ابعاد میز تلویزیون را بر چه اساس انتخاب کنیم؟

0

ابعاد میز تلویزیون را بر چه اساس انتخاب کنیم؟: میز تلویزیون از مهمترین وسایل و اثاثیه پذیرایی و اتاق نشیمن است که طرح، رنگ و اندازه آن نقشی اساسی در دکوراسیون محیط و دلبازی محیط دارد.

همانطور که میز تلویزیون کوچک برای پذیرایی های بزرگ بسیار نامناسب است، میز تلویزیون بزرگ و نامتناسب نیز برای اتاق نشیمن های کوچک نامناسب به نظر می رسد.

ابعاد میز تلویزیون را بر چه اساس انتخاب کنیم؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : از این رو در هنگام خرید میز تلویزیون برای انتخاب مناسب ترین ابعاد میز تلویزیون باید به عوامل و موارد زیادی توجه داشته باشید

تا بهترین انتخاب را برای خانه خود کنید که در نهایت باعث هارمونی و هماهنگی بیشتر وسایل خانه، چیدمان مبلمان منزل و همینطور دکوراسیون و دیزاین کلی خانه با میز تلویزیون باشد.

چرا که میز تلویزیون به نوعی در مرکز توجه در راس خانه و اصولا روبه روی مبلمان قرار می گیرد و افراد و حتی مهمانان وقت قابل توجهی را صرف تماشای تلویزیون می کنند

و چگونگی شکل و اندازه آن بر افرادی که به پای تماشای آن می نشینند، تاثیر بسیار زیادی دارد.

به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم که شما را با مناسب ترین ابعاد میز تلویزیون بر اساس عوامل گوناگون در دکوراسیون خانه آشنا کنیم تا پس از مطالعه مقاله بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید.

ضرورت دقت در ابعاد میز تلویزیون

از آنجایی که تلویزیون در راس خانه قرار می گیرد و مبلمان را بر اساس جایگاه میز تلویزیون می چینند، خرید میز تلویزیون نیز از اساسی ترین خریدهای مخصوص منزل در نظر گرفته می شود

و از این رو میز تلویزیون نیز نقشی بسیار مهم در چگونگی چیدمان خانه و دکوراسیون آن دارد.

در صورتی که میز تلویزیون کوچک باشد و با سایز تلویزیون و ابعاد محل مورد نظر همخوانی پیدا نکند، شاهد یک ناهماهنگی و ناهمخوانی بزرگ در دکوراسیون اتاق نشیمن یا پذیرایی خانه هستیم

و از آن طرف در صورتی که میز تلویزیون بسیار بزرگ برای یک تلویزیون بزرگ و یک پذیرایی یا اتاق نشیمن کوچک تهیه کنید،

فضای خانه بسیار شلوغ شده و باز هم بسیار ناهمخوان نشان داده می شود و دکوراسیون آن از زیبایی دور می ماند.

اما خرید یک میز تلویزیون شیک، زیبا و متناسب با رنگ و فضای دکوراسیون و ابعاد اتاق نشیمن یا پذیرایی شما باعث ایجاد یک هارمونی و هماهنگی جالب و زیبا در خانه می شود

و جذابیت آن را چند برابر می کند و به چشم می آورد.

ابعاد میز تلویزیون بر چه اساسی باید گزینش شود؟

در صورتی که هیچ ایده خاصی ندارید که میز تلویزیون را در چه ابعادی تهیه کنید، نگران نباشید.

ما در ادامه این مقاله شما را با موضوعاتی آشنا می کنیم که بر اساس آن بهترین انتخاب را در کنار زیبایی میز تلویزیون برای ابعاد آن نیز داشته باشید.

پیش از ادامه بحث لازم است از شما دعوت کنیم که به منظور بررسی انواع میز و صندلی ها در تنوع بسیار گسترده

با طرح، جنس، رنگ و اندازه های متفاوت مانند میز تحریر، میز تلویزیون، میز ناهار خوری و موارد دیگر از قسمت فروشگاه سایت معتبر خوگر بازدید به عمل آورید

تا پس از انتخاب نسبت به خرید اینترنتی میز تلویزیون یا دیگر انواع میز با قیمت های مناسب اقدام کنید تا یک تجربه عالی از خرید یک میز عالی داشته باشید.

ابعاد میز تلویزیون را لازم است با توجه به موارد زیر انتخاب کرد. لطفا در ادامه با ما همراه باشید:

اندازه و ابعاد اتاق

یکی از مهمترین موضوعات برای انتخاب ابعاد تلویزیون اندازه و ابعاد اتاق نشیمن یا پذیرایی شما است.

برای پذیرایی های کوچک که جای کمی برای رفت و آمد و مانوردهی وجود دارد، بهتر است از میزهای تلویزیون کوچکتر استفاده کرد چرا که میز تلویزیون وسیله ای محسوب می شود

که بسیار به چشم می آید و عدم تناسب آن باعث می شود که خانه بسیار دلگیر و خفه به نظر برسد.

همچنین فاصله کم بین میز تلویزیون و مبلمان باعث آسیب چشم و زحمت در رفت و آمد نیز می شود

که برای حذف این عوامل لازم است در خرید مناسب ترین میز تلویزیون در انواع پایه دار، دیواری و موارد دیگر تصمیم مناسبی بگیرید.

از طرف دیگر برای خانه های بزرگتر هم لازم است از میزهایی با ابعاد بزرگتر استفاده کنید تا هارمونی و هماهنگی لازم را با فضای خانه حفظ کند و زیبایی دکوراسیون شما را بیش از پیش به رخ بکشد.

ارتفاع دید راحت

اگر بخواهید گردن خود را ساعت ها در موقعیت نامناسب نگه دارید، منجر به آسیب رسانی به گردن و ناراحتی شما می شود؛

به همین دلیل میز تلویزیون شما باید تلویزیون را در ارتفاعی قرار دهد که صفحه نمایش دقیقا همسطح با دید شما قرار بگیرد.

ارتفاع توصیه شده تیم ما ۴۲ اینچ است؛ اما بهترین موقعیت آن باز هم به عواملی مانند ارتفاع مبلمان خانه شما بستگی دارد.

بهترین کار این است، میز تلویزیونی خریداری کنید که این امکان را داشته باشید، آن را تنظیم کنید. بهترین راه برای آشنایی با موقعیت مناسب تلویزیون این است

که سطح دید خود را در حالت نشسته روی مبل و روبه روی تلویزیون بررسی کنید. شما باید مطمئن شوید که ارتفاع تلویزیون شما خیلی بالاتر از سطح دید شما نباشد.

اندازه تلویزیون

یکی دیگر از عواملی که باید در هنگام خرید اینترنتی میز تلویزیون به آن توجه داشته باشید، ابعاد و اندازه میز تلویزیون شما است.

به عنوان مثال اگر قصد خرید یک میز تلویزیون ۴۵ اینچ را دارید، حداقل سایز تلویزیون باید ۴۹ اینچ و حداکثر سایز آن نیز از لحاظ قطر باید ۵۳ اینچ باشد.

این عامل باعث می شود که میان تلویزیون و میز تلویزیون شما نیز هماهنگی وجود داشته باشد و به راحتی با یکدیگر همخوان شوند.

یکی کوچک و یکی بزرگ دیده نشود و با همکاری هم از یک طرف تصویری دلنشین برای تماشای شما ارائه دهند و از طرف دیگر نیز تصویری دلنشین از دکوراسیون منزل برای مهمانان و شما ایجاد کنند.

سخن آخر

میز تلویزیون در هر خانه‌ای از وسایل ضروری و مهم اثاثیه منزل به حساب می آید.

ابعاد میز تلویزیون نیز از جمله عواملی است که در دکوراسیون خانه و تجربه ای که از تماشای تلویزیون به شما ارزانی می کند، نقش بسیار مهمی دارد.

از این رو بسیار مهم است که در هنگام خرید میز تلویزیون زیبا، با کیفیت و خوش رنگ به ابعاد و اندازه آن نیز توجه ویژه ای کنید.

در آخر از شما عزیزان دعوت می کنیم که به منظور بررسی گزینه های بسیار متنوع در تنوع گسترده رنگ، کیفیت و ابعاد از قسمت فروشگاه آنلاین سایت معتبر خوگر بازدید به عمل آورید

تا پس از انتخاب اقدام به خرید اینترنتی میز تلویزیون مورد نظر خود کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد