برای خشکشویی البسه توری چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

0

برای خشکشویی البسه توری چه مواردی را باید رعایت کنیم؟ خشکشویی البسه توری کاری بسیار حرفه ای و پر مهارت است؛ زیرا این لباس های ظریف ممکن است با کوچک ترین اتفاقی، پاره شده و آسیب ببینند. بنابراین در شستشوی آن ها باید نهایت دقت را به کار برد.

برای خشکشویی البسه توری چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : امروزه استفاده از مراکز خشکشویی بسیار رواج پیدا کرده است؛ زیرا اغلب افراد جامعه به دلیل مشغله های کاری، زمانی برای شستشوی لباس های کثیف و آلوده خود ندارند و با دیدن لباس های تلنبار شده روی یکدیگر کلافه می شوند. با این حساب به وجود آمدن مراکز خشکشویی خدمتی بزرگ به انسان ها بوده است.

شستشوی بسیاری از لباس ها از جمله پارچه های توری، مخمل، ابریشم، چرم، پارچه های رنگی و سفید در خانه کار چندان مناسبی نیست؛ زیرا باعث می شود آب و برق زیادی مصرف شده و به دلیل عدم مهارت در شستشوی این لباس ها، متحمل هزینه های گزافی شوید.

با بهره گیری از مراکز خشکشویی مانند خشکشویی واش لین به راحتی و با اطمینان لباس های ارزشمند خود را به آن ها بسپارید و مانند روز اول تمیز و نو تحویل بگیرید.

نکات مهم خشکشویی البسه توری

شاید برای شما جالب باشد بدانید خشکشویی البسه توری چگونه است؟ این لباس های ظریف و جذاب که از طرفداران زیادی در بین خانم ها برخوردار است، نیاز به دقت بالایی در شستشو دارد.

اغلب از پارچه های توری در لباس های مجلسی مانند لباس عروس استفاده می شود. به همین دلیل شستشوی آن ها کاری بسیار حساس است. بهتر است لباس های توری خود را برای شستن به خشکشویی بسپارید. این مراکز با بهره گیری از مواد شوینده مخصوص، هیچگونه آسیبی را به لباس های دلبند شما وارد نمی کنند.

در خشکشویی البسه توری باید نکات زیر را مد نظر قرار داد:

  •     مواد شوینده؛
  •     عدم استفاده از خشک کن؛
  •     دقت عمل در شستشوی لباس های توری و کار شده مانند لباس عروس؛
  •     لکه گیری لباس؛
  •     جداسازی لباس های توری.

در ادامه مقاله به شرح هر یک از این نکات می پردازیم.

مواد شوینده

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خشکشویی البسه توری باید مد نظر قرار دهید، عدم استفاده از مقدار زیادی ماده شوینده است. بهتر است مقدار کمی از مواد شوینده مخصوص خشکشویی را داخل دستگاه بریزید و در دور کند ماشین های خشکشویی آن را تنظیم کنید.

هرچند که مواد شوینده مورد استفاده در خشکشویی ها اسیدی نیستند، اما برخی از لباس ها ممکن است به دلیل لطافت بالایی که دارند در برخورد با مواد شوینده آسیب ببینند.

عدم استفاده از خشک کن

دستگاه خشک کن به لباس های توری آسیب می زند. البته نباید اینگونه لباس ها را از جایی آویزان کرد که خشک شوند؛ زیرا آهار آن ها از بین می رود و حالت خود را از دست می دهند.

خشکشویی البسه توری باید به آرامی و بدون هیچ فشاری انجام شود. اغلب این لباس ها را در دستگاه هایی قرار می دهند که به آرامی می چرخند. در فرآیند خشکشویی با استفاده از ماده شوینده پرکلرواتیلن، این ماده پس از اتمام کار به روش تقطیر از لباس ها جدا شده و از دستگاه خارج می شود.

پس از خروج ماده، لباس های توری شما بر اثر جریان هوای گرم داخل دستگاه شروع به خشک شدن می کنند. بنابراین زمانی که از دستگاه های خشکشویی خارج می شوند، کاملا خشک هستند.

دقت عمل در شستشوی لباس های توری و کار شده

اگر قصد داشتید اینگونه از لباس های مجلسی را در خانه بشویید، به هیچ عنوان داخل ماشین لباسشویی قرار ندهید. بهتر است یک تشت آب سرد را تهیه کرده و به آرامی لباس را در آن قرار دهید.

بدون آنکه فشاری به پوشاک توری خود وارد کنید، شروع به شستن آن ها کرده و در نهایت روی یک سطح صاف برای خشک شدن قرار دهید.

پیشنهاد می دهیم اینگونه لباس ها را در خانه نشویید و به یک خشکشویی معتبر بسپارید. با این کار خیال خود را راحت می کنید که به لباس شما آسیبی نمی رسد.

لکه گیری لباس

یکی از نکات مهم در خشکشویی البسه توری، لکه گیری آن هاست. به وسیله مقداری پنبه و ماده سکاپور ابتدا لکه های روی لباس را از بین ببرید.

قبل از آنکه عمل لکه گیری را انجام دهید، مقداری از ماده را روی گوشه ای از لباس امتحان کنید که اگر واکنش منفی داد، متوجه آن شوید. پس از آنکه شناسایی کردید لکه از چه نوعی است، با مقداری پنبه اضافات آن را جذب کرده و به همراه ماده سکاپور و دیگر شوینده های خشکشویی به شستشوی آن بپردازید. در خشکشویی های حرفه ای این کار با مهارت بالایی انجام می شود؛ بنابر این بهتر است در خانه اقدام به لکه گیری نکنید.

جداسازی لباس های توری

لباس های توری بسیار لطیف و ظریف هستند و به دلیل حفره ها و بافت خاصی که دارند، نباید آن ها را در کنار لباس های دیگر شست؛ زیرا ممکن است قسمت های تیز و برنده پوشاک مانند دکمه یا زیپ آن ها به لباس توری شما گیر کرده و آن را پاره کند.

هنگام خشکشویی البسه توری، این اقلام را با دیگر لباس ها در دستگاه قرار نمی دهند که آسیبی به آن ها وارد نشود و البسه توری جداگانه شستشو می شود .

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم برخی از نکات مهم خشکشویی البسه توری را بیان کنیم. این لباس های ظریف و جذاب که اغلب برای مجالس دوخته می شوند بسیار حساس هستند. بنابراین شستشوی آن ها نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد.

توصیه می کنیم شستشوی لباس های توری خود را به خشکشویی بسپارید؛ زیرا این مراکز با استفاده از مواد شوینده مخصوص، تفکیک لباس ها از یکدیگر، لکه گیری، خشک کردن با دقت لباس و دیگر مواد مذکور در مقاله به شستشوی لباس های گران بهای شما می پردازند.

در این رابطه باید بگوییم خشکشویی واش لین با بهره مندی از امکان ثبت سفارش آنلاین، در اسرع وقت به آدرس درج شده در اپلیکیشن خشکشویی مراجعه می کند و لباس های ظریف شما را برای شستن تحویل می گیرد و درب منزل نیز تحویل می دهد.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد