بهترین میز تی وی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

0

بهترین میز تی وی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟: این روزها میز تلویزیون یکی از ملزومات دکوراسیون داخلی منازل به حساب می آید.

با تبدیل تلویزیون ها از جعبه های بزرگ و جادویی به یک قاب زیبا که وسیله ای جهت تفریح و سرگرمی اهالی خانه به حساب می آید، میز تی وی از اهمیت بالایی برخوردار شده است.

بهترین میز تی وی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : حتما شما هم در خرید میز تلویزیون به فروشگاه های مختلفی مراجعه کردید و با بازدید از مدل های متنوع دچار سردرگمی شده اید؛

در همین موارد است که در ذهن شما سوال هایی ایجاد می شود؛ به عنوان مثال؛

میز تلویزیون چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بهترین میز تلویزیون چه میزی است؟

در خرید میز تلویزیون چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

کدام مدل از میز تلویزیون در دکوراسیون خانه مناسب است؟

و خیلی سوال های دیگر. در این مقاله سعی داریم، نکاتی را بیان کنیم که خریداران از سردرگمی نجات پیدا کرده و خریدی آسان را تجربه کنند.

نکاتی که قبل از خرید میز تی وی باید به آن توجه کنید

حتما برای شما هم پیش آمده است که بدون توجه به مدلی از قبل اقدام به خرید میز تلویزیون کنید. در این صورت به مرکز خریدهای مختلف مراجعه می کنید و به دنبال میز دلخواه خود می گردید.

در این فرآیند شاید با فروشندگانی رو به رو شوید که بازدید شما از فروشگاه آن ها را به حساب خرید شما نگذارند و همه مدل های خود را به شما نشان ندهند.

به همین دلیل است که توصیه می کنیم، قبل از خرید خود فاکتورهایی را در نظر بگیرید و بر اساس آن ها مدل میز تی وی خود را انتخاب و خریداری کنید.

به اندازه میز تلویزیون توجه کنید

میزهای تلویزیون در ابعاد مختلف تولید و عرضه می شوند. در خرید میز باید به ابعاد آن توجه داشته باشید و میزی تهیه کنید که با فضای نشیمن و ابعاد تلویزیون هماهنگی داشته باشد؛

در واقع این تصور که میز تی وی کوچک فضای کمتری در منزل اشغال می کند، اشتباه بزرگی است.

باید توجه داشته باشید که اندازه میز به گونه ای بوده که از هر طرف به اندازه حداقل ۱۰ سانتی متر از تلویزیون بزرگ تر باشد.

فضای خانه را در نظر بگیرید

در خرید میز تلویزیون باید ابتدا فضایی را که در خانه اشغال می کند، در نظر بگیرید و متناسب با آن اقدام به خرید کنید.

برای مثال در خانه های بزرگ که فضایی به عنوان نشیمن جهت تماشای تلویزیون اختصاص داده شده، دست شما برای انتخاب میز تی وی بزرگ باز است.

اما در فضاهای کوچک از خرید میز تلویزیون بزرگ خودداری کنید؛ زیرا فضای زیادی از خانه شما را اشغال می کند و باعث کوچک تر دیده شدن منزل می شود.

دو نکته بسیار تاثیرگذار در دکوراسیون خانه

رنگ و سبک میز تلویزیون از نکاتی است که نباید به راحتی از آن ها گذشت. این دو مورد کاملا به سلیقه شما بستگی دارد؛ اما در انتخاب آن ها باید به سبک دکوراسیون خانه خود توجه کنید.

رنگ میز تی وی با سایر اجزای دکوراسیون منزل باید هماهنکی داشته باشد.

رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی و طوسی تطابق بیشتری با همه رنگ ها و المان های موجود در منزل شما دارند.

اگر فضای خانه کوچک است، پیشنهاد می کنیم، از رنگ های روشن در آن استفاده کنید که فضا را بزرگ تر نشان دهند.

ویژگی های میز تی وی

در خرید میز تلویزیون المان هایی وجود دارد که در قیمت و کیفیت آن ها تاثیر دارد؛

مانند جنس. جنس یکی از معیار هایی است که میز خریداری شده را به یک وسیله پرکاربرد و با کیفیت یا وسیله ای بی کیفیت و دردسر ساز تبدیل می کند.

در ادامه این متن برخی از جنس ها و معایب آن ها را بررسی می کنیم.

میز تلویزیون شیشه ای

اوایلی که میزهای شیشه ای به بازار آمد، از رونق فراوانی برخوردار بود؛ اما با مرور زمان و وجود طرح های مختلف در میزهای چوبی جایگاه خود را از دست دادند.

در کنار مدل های قدیمی این میزها به دلیل شکنندگی و لبه های تیز گزینه به صرفه ای نیستند؛ مخصوصا در خانه هایی که کودک دارند، به هیچ عنوان گزینه مناسبی به حساب نمی آیند.

میز تلویزیون چوبی

اگر بودجه ای که جهت خرید میز تلویزیون در نظر گرفته اید، به اندازه خرید میزهای چوبی است، به هیچ عنوان در خرید این مدل میزها شک و تردید نداشته باشید.

میزهای چوبی از قدیم در چیدمان های خانه رواج داشته اند و امروزه نیز در مدل های مختلف زیبایی و شیکی را با خود به همراه می آورند.

میز تلویزیون ام دی اف

اگر قصد ندارید که هزینه بالایی در خرید میز تی وی متقبل شوید، میزهای ام دی اف گزینه بسیار خوبی به حساب می آیند.

این میزها با ظاهری شبیه به چوب در انواع رنگ ها و مدل های مختلف وجود دارند و البته از قیمت مناسب تری نسبت به گزینه چوبی برخوردارند.

تصور نکنید که به دلیل قیمت پایین کیفیت ندارند؛ این اطمینان را به شما می دهیم که در کنار هزینه کمی که صرف خرید آن می کنید، کیفیت بالایی تحویل می گیرید.

این نوع میزهای تلویزیون استحکام بالایی دارند و وزنی برابر با ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلو گرم را تحمل می کنند.

در خرید میز تی وی توجه داشته باشید

دو نکته مهم دیگر که در خرید میز تلویزیون باید در نظر بگیرید، شامل پایه های میز و فضای موجود در میز می شود. پایه ها از اجزای مهم در میز تلویزیون به حساب می آیند.

از آن جهت که تحمل وزن تلویزیون، میز و تمام وسایل موجود روی آن بر عهده پایه ها است، جنس آن ها از اهمیت بالایی برخودار است.

همچنین در کنار تلویزیون دستگاه های دیگری نیز قرار می گیرد؛

مانند دی  وی  دی پلیر, گیرنده، سینما خانگی، ساب، سنتر و غیره. میزی مناسب محسوب می شود که قفسه هایی جهت قرارگیری این دستگاه ها وجود داشته باشد.

وجود کشوها و کمدهایی که به وسایل کنار تلویزیون نظم دهد، از ویژگی های ممتاز یک میز تی وی به حساب می آید.

کلام آخر

این روزها میز تی وی یکی از المان های اصلی در دکوراسیون و چیدمان خانه ها است. وجود مدل های مختلف در بازار باعث سردرگمی خریداران می شود؛

به همین منظور در این مقاله نکاتی را بیان کردیم که در هنگام خرید باید به آن ها دقت کنید.

با توجه به نکات ذکر شده در متن ذهن شما سمت و سویی تازه پیدا می کند و خرید میز تلویزیون به امری ساده تبدیل می شود.

اگر مشغله کاری زیاد اجازه گشت و گذار در فروشگاه ها و پاساژها را به شما نمی دهد و به دنبال خریدی آسان هستید، فروشگاه خوگر در خدمت شما حاضر است.

خوگر امکان خرید اینترنتی میز تلویزیون را برای همه کاربران خود فراهم کرده است. در این فروشگاه اینترنتی محصولات متنوع از تولیدکنندگان مختلف ارائه شده اند.

مشتریان این امکان را دارند که محصولات را مشاهده و قیمت آن ها را مقایسه کنند و با آرامش خاطر خرید خود را انجام دهند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد