صندلی راک نیلپر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

0

صندلی راک نیلپر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟: هنگام خرید انواع صندلی و مبلمان اداری و منزل در فروشگاه های مختلف شاید با برند نیلپر مواجه شده اید.

جالب است بدانید که این برند فعالیت خود را با عرضه صندلی رایانه در سال ۱۳۷۱ شروع کرد. با گذشت زمان و رونق کسب و کار، این شرکت به تولید و عرضه انواع صندلی از جمله صندلی راک اقدام کرد.

این پیشرفت تا جایی ادامه پیدا کرد که هم اکنون نیلپر به استناد ادعای خود تنها شرکت تولیدکننده صندلی در ایران به شمار می رود که بیشتر قطعات صندلی را داخل کشور تولید می کند.

صندلی راک نیلپر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : با توجه به اینکه صندلی راک نیلپر یک محصول ساخت داخل و باکیفیت است؛ انتظار می رود که مورد استقبال مصرف کنندگان قرار بگیرد.

البته این محصول باید به خوبی معرفی شود که افراد با آگاهی کامل به انتخاب و خرید آن بپردازند. به همین دلیل در این نوشته قصد داریم که شما را با ویژگی های این محصول آشنا کنیم.

ویژگی های صندلی راک نیلپر

با توجه به اینکه نیلپر در سال های اخیر به یک برند معروف در زمینه عرضه انواع صندلی همچون صندلی راک نیلپر تبدیل شده است؛ افراد زیادی نسبت به تهیه و استفاده از این ابزار تمایل پیدا کرده اند.

با این حال، خوب است که پیش از استفاده از آن در مورد ویژگی های این کالا آگاهی کسب کنید که بین توقعات شما با خصوصیات این صندلی هماهنگی ایجاد شود. بنابراین در ادامه ویژگی های این صندلی را شرح می دهیم:

استفاده از متریال باکیفیت

در ساخت صندلی راک نیلپر از بهترین متریال شامل چوب، پارچه و غیره استفاده می شود. نکته مهمی که در خصوص تولیدات این برند معتبر وجود دارد؛

این است که بیشتر قطعات آن در کارگاه های داخل تولید می شود و به طور کلی یک محصول داخلی به شمار می رود.

با این توضیحات به نظر می رسد که تهیه این محصول از بسیاری از جهات مقرون به صرفه تر از تولیدات خارجی خواهد بود.

ضمن اینکه شما با انتخاب این برند علاوه بر خرید یک محصول باکیفیت و ماندگار، از یک تولیدکننده داخلی موفق حمایت کرده اید.

کاهش استرس

یکی از اصلی ترین شاخصه های استفاده از صندلی راک یا گهواره ای ایجاد آرامش و رفع استرس است که طی تاب خوردن و حرکت شخص روی آن حاصل می شود.

با توجه به اینکه استرس جز جدانشدنی از زندگی تمامی افراد است؛ صندلی راک نیلپر وسیله ای به شمار می رود که برای تمامی سنین قابل استفاده خواهد بود.

ضمن اینکه خواباندن کودکان روی این صندلی به آسانی انجام می شود و کودکان در نهایت آرامش به خواب می روند.

همچنین بزرگسالان جهت مطالعه و تمدد اعصاب از آن استفاده می کنند و سالمندان با نشستن روی آن از زوال عقل و استرس و افسردگی در امان می مانند.

کمک به سلامتی

با توجه به اینکه شخص هنگام تاب خوردن و نشستن روی صندلی راک نیلپر سعی در حفظ تعادل خود دارد؛ مکانیزم تعادلی در گوش داخلی او تقویت خواهدشد.

در برخی از بیماران و سالمندان انجام فعالیت های جسمی با وجود حیاتی بودن، بسیار سخت و دشوار است و آن ها مجبور هستند که مدت زمان طولانی را به صورت نشسته سپری کنند.

در این شرایط گردش خود در بدن با اختلال مواجه می شود و خطر ابتلا به افزایش وزن و تبعات خطرناک حاصل از آن وجود دارد.

این در حالی است که با استفاده از صندلی راک مدل نیلپر، گردش خون نسبت به نشستن روی صندلی های معمولی بهتر خواهد بود.

نکته دیگر اینکه شخص با تاب خوردن روی این صندلی مقدار قابل ملاحظه ای کالری می سوزاند که به حفظ سلامتی بسیار کمک می کند.

البته نباید این میزان را با انجام فعالیت های فیزیکی مقایسه کنید؛ اما در هر صورت برای  شخصی که امکان انجام فعالیت جسمانی ندارد؛ بسیار مناسب به نظر می رسد.

دسترسی راحت و آسان

با توجه به اینکه تولیدکننده صندلی راک نیلپر در کشور است؛ پس از سفارش، تحویل آن به مشتری در مدت زمان کم تری انجام می شود.

ضمن اینکه برای آن دسته از مشتریانی که در تهران هستند و سفارشات خود را در تعداد بالاتری انجام می دهند؛ امتیازات ویژه ای همچون ارسال رایگان نیز در نظر گرفته خواهد شد.

نکته دیگر اینکه در صورت وجود هر گونه عیب ظاهری یا فیزیکی در اجناس تحویل داده شده پس از دریافت، امکان استفاده از خدمات پس از فروش نیز وجود خواهدداشت.

تنوع بالا

با توجه به افزایش تنوع در بحث دکوراسیون و استفاده از شبکه های اجتماعی، نیاز زیادی در جامعه در رابطه با تنوع در شکل و طرح صندلی شکل گرفته است.

به همین دلیل گروه صنعتی نیلپر با فعالیت های مختلفی که طی این سال ها در زمینه ساخت و عرضه انواع صندلی داشته است؛ به تولید تنوع بالایی از محصولات از جمله صندلی راک نیلپر اقدام کرده است.

به همین دلیل تولیدات این برند سلایق افراد مختلف را پوشش می دهد و خرید صندلی راک برای مردم آسان تر خواهد بود.

سخن پایانی

در این مقاله گفته شد که گروه صنعتی نیلپر کار خود را با تولید و عرضه صندلی رایانه شروع کرد و با تلاش و پشتکار هم اکنون به تنها برند ایرانی تولید کننده انواع صندلی مبدل شده است

که بیشتر قطعات این دسته از کالاها را در کارگاه های داخلی تولید می کند.

صندلی راک نیلپر گروهی از تولیدات این برند محسوب می شود که ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد.

ابهره گیری از متریال باکیفیت و داخلی، کمک به سلامتی و کاهش استرس، دسترسی راحت و آسان و تنوع بالا از جمله خصوصیاتی صندلی راک برند نیلپر است که در این نوشته به آن ها اشاره شد.

در نهایت باید بدانید که اگر قصد خرید این صندلی را دارید؛ سایت خوگر امروزه امکاناتی جهت خرید اینترنتی صندلی راک مدل نیلپر فراهم کرده است.

بنابراین با بازدید از سایت خوگر و خرید اینترنتی صندلی راک مورد نظر، از خدمات آن همچون تخفیفات دوره ای، پشتیبانی رایگان و ارسال سریع بهره مند خواهید شد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد