ضرورت اپلیکیشن خشکشویی در دنیای مدرن چیست؟

0

ضرورت اپلیکیشن خشکشویی در دنیای مدرن چیست؟ در داخل هر محله  و کوی و برزنی در گذشته، یک مغازه خشکشویی وجود داشت که اهالی محل لباس های مجلسی و پرده  های خود را به آن می سپردند که تمیز و مرتب شوند. این مغازه کوچک امکان داشت که در مواقعی همچون نزدیکی های سال نو به دلیل انبوه سفارشات، کارهای شما را دیر تحویل دهد یا اینکه اصلا قبول نکند. ضمن اینکه افراد مجبور بودند که خودشان سفارشات را به مغازه تحویل بدهند و پس از آماده شدن از آن تحویل بگیرند. تمامی این مراحل مخاطرات زیادی را برای افراد به همراه داشت.

ضرورت اپلیکیشن خشکشویی در دنیای مدرن چیست؟

تمامی این موارد به ضرورت اپلیکیشن خشکشویی تاکید می کند؛ امروزه وجود این اپلیکیشن ها سهولت زیادی را برای مشتریان فراهم می کند.

ضرورت اپلیکیشن خشکشویی در چه مواردی احساس می  شود؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در خشکشویی ها به جای آب و مواد شوینده متداول از حلال های مایع استفاده می شود. این حلال ها به گونه ای هستند که کمترین آسیب را به بافت پارچه وارد کند. در واقع ترکیب آب و مواد شوینده امکان دارد که به بافت پارچه ها آسیب بزند و در مواقعی که خطر این آسیب برای پارچه زیاد باشد باید از روش خشکشویی استفاده شود.

اکثر مراکز خشکشویی واش لین از اپلیکیشن یا وب اپلیکیشن استفاده می کنند که در خصوص موارد زیر در دنیای مدرن کاربردی هستند.

ثبت سفارش

به خاطر استفاده از این اپلیکیشن های مدرن، در هیچ یک از مراحل نیازی به مراجعه حضوری افراد وجود ندارد. جهت ثبت سفارش اگر از طریق وبسایت اقدام می کنید دیگر نیازی به نصب برنامه خاصی ندارید و هر زمانی که وارد وبسایت مرکز خشکشویی شوید؛ قادر به پیگیری یا ثبت سفارشات خود هستید. در صورت مراجعه حضوری، افراد فقط در ساعات خاصی اجازه ثبت سفارش دارند. در صورتیکه با استفاده از ابزارهای دیجیتالی و نرم افزارهای تلفن همراه هوشمند، در هر ساعتی از شبانه روز امکان استفاده از خدمات خشکشویی فراهم است.

در صورتی که قصد استفاده از اپلیکیشن ها را دارید نیز تنها کافی است که به صورت آنلاین آن را دانلود و پس از نصب، اقدام به ثبت سفارش کنید. ضرورت اپلیکیشن خشکشویی در دنیای مدرن بسیار زیاد است به این دلیل که امروزه با پیشرفت تکنولوژی تمامی امور ریز و درشت افراد از طریق تلفن همراه هوشمند پیگیری و انجام می شود. به این علت که این وسیله همه جا در دسترس افراد است و در نتیجه استفاده از آن نیز آسان خواهد بود.

زمانبندی ارسال و دریافت سفارشات

بدون وجود اپلیکیشن ها مشتریان قادر به انجام تنظیمات در خصوص نحوه ارسال و دریافت سفارشات و زمان آن نخواهند بود. درحالیکه ضرورت اپلیکیشن خشکشویی با وجود مشغله های امروزی بسیار حائز اهمیت خواهد بود. برخی از روزها مشغله ها به حدی زیاد است که مشتریان در هیچ ساعتی از شبانه روز در منزل حضور ندارند. در این صورت بااستفاده از این اپلیکیشن ها افراد روز و زمانی که جهت دریافت سفارش آمادگی دارند را انتخاب می کنند و مرکز نیز در همان روز سفارشات را ارسال خواهدکرد.

تحویل کلیه لباس ها به وسیله خشکشویی های آنلاین که از اپلیکیشن های کاربردی استفاده می کنند در داخل کاور مناسب و بهداشتی صورت می گیرد. در این حالت هیچگونه آلودگی یا آسیبی متوجه پارچه ها نخواهد شد.

امکان محاسبه قیمت و آگاهی از ریز هزینه های خشکشویی

حتی برای مرفه ترین افراد جامعه نیز اطلاع از قیمت ها اهمیت دارد. یکی از مواردی که ضرورت اپلیکیشن خشکشویی خود را نشان می دهد؛ محاسبه دقیق قیمت ها است. هر یک از خدمات خشکشویی هزینه مخصوص به خود را دارد و احتمالا دارای گزینه های مختلفی است. افراد هنگام ثبت سفارش از طریق نرم افزار قادر به انتخاب هریک از این خدمات اضافی و اطلاع دقیق از قیمت های آن  خواهند بود.

آگاهی از ریز هزینه هایی که مبلغ کلی هزینه خشکشویی را تشکیل می دهد نیز این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که در صورت عدم نیاز به یک مورد آن ویژگی خاص را از گزینه های سفارش خود حذف  کنند.

بیمه البسه و انواع پارچه

این مسئله به خصوص زمانی مهم تلقی می شود که لباس ها بسیار گرانقیمت است. در این صورت هرگونه آسیب به بافت پارچه بسیار گران تمام می شود. مشتریان همیشه در خصوص این پارچه ها و البسه خود نگرانی دارند که کاملا به جا است. اکثر خشکشویی های آنلاین کلیه لباس ها را بیمه می کنند و اگر آسیبی به بافت پارچه وارد شود نیز پاسخگو خواهند بود.

امکان پیگیری سفارشات و طرح شکایت احتمالی

با وجود اینکه تمامی کسب و کارها در تلاش هستند که خدمات خود را بدون عیب و نقص ارائه کنند اما به هرحال احتمال بروز اشتباه همیشه وجود دارد. به هر حال مرکز خشکشویی باید در هر حالتی پاسخگوی سوالات و شکایات مشتریان باشد و مسائل به وجودآمده را مرتفع کند. ضمن اینکه ضرورت اپلیکیشن خشکشویی در اینجا مشخص می شود که برای مشتریان امکان ثبت نظرات و انتقادات و پیشنهادات را فراهم می کند. این مسئله به گونه ای است که به عنوان یک پل ارتباطی بین مشتریان و مرکز خشکشویی آنلاین خواهد بود.

در ضمن کاربران نیز قادر به مشاهده نظرات دیگران هستند. این موضوع در مورد تصمیم گیری به مشتریان کمک زیادی می کند و بنابراین این اشتراک گذاری نظرات در قبل و بعد دریافت سفارشات مهم تلقی می شود.

در برخی از موارد که سفارشات زیادی به ثبت می رسد نیز امکان دارد که تحویل آن ها با تاخیر مواجه شود. به این علت که احتمالا نیروی کار به اندازه انجام امور نیست. در این حالت با استفاده از اپلیکیشن امکان اطلاع رسانی برای مشتریان فراهم می شود. این اطلاع رسانی تاخیر به وجودآمده را توجیه پذیر و قابل تحمل می کند.

سخن پایانی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی اکثر اموری که قبلا به سختی انجام می شد، بوسیله ابزارآلات دنیای مدرن به راحتی انجام می شود. بنابراین ضرورت اپلیکیشن خشکشویی نیز بسیار احساس می شود. تلفن همراه همه جا در دسترس افراد است و در هر ساعتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود خواهد داشت. این در حالی است که در حالت سنتی افراد مجبور بودند که به صورت حضوری و در زمان مشخصی به خشکشویی مراجعه کنند.

زمانبندی ارسال و دریافت سفارشات نیز در شرایط امروزه بسیار کاربردی به نظر می رسد. به این علت که با توجه به مشغله های امروزی افراد زمان کمتری را در منزل سپری می کنند. در نتیجه، زمانبندی ارسال و دریافت سفارشات اهمیت زیادی خواهد داشت. با این امکان و با استفاده از اپلیکیشن و وب اپلیکیشن های موجود، مشتریان خود انتخاب خواهندکرد که پیک چه زمانی مراجعه کند. موارد دیگر همچون بیمه البسه، امکان محاسبه قیمت و ریز هزینه ها و پیگیری شکایت و اعتراضات مردم از جمله ضرورت نرم افزارهای موبایل از جمله واش لین است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد