خرید درب ضد سرقت ایرانی در تهران با قیمت ارزان

0

خرید درب ضد سرقت ایرانی در تهران با قیمت ارزان : به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از دژ دور، درب ضد سرقت یکی از تجهیزات پرطرفدار و پرمصرف تکمیلی ساختمان هستند. درب ضد سرقت انواع مختلفی داشته و در قیمت های متنوع خریداری خواهند شد.

خرید درب ضد سرقت ایرانی در تهران با قیمت ارزان

چندین سال است که درب ضد سرقت یکی از پرطرفدارترین جایگزین های انواع مختلف درب های ساختمانی به منظور ایجاد ایمنی و پیشگیری از سرقت در منازل مسکونی و غیرمسکونی به شمار می‌آیند. به دلیل استقبال مصرف‌ کنندگان و متقاضیان بازار داخلی، بسیاری از شرکت های مختلف در سراسر استان های کشور، به طراحی و تولید درب های ضد سرقت با استفاده از قفل های چند زبانه پرداخته و پاسخگوی نیاز بازار تقاضای داخلی در زمینه تجهیزات تکمیلی ساختمان می باشند. انواع مختلف درب ضد سرقت ایرانی، از تنوع طرح، رنگ و اندازه برخوردار بوده و به منظور افزایش ایمنی ساختمان و حفاظت از اموال و دارایی های ارزشمند دولتی و شخصی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 توجه به کیفیت انواع درب ضد سرقت

یکی از مهمترین پارامترهای قابل توجه و موثر در کسب رضایت خریدار و موفقیت محصول ارائه شده در بازار مصرف، پایبندی و اجرای استانداردهای موثر در افزایش کیفیت محصول مورد نظر است. باید در نظر داشت که توجه به کیفیت انواع مختلف درب ضد سرقت، یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورهای تاثیر گذار در بهبود عملکرد این نوع از تجهیزات تکمیلی ساختمان به شمار می آید. متاسفانه امروزه به دلیل افزایش تعداد تولیدکنندگان داخلی و فعالیت بسیاری از شرکت های وارد کننده محصولات بی کیفیت، تعداد درب های ضد سرقت نامرغوب در بازار مصرف افزایش یافته و تیشه به ریشه تولیدات با کیفیت و محصولات قدرتمند در این زمینه زده است. از این رو توصیه می شود به منظور انتخاب، سفارش و خرید انواع درب های ضد سرقت با کیفیت، مرغوب و برخوردار از استانداردهای بین المللی، به مراکز فروش برندهای تولید شده توسط کارخانجات معتبر مراجعه نموده و از خرید محصول با کیفیت بهره مند شوید.

  استفاده از درب ضد سرقت در مکان های مختلف

توجه به نوع تجهیزات مورد استفاده در ساختار دربهای ضد سرقت با توجه به فضا و مکان مورد نظر، اهمیت بسیار زیادی در انتخاب نوع درب ضد سرقت داشته و پاسخگوی توقعات کاربران در این زمینه خواهد بود.

توصیه می‌شود به منظور خرید درب های ضد سرقت جهت استفاده در آپارتمان های مسکونی، از درب های ساده فلزی ورق با ضخامت ۱ میلیمتر و جهت ایجاد ایمنی در ساختمان های غیرمسکونی( کارخانجات، کارگاه ها، انبارها، شرکت های خصوصی، بایگانی اسناد و مدارک محرمانه و سوله های خارج از شهر)، از درب فلزی با ضخامت ۲ میلیمتر  و متشکل از شبکه مستحکم فولادی با ویژگی هایی مانند برخورداری از لایه‌های ضد برش، زد مته، ضد اسید، ضد حریق، ضد تخریب و دارای قفل چند زبانه استفاده نمایید.

 قفل، یکی از مهم‌ترین اجزای درب ضد سرقت

یکی از اصلی ترین و مهمترین اجزای درب ضد سرقت ایرانی و وارداتی، قفل درب است. میزان کیفیت و رعایت استانداردهای تعریف شده در ساخت انواع معتبر و مرغوب قفل درب، تعیین کننده درجه ایمنی و محافظت از سازه مورد نظر به واسطه استفاده از درب های ضد سرقت است. انواع درب ضد سرقت بی کیفیت، برخورداری از قفل های قدیمی و فاقد استانداردهای ایمنی جهانی، امکان ورود سارقین به واسطه ترفندهایی  مانند اهرم زدن، استفاده از دیلم، شکاندن و باز کردن درب به واسطه ضربات سنگین را فراهم آورده وهیچگونه ایمنی و محافظتی از سازه مورد نظر را اجرا نخواهد نمود. از این رو توصیه می شود به هنگام خرید درب های ضد سرقت و اطمینان از ایمنی ایجاد شده به واسطه آن ها، نسبت به قفل تعبیه شده در این محصولات توجه فراوان نموده و از خرید درب های بی کیفیت و برندهای وارداتی اجتناب نمایید.

 قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت در انواع مختلف فلزی و چوبی بسته به بسیاری از فاکتورهای مختلف، در رنج کاملاً متفاوتی قرار داشته و یکی از مهمترین پارامترهای تاثیرگذار در فرایند انتخاب، سفارش و خرید انواع درب ضد سرقت به شمار می‌آید.  استفاده از کلیه متریال و مواد اولیه مورد نیاز به منظور ساخت درب های ضد سرقت  به شکل داخلی، برش و فرایند مونتاژ بخش‌های مختلف درب ضد سرقت در فضای داخل کارخانه، تولید انبوه، فروش محصول از طریق دفتر شرکت و کنار گذاشتن واسطه‌ها و اکتفا به سود کمتر، از مهمترین دلایل خرید درب ضد سرقت ارزان داخلی و تولید شده در  کارخانجات معتبر ایرانی به شمار می آید.

تجهیزات مورد استفاده در ساخت درب های ضد سرقت داخلی، از جمله قفل های چند زبانه، لولا و لایه های فلزی، عایق های مورد استفاده در فضای بین لایه فلزی و لایه روکش درب ضد سرقت، قیمت لایه فلزی مورد استفاده در ساختار بدنه، یراق آلات وسایر اجزای مورد استفاده در ساختار درب، تعیین کننده قیمت درب های ضد سرقت در انواع مختلف به شمار می آیند. معمولاً قیمت انواع مختلف درب ضد سرقت در مدل های مختلف، در وب سایت رسمی شرکت ها و کارخانجات تولید کننده داخلی و شرکت‌های وارداتی  تهیه و در دسترس خریداران قرار گرفته است.

 درب های ضد سرقت ایرانی

برخلاف باورعامیانه مصرف‌کنندگان، امروزه شرکت های بسیار زیادی به تولید انواع مختلف درب های ضد سرقت با کیفیت بسیار بالا پرداخته و با محوریت کسب رضایتمندی خریداران، برخورداری از سود کمتر و توسعه محصول با کیفیت به بازار مصرف، توانسته اند جایگزین بسیاری از محصولات و برندهای وارداتی در این زمینه شوند.

فروشگاه دژ

یکی از مراکز معتبر، با سابقه کاری فراوان و کسب تجارب موفق در زمینه تولید، فروش انواع درب ضد سرقت، فروشگاه دژ است.  این شرکت یکی از برترین های وارد کننده انواع مختلف درب ضد سرقت در برندهای معتبر و با کیفیت جهانی بوده و با ارائه خدماتی مانند نصب رایگان درب های ضد سرقت توسط کادر مجرب و دوره دیده، خدمات پس از فروش و ضمانت نامه محصول خریداری شده، کسب رضایت مندی مشتری و عرضه محصولات با کیفیت به بازار مصرف را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و توانسته در این زمینه یکی از برترین شرکت های تولید کننده و وارد کننده درب ضد سرقت در استان تهران و سایر شهرستان های کشور شناخته شود.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد