هزینه خشکشویی لباس عروس چقدر می شود؟

0

هزینه خشکشویی لباس عروس چقدر می شود؟ اگر بخواهیم به ارزشمند ترین لباس ها اشاره کنیم، حتما لباس عروس جزو اولین لباس های ارزشمند در دنیا خواهد بود؛ از این رو قطعا باید در نگه داری و حفظ آن تلاش کنیم و هنگام شستشوی آن نکات مهمی را رعایت کنیم.

هزینه خشکشویی لباس عروس چقدر می شود؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : حفظ بافت و البته رنگ لباس عروس یکی از مهمترین این نکته هاست. همانطور که می دانید لباس عروس باید به گونه ای شسته شود که نه تنها هیچ آلودگی یا آثار اتویی روی آن مشخص نباشد، بلکه باید به گونه ای باشد که گویی به هیچ وجه پوشیده نشده است. این نکته به خصوص برای مزون داران اهمیت زیادی دارد. پس خشکشویی بهترین گزینه است.

در این مقاله هزینه خشکشویی لباس عروس را به طور دقیق ذکر می کنیم؛ از این رو اگر قصد دارید لباس عروس خودتان را به خشکشویی بسپارید یا آنکه به عنوان مزون دار به دنبال اطلاعاتی در رابطه با هزینه هستید، بهتر است به ادامه مطلب توجه کنید.

هزینه خشکشویی لباس عروس

برای دوخت لباس عروس از جنس های مختلف پارچه استفاده می شود، به گونه ای که ممکن است در یک لباس عروس حتی ۵ جنس مختلف از یک پارچه وجود داشته باشد که هر یک از آن ها بافت های متفاوتی با هم دارند. ممکن است یکی از پارچه های به کار رفته توری با بافت های ظریف باشد و پارچه دیگر ساتن باشد که بافت محکم تری دارد اما بیشتر از تور مستعد چروک است. از این رو خشکشویی لباس عروس کار آسانی نیست، خشکشویی که این کار را انجام می دهد نیاز به لباسشویی های صنعتی جدید و کارکنان حرفه ای دارد.

با این توضیحات باید تاکنون متوجه شده باشید که هزینه خشکشویی لباس عروس، قطعا هزینه اندکی نیست؛ اما این هزینه برای حفظ سلامت و تازگی لباس عروس واجب است. با بررسی تمام این ویژگی ها هزینه خشکشویی برای لباس عروس در واش لین، ۴۰۰ هزار تومان است. این قیمت نه توسط خشکشویی واش لین بلکه توسط اتحادیه صنف صنعت خشکشویی شهر تهران معین شده است. فراموش نکنید که خشکشویی واش لین همیشه سعی در ارائه بهترین قیمت دارد.

هزینه اتوکشی لباس عروس

اگر قصد شستن لباس عروس را دارید، هزینه اتو کشی آن نیز با شستشوی لباس هردو یکجا حساب می شود. اما اگر قصد شستن لباس عروس را ندارید در این صورت تنها هزینه اتوکشی را می پردازید. این هزینه برای لباس عروس ۲۰۰هزار تومان است. به عبارتی نصف هزینه خشکشویی مربوط به روند شستشو و نصف دیگر آن مربوط به اتو کشی آن است. فراموش نکنید که هزینه ممکن است در خشکشویی های دیگر به دلیل تجهیزات کمتر متفاوت باشد.

تفاوت قیمت خشکشویی در شهر های مختلف

قیمت خدمات خشکشویی در هر شهر را اتحادیه صنف خشکشویی در آن شهر مشخص می کند. همچنین این قیمت ممکن است با توجه به خدمات و تجهیزات هر خشکشویی متفاوت باشد. خشکشویی واش لین واقع در تهران است و مناطق ۱ تا ۸، همچنین ۲۲ تهران را پوشش می دهد.

ما با لباسشویی های صنعتی ایتالیایی و محلول های آلمانی بهترین خدمات خشکشویی را ارده می دهیم. همچنین با داشتن چنین تجهیزاتی سعی بر ارائه بهترین هزینه خشکشویی لباس عروس را نیز داریم.

هزینه حمل و نقل خشکشویی برای لباس عروس

مدیریت ما به رضایت مشتری اهمیت می دهد و همیشه بهترین را برای مشتریان می خواهد. از این رو خدمات دیگری را در کنار شستشوی منسوجات مختلف از جمله لباس عروس قرار داده است. خدمات حمل و نقل از جمله این خدمات است.

از آنجا که اکثر لباس عروس ها وزن بسیار سنگینی دارند، حمل و نقل آن ها آسان نیست. به خصوص آن که ابعاد کوچکی هم ندارد. با تمام این اوصاف هزینه حمل و نقل برای خشکشویی لباس عروس رایگان است. این ویژگی به خصوص برای مزون داران بسیار مناسب است. زیرا مزون داران اکثر روزها باید چندین لباس عروس را به خشکشویی بسپارند. این کار قطعا برای آن ها سخت خواهد بود و هزینه بالایی خواهد داشت بدین ترتیب رایگان بودن حمل و نقل، در هزینه خشکشویی لباس عروس تاثیر بسزایی می گذارد.

چرا قیمت خشکشویی لباس عروس با لباس شب کار شده تفاوت دارد؟

لباس شب از بعضی جهات به لباس عروس نزدیک است؛ به عنوان نمونه در لباس شب نیز پارچه های مختلف با بافت های گوناگون وجود دارد. همچنین هر دو لباس نگین دوزی و تزیینات دست دوز دارند. اما تفاوت های این دو لباس است که سبب تفاوت هزینه خشکشویی آن ها شده است.

لباس عروس حجم بسیار بیشتری از لباس های شب دارد. همچنین رنگ سفید آن شستشوی لباس عروس را حساس تر از دیگر لباس ها کرده است. از این رو هزینه خشکشویی لباس عروس از هزینه خشکشویی لباس شب بیشتر است.

سخن آخر

در این مطلب قصد داشتیم به طور صریح هزینه خشکشویی لباس عروس و عواملی را که در تعیین این قیمت نقش دارند، شرح دهیم. همانطور که گفتیم، قیمت خدمات هر خشکشویی را اتحادیه صنف خشکشویی هر شهر مشخص می کند. این تعیین قیمت براساس خدمات، تجهیزات و منطقه خشکشویی است.

خشکشویی واش لین با تمام خدمات حرفه ای با بهترین تجهیزات و حمل و نقل رایگان، قیمت مناسبی را به مشتریان خود ارائه می دهد. به گونه ای که قیمت خشکشویی لباس عروس نه تنها برای مزون داران بلکه برای افراد عادی نیز کاملا مناسب است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد