۷ نکته مهم خشکشویی کت و شلوار

0

۷ نکته مهم خشکشویی کت و شلوار : خشکشویی کت و شلوار همواره یکی از دغدغه های آقایان بوده است؛ به ویژه افرادی که به دلیل موقعیت شغلی و شرایط اجتماعی خاص، هر روز مجبور به استفاده از کت و شلوار در محل کار خود هستند. قطعا شستشو در منزل با روش های همیشگی دستی و ماشین لباس شویی برای کت و شلوار مناسب نیست. آگاهی از چند نکته مهم خشکشویی کت و شلوار شما را متقاعد می کند که بهترین روش برای شستشوی کت و شلوار، سپردن شستشو به خشکشویی است.

۷ نکته مهم خشکشویی کت و شلوار

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در ادامه مقاله به نکات مهم در رابطه با خشک شویی کت و شلوار پرداخته شده است. اگر دانستن مطالب مهم راجع به خشکشویی کت و شلوار برای شما مهم است یا اگر همیشه نگران شستشوی لباس های خود هستید، مطالعه این مقاله برای شما جالب خواهد بود.

۱. جلوگیری از آب رفتگی؛ نکته مهم خشکشویی کت و شلوار

با توجه به اینکه آب یک حلال دو قطبی است، قابلیت نفود به درون بافت پارچه را دارد. در شستشوی کت و شلوار درمنزل، نفود آب به درون پارچه، سبب آب رفتگی و جمع شدن کت و شلوار می شود؛ اما نکته مهم خشکشویی کت و شلوار این است که در خشک شویی ها از حلال و شوینده های غیر قطبی از قبیل پرکلرواتیلن یا پرکلرو پلی اتیلن و دی اکسید کربن مایع استفاده می شود. در این صورت عواقب ناشی از شستشو با آب همچون آب رفتگی در لباس ها مشاهده نمی شود.

۲. آسیب کمتر به تزئینات

شستن کت و شلوار در منزل، حتی اگر توسط افراد حرفه ای و با رعایت تمام نکات انجام شود، بدون آسیب به کت و شلوار ممکن نخواهد بود. این مطلب به ویژه در مورد کت هایی که دارای تزئینات و نگین هایی هستند صدق می کند. روش های انتخابی در خشکشویی به گونه ای است که آسیبی به کت و شلوار وارد نمی شود. شستن این نوع کت ها در ماشین لباس شویی و چرخش های فراوان، قطعا آسیب جبران ناپذیری به آن وارد می کند.

۳. خشک شویی و حذف لکه ها

بسیاری از لکه ها، مانند لکه چربی، خون و برخی مواد غذایی به راحتی و با روش های مرسوم در منزل از روی کت و شلوار تمیز نمی شوند. خشک شویی ها با استفاده از مواد شوینده و دستگاه های خاص امکان زدودن این لکه ها از روی کت و شلوار گران قیمت شما را به وجود آورده اند. بنابراین با سپردن شستشوی کت و شلوار به خشکشویی ها از تمیز شدن کت و شلوار خود نسبت به تمام آلودگی ها اطمینان داشته باشید.

۴. کاهش هزینه اقتصادی

دیگر نکته مهم خشکشویی کت و شلوار، کاهش هزینه اقتصادی است! تاثیری که خشک شویی در افزایش طول عمر کت و شلوار دارد، در مقابل هزینه ای که به خشکشویی پرداخت می کنید، بسیار ناچیز است. بنابراین سپردن شستشوی کت و شلوار گران قیمت به خشکشویی، مقرون به صرفه تر از شستشو در منزل است.

۵. حفظ رنگ و بافت کت و شلوار  

دیگر نکته مهم خشکشویی کت و شلوار این است که با توجه به اینکه در خشکشویی ها از مواد شوینده خاص استفاده می شود، لایه ای از مواد محافظ روی کت و شلوار قرار می گیرد که باعث حفظ بافت و رنگ اولیه آن می شود. به همین دلیل توصیه می شود حتی اگر برای مدت طولانی از کت و شلوار خود استفاده نمی کنید، آنها را قبل از قرار دادن در کمد، خشکشویی کنید و سپس در جای خود قرار دهید.

همچنین قابل ذکر است قرار دادن کت و شلوار روی چوب لباسی و پوشاندن آن توسط کاور، کمک مهمی به حفظ فرم و رنگ کت خواهد بود.

۶. عدم نیاز به اتوکشی

یکی از دلایل سپردن شستشوی کت و شلوار و سایر لباس های قیمتی و خاص به خشکشویی این است که در صورت شستن لباس ها در منزل برای رفع چروک شدگی پس از شستشو نیاز به استفاده از اتو است. اتوی داغ باعث آسیب دیدگی الیاف لباس و بد فرم شدن آن می شود. تردیدی نداشته باشید که شستن کت و شلوار مجلسی در منزل و سپس اتو کردن آن به علت آسیبی که به ساختار و بافت لباس ها وارد می کند، هزینه های قابل توجهی را به خانواده تحمیل می کند.

۷. امکان استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین

دیگر نکته مهم خشکشویی کت و شلوار، امکان استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین است. در خشک شویی های آنلاین با توجه به عدم نیاز به مراجعه حضوری، ضمن اینکه در وقت خود صرفه جویی می کنید، به کاهش ترافیک شهری و آلودگی محیط زیست نیر کمک می شود.

این امکان را دارید که با مراجعه به سایت خشکشویی های آنلاین، مشاهده قیمت ها و نظرات کاربران (بدون در نظر گرفتن نظرات مغرضانه­ رقبا) نسبت به انتخاب خشکشویی مورد نظر خود اقدام کنید.

خشکشویی واش لین یکی از عرضه کنندگان معتبر خدمات خشکشویی آنلاین است. مراجعه به سایت واش لین به نشانی washlin.com یا نصب اپلیکیشن واش لین یا استفاده از ربات تلگرام، از جمله راه های ثبت سفارش در خشکشویی آنلاین واش لین هستند.

سخن آخر

با سپردن کت و شلوار خود به خشکشویی به حفظ کیفیت، بافت و افزایش طول عمر آن و کاهش هزینه اقتصادی خانواده کمک کنید. قطعا کیفیت تمیزی در خشک شویی ها با توجه به مواد و دستگاه هایی که به کار برده می شود، مناسب تر از شستشو در منزل خواهد بود.

تیم حرفه ای خشک شویی واش لین با توجه به جنس پارچه کت و شلوار، بهترین روش و مناسب ترین مواد شوینده را برای شستشوی کت و شلوار شما انتخاب می کند. در واش لین فرصت دارید از تخفیفات اولین سفارش، تخفیفات ویژه فصلی و خدمات پیک رایگان استفاده کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد