صندلی راک طرح جدید مناسب چه فضاهایی است؟

0

صندلی راک طرح جدید مناسب چه فضاهایی است؟: صنعت دکوراسیون و هنری که در آن وجود دارد؛ یک صنعت پویا و در حال جریان است.

این جریان از هر ایده نو و هر مسیر تازه ای جهت رضایتمندی و جلب توجه مشتری استقبال می کند. ایده ساخت صندلی راک یک ایده های وارداتی است که نخستین بار در کشور آمریکا از آن استفاده شد.

در گذشته تنها از مدل کلاسیک این صندلی استفاده می  کردند؛ در حالی که امروزه از قالب و شکل صندلی راک در تولید انواع مدرن نیز بهره گرفته می شود.

صندلی راک طرح جدید مناسب چه فضاهایی است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : این طراحی خاص و مدرن سبب به وجود آمدن صندلی راک طرح جدید شده است.

هر وسیله مدرن و جدیدی به نظر بسیار جالب و هیجان انگیز می رسد؛ به همین جهت اکثر افراد تمایل پیدا می کنند که آن را تهیه کنند.

اما بعضی مواقع زمانی که یک وسیله خاص در دکوراسیون قرار می گیرد؛ زیبایی مورد انتظار را تامین نمی کند.

دلیل این امر این است که باید وسایل متناسب با فضا انتخاب شوند. زیرا در غیر این صورت مانند یک وصله ناجور به نظر خواهد رسید.

در این نوشته قصد داریم که صندلی راک جدید را به شما معرفی کرده و بررسی کنیم که در چه فضاهایی کاربرد دارد.

فضا و دکوراسیون متناسب با صندلی راک طرح جدید

شاید همه قادر باشند که به این پرسش پاسخ صحیحی بدهند. بدون شک یک صندلی راک جدید با  فضایی که با آن همخوانی داشته باشند؛

بیشترین تناسب را خواهد داشت و آن فضایی است که به سبک مدرن و جدید چیدمان شده باشد. درواقع در این مورد سوالی که باید به آن پاسخ داده شود؛

این است که فضای مدرن که در آن صندلی راک طرح جدید جایگاه خود را پیدا می کند؛ چه ویژگی هایی دارد.

سادگی

شاید بارها شنیده اید که زیبایی در سادگی است. در چیدمان طرح جدید، اصل طراحی و دکوراسیون بر سادگی بیشتر خواهد بود. این درحالی است که در دکوراسیون کلاسیک تلاش می شود که فضا تا جایی که امکان دارد؛

اشرافی و پرزرق و برق به نظر برسد. البته هنرمندان دکوراسیون کار شاید از اصطلاحات تخصصی تری در مورد سبک خود استفاده می کنند.

اما باید بدانید که سادگی به طور معمول با راحتی عجین می شود. بنابراین در طراحی مدرن چیدمان با استفاده از صندلی راک طرح جدید تلاش می شود که احساس راحتی و آرامش در نگاه مخاطب زنده شود.

در این چیدمان از فرش های بسیار بزرگ با رنگ های تند یا پارچه های بسیار ضخیم یا خشن استفاده نمی شود.

البته هنر هیچ حد و مرزی ندارد و نباید احساس کنید که دست شما برای تزئین اتاق ها بسته است؛ بلکه تنها نکات مربوط به سادگی و احساس آرامش در انتخاب وسایل را به خاطر داشته باشید.

فراموش نکنید که یکی از اصولی که موجب سادگی بیشتر می شود؛ خلوت بودن است. بنابراین اگر می خواهید که یک چیدمان مدرن داشته باشید؛ فضا را شلوغ نکنید.

به طور مثال در اتاق مطالعه تنها از یک صندلی راک طرح جدید، یک میز، یک گیاه طبیعی و یک تابلو استفاده کنید.

نور پردازی

در چیدمان مدرن با استفاده از صندلی راک جدید تا حد امکان از وجود تاریکی اجتناب کنید. البته منظور این نیست که چندین و چند لوستر و لامپ در یک اتاق نصب کنید.

زیرا تنها انتخاب اتاق هایی که مشرف به نور خورشید باشند و استفاده از پرده های نازک با رنگ روشن این انتظار را برای شما برآورده خواهندکرد.

استفاده از رنگ های روشن و ترکیبی

از آنجایی که تمامی رنگ ها به روش خودش نور و انرژی را به چشم منعکس می کنند؛ در چیدمان صندلی راک اهمیت بسیاری دارند.

به عنوان مثال رنگ  سفید و به طور کلی رنگ های روشن فضا را بزرگ تر و بازتر نشان می‎دهند. در حالی که رنگ های تیره و سیاه باعث می شوند که فضا تاریک و کوچک تر دیده شود.

بنابراین رنگ تاثیر بسیاری در شکل گیری چیدمان دارد.

همان گونه که صندلی راک طرح جدید در رنگ های روشن و خاص تولید می شود؛ باید در چیدمان فضا نیز از رنگ های مکمل و خاصی استفاده کنید.

به طوری که علاوه بر این که روشن هستند؛ با رنگ وسایل نیز همخوانی داشته باشند.

برای ست کردن رنگ ها نگران نباشید.

زیرا تنها کافی است که رنگ غالب محیط را از رنگ های روشن خنثی همچون طوسی خیلی روشن یا سفید انتخاب کنید و با چند عنصر با رنگ های گرم یا رنگ های ترکیبی به فضا معنا و مفهوم ببخشید.

بهره گیری از فلز و شیشه

در ساخت و تولید وسایل دکوراسیونی جدید و مدرن بیش از پیش از متریال هایی همچون شیشه و فلز استفاده می شود.

البته این مسئله به معنای فراموشی چوب نیست؛ اما نباید از این متریال نیز همانند دکوراسیون کلاسیک استفاده کرد و به تغییر نیاز دارد. این موضوع در متریال به کار رفته در صندلی راک طرح جدید نیز به اثبات می رسد.

در انواع کلاسیک صندلی راک تنها از چوب استفاده می شد؛ در حالی که در طرح های جدیدتر خلاقیت نیز فراتر رفته است و از فلزاتی همچون استیل یا آهن نیز استفاده می کنند.

بنابراین بهتر است که فضایی که جهت قرارگیری صندلی راک جدید خود در نظر می گیرید؛ ساختاری از فلز و شیشه باشد. به طوری که چوب مورد استفاده از آن جلب توجه نکند.

سخن پایانی

اگر بخواهیم صندلی راک طرح جدید را در فضایی قرار دهیم که بیشترین هماهنگی را با آن محیط داشته باشد؛

بهتر است که چیدمان مدرن را انتخاب کنیم. این نوع از چیدمان ویژگی های خاصی دارد که در این نوشته به مواردی همچون سادگی، خلوت بودن، نورپردازی مناسب و استفاده از رنگ های روشن و خاص اشاره شد.

اگر قصد دارید که فضای محل کار یا منزل خود را به سبک مدرن چیدمان کنید و به یک صندلی راک مناسب احتیاج دارید؛ به شما پیشنهاد می دهیم که جهت خرید اینترنتی صندلی راک به وب سایت خوگر مراجعه کنید.

زیرا در این فروشگاه اینترنتی معتبر، تنوع بسیار زیادی را مشاهده می کنید و خرید صندلی راک آسان تر خواهد شد.

بنابراین حتی اگر سخت پسند باشید؛ بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه های متعدد، مدل مورد نظر خود را خواهید یافت.

همچنین که با خرید اینترنتی صندلی راک، محصول انتخابی شما در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر ارسال می شود.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد