نیز پرده ها را در منزل تحویل می دهند و در صورتی که مایل باشید با پرداخت ۳۰ درصد هزینه شستشو، پرده های شما را نصب می کنند.

خشکشویی منسوجات خانگی

کالاهایی از قبیل حوله، روفرشی، عروسک، رومیزی، ساک مسافرتی، آباژور، کالاسکه و کریر بچه و بسیاری از کالاهای دیگر از دیگر خدماتی است که در خشکشویی آنلاین ارائه می شود. شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید که شستشوی عروسک های کودکانتان را به خشکشویی بسپارید تا بدون تغییر شکل، شسته و تمیز شوند.

شستشوی کالای خواب

امکان استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین در شستشوی کالاهای خواب از قبیل پتو، لحاف، ملحفه، بالش، روتختی نیز امکان پذیر است. شستشوی این اجناس و کالاها در منزل کار چندان راحتی نیست.

مبل شویی

از دیگر  خدماتی که در برخی خشکشویی های آنلاین مانند واش لین ارائه می شود، مبل شویی است.

در برخی از خشکشویی ها علاوه بر شستشو خدمات دیگری از قبل رنگ کردن لباس ها نیز عرضه می شود. برخی از لباس ها برای ما بسیار ارزشمند هستند. گاهی به دلیل حس نوستالوژیکی که در ما ایجاد می کنند یا به دلیل علاقه ای که به مدل و طرح آن ها داریم، علاقه مند به این هستیم که مدت بیشتری از آن استفاده کنیم. بنابراین علاوه بر سفارش شستشو، سفارش رنگ کردن نیز برای لباس ها استفاده می شود.

شستشوی کیف و کفش

شما این امکان را دارید که شستشوی کیف و کفش چرم و سایر انواع کیف و کفش ها را نیز به خشکشویی های آنلاین بسپارید.

در پایان

با توجه به مزایای خدمات خشکشویی آنلاین، استفاده از آن بسیار مرسوم است. این خدمات شامل شستشوی انواع لباس های تابستانی و زمستانی، شستشوی کفش و کیف، فرش، مبل، پرده و پتو می شود.  با استفاده از خشکشویی آنلاین صرفه جویی قابل توجهی در وقت و انرژی شما می شود.

در برخی از انواع خدمات خشکشویی آنلاین مانند خدمات خشکشویی واش لین، شما امکان استفاده از برخی خدمات از قبیل دریافت و ارسال رایگان، سفارش سریع با استفاده از اپلیکیشنی مناسب در زمانی کمتر از یک دقیقه و خدمات بیمه واش لین نیز وجود دارد. برای استفاده از خدمات آنلاین واش لین قادر هستید با استفاده از اپلیکیشن واش لین یا از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد