مدلهای صندلی راک کدام است؟

0

مدلهای صندلی راک کدام است؟: محصولات و مدلهای صندلی راک متناسب با متریال و جنس، طراحی و رنگ، سایز و ابعاد با قیمت های مختلف در بازار موجود است.

در هنگام خرید صندلی راک به تمامی فاکتورها باید توجه کنید و ویژگی های محصول را با چیدمان داخلی منزل خود تطبیق دهید.

مدلهای صندلی راک کدام است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : این محصولات انواع مختلفی دارند که متناسب با محیط و سلیقه‌ خود باید طرحی را برای دیزاین منزل یا باغ انتخاب کنید و خریدی منحصر به فرد داشته باشید.

اگر می خواهید که محصولی شیک و مدرن بخرید؛ پیشنهاد ویژه ما را از دست ندهید.

فروشگاه خوگر انواع صندلی راک را با تنوع بالا در وب سایت خود شارژ کرده است. بنابراین تماشای محصولات به روز و جدید را از دست ندهید.

در ادامه این مقاله به بررسی انواع مدلهای صندلی راک خواهیم پرداخت که پس از آشنایی با آن ها، بهترین مدل را بخرید. با ما همراه باشید.

انواع مدلهای صندلی راک

انواع مدل های راک برای کاربردها و مکان های مختلفی ساخته شده اند. امروزه تولیدکنندگان این محصولات متناسب با سلایق افراد مختلف مدل های ویژه ای را به بازار عرضه کرده اند.

در واقع امکان ندارد که به تماشای مدل های مختلف صندلی راک بروید و دست خالی برگردید. در این مطلب انواعی از مدل های راک و ویژگی های آن را بررسی می کنیم.

صندلی راک لهستانی

صندلی راک برای اولین بار توسط فردی لهستانی در ایران ساخته شد و بسیار مورد استقبال ایرانیان قرار گرفت و به نام راک لهستانی معروف شد.

انواع مدلهای صندلی راک تمام چوب هستند که پایه های آن در هنگام ساخت خم شده است و این طراحی زیبا، جلوه ای منحصر به فرد به صندلی می دهد.

ظرافت و سبک صندلی و فرم زیبای چوب خم شده، توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

جنس چوبی مدل صندلی لهستانی در چیدمان کلاسیک و سنتی حس زیبا و خوشایندی را به افراد و فضا منتقل می کند.

صندلی راک باغی

این صندلی ها از دسته و پشتی و زیرپایی راحتی ساخته شده اند. این نوع برای محیط هایی که فضای باز دارند؛ مانند حیاط، پاسیو و باغ مناسب هستند.

این محصولات با ایجاد حرکات منظم و امن، آرامش و راحتی را به همراه می آورند.

همچنین پایه های این محصول به شکلی ساخته شده است که در مدت زمان طولانی، پاها استراحت کنند و برای کاربر خستگی و درد به همراه نداشته باشند.

این صندلی ها به دلیل استفاده در فضای باز باید ضدآب بوده و جنسی مستحکم تر نسبت به دیگر مدل ها داشته باشند.

صندلی راک مدرن

بین انواع مدلهای صندلی راک، نوع مدرن همسو با زندگی و چیدمان مدرن و امروزی پیش رفته است. به طوری که مدل های مدرن این محصول بسیار ساده و شیک هستند.

تعادل و ایمنی کالا مهم ترین موضوعی محسوب می شود که توجه کاربر را به خود جلب می کند. قیمت این محصولات با ساختار مهندسی و اصولی ساخت محصول، رابطه مستقیم دارد.

بنابراین در خرید به طراحی ویژه صندلی راک مطابق با چیدمان توجه کنید.

صندلی راک کلاسیک

انواع صندلی راک کلاسیک علاوه بر زیبایی برای سلامتی و آرامش جسمی و روحی افراد بسیار قابل توجه هستند.

این محصولات همان انواع خاطره انگیز معروف به صندلی مادربزرگ در منازل ایرانی است که حس نوستالژیک را در افراد زنده می کند.

طراحی های منبت کاری و اصیل این کار باعث می شود که نسبت به سایر مدلهای صندلی راک زیباتر به نظر برسد.

صندلی راک کودک

در خرید صندلی راک کودک به ایمنی و استاندارد محصول دقت کنید. به طوری که موقع نشستن و پیاده شدن کودک خطری برای سلامت ایجاد نشود.

همچنین که در نشستن های طولانی مدت دچار کمردرد و آسیب های حرکتی نشود. زیرا حالت نامناسب صندلی عوارض جبران ناپذیری برای سلامت کودک دارد.

اصلی ترین ویژگی صندلی حالت ارگونومیک و طبی محصول است. با استفاده از صندلی با ارتفاع مناسب با جثه کودک وضعیت استقرار  او روی صندلی را چک کنید.

در طراحی و تولید محصولات کودک باید استانداردهای جهانی رعایت شده باشد و همچنین طرح و رنگ مناسبی با دکوراسیون اتاق کودک لحاظ شود.

صندلی راک راحتی

در ساخت این مدلهای صندلی راک از چوب یکپارچه در ساخت آن ها استفاده شده است. تلفیقی از مبل راحتی و صندلی راک باعث استحکام و راحتی محصول می شود.

بهتر است که این صندلی را با رنگ و جنس پارچه مبلمان منزل ست کنید. در این صورت دکوراسیونی یکدست خواهید داشت.

این نوع از صندلی ها انعطاف پذیری بیشتری نسبت به انواع مدلهای صندلی راک دارند. جهت اجلب رضایت کاربران، راحتی صندلی در اولویت قرار گرفته است.

نوعی بی وزنی و آرامش در این مدل به چشم می خورد. افرادی که از این مدل استفاده کرده اند؛ از بهبود درد در ستون فقرات و کاهش استرس رضایت داشته اند.

سخن آخر

در سال های اخیر انواع مدلهای صندلی راک در جنس های متفاوت و طراحی های شگفت انگیز به بازار عرضه شده است که در این مقاله تمام مدل ها به شما معرفی شد.

در این رابطه سایت خوگر سلیقه های مشتریان را شناسایی کرده و محصولاتی باکیفیت با تضمین سلامت روانه بازار هدف می کند.

جهت خرید اینترنتی صندلی راک محصولات متنوع را در وب سایت خوگر مشاهده کرده و تصاویر را از لحاظ قیمت، جنس، رنگ و طراحی بررسی کرده و محصولی متناسب با دکوراسیون خود انتخاب کنید.

در خرید آنلاین  صندلی راک، راحتی در شیوه خرید، قیمت مناسب، تماشای تنوع کالاها در هر ساعتی از شبانه روز، صرفه جویی در زمان و امکان مقایسه کالاها را دارید.

ضمن اینکه خوگر مدل انتخابی شما را در زمانی کوتاه به آدرس مورد نظر تحویل می دهد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد