۱۰ نکته خشکشویی پتو که نباید نادیده گرفت!

0

۱۰ نکته خشکشویی پتو که نباید نادیده گرفت! برای آن که پتوهای خود را با خیالی راحت به خشکشویی بسپارید، ابتدا باید اطلاعاتی در رابطه با جنس پتوی خود و خشکشویی داشته باشید. این دو عامل اگر به درستی رعایت شود، همیشه پتوی شما نو باقی می ماند؛ در غیر این صورت شما شاهد آسیب های گوناگون به بافت یا رنگ پتوی خود هستید.

۱۰ نکته خشکشویی پتو که نباید نادیده گرفت!

یه گزارش اینترنتی مجله دکوکده : اهمیت نحوه شستشوی پتو، ما را بر آن داشت که درباره  نکات مهم شستشوی پتو در خشکشویی های معتبر ، با شما صحبت کنیم. از این رو شما را با ۱۰ نکته خشکشویی پتو آشنا می کنیم. پیشنهاد می دهیم اطلاعات این مقاله را برای حفظ بافت و رنگ پتوی خود به خاطر بسپارید.

اولین نکته خشکشویی پتو، جنس آن است!

در گذشته اغلب پتوها از چنس پنه بوده اما امروزه بیشتر پتو ها تلفیقی از نخ پنبه، اکرولیک، پلی استر و ترکیبات دیگری هستند. جنس پتو نشان از بافت و مقاومت آن دارد. به گونه از که اگر بدون شناخت از جنس، اقدام به شستشوی آن کنید، به احتمال زیاد به بافت آن آسیب می رسانید. این نکته خشکشویی پتو، از نکاتی است که خشکشویی های معتبر نه تنها آن را می دانند، بلکه این موضوع را سرلوحه فعالیت های خود نیز قرار می دهند.

نکته دوم، اهمیت رنگ پتو در خشکشویی

همه ما در خانه هایمان هنگام شستشوی انواع منسوجات آن ها را براساس رنگ از یکدیگر تفکیک می کنیم. رعایت این نکته در خشکشویی ها با دید تخصصی تر انجام می شود. چرا که تفکیک رنگ ها قبل از شستشو مانع از آسیب به رنگ پتو و منسوجات دیگر می شود.

نکته سوم، توجه به وزن پتو از نکات مهم خشکشویی

حتما با در دست گرفتن پتو های مختلف، وزن های مختلف آن ها را احساس کرده اید؛ وزن های مختلف انواع پتو در روند شستشوی آن ها تاثیر می گذارند. همانطور که می دانید بعضی پتو ها دو لایه و بعضی تک لایه هستند. پتوهای دولایه که اغلب در فصل های سردتر سال استفاده می شوند، روند شستشوی پیچیده تری از پتو ها تک لایه دارند. بدین ترتیب وزن پتو همچنین لایه های پتو نیز از مهم ترین نکته های خشکشویی پتو است که هر خشکشویی معتبری این نکته را ملاک کار خود قرار می دهد.

نکته چهارم، محلول شستشوی پتو

خشکشویی واش لین بعد از بررسی های انجام شده در رابطه با رنگ و جنس پتو، محلول مناسب را برای شستشوی آن انتخاب می کند. محلول ها معمولا به گونه ای انتخاب می شوند که نه خیلی رقیق و نه خیلی غلیظ باشند. چرا که غلظت بالا سبب آسیب به رنگ و بافت پتو می شود و غلظت کم، پتو را آن گونه که باید، تمیز نمی کند.

نکته پنجم، لکه پتو را به خشکشویی اطلاع دهید

اگر غیر از آلودگی های پتو، لکه ای خاص روی آن وجود دارد، بهتر است آن را هنگام تحویل به کارکنان خشکشویی اطلاع دهید و از آن ها بخواهید درصدد رفع لکه برآیند. چرا که تعداد بالای سفارشات در خشکشویی گاهی سبب می شود بعضی از لکه ها دیده نشود. از این رو پتو تنها روند شستشو ا طی می کند. این موضوع در حالی است که درصورت وجود لکه ابتدا باید لکه گیری شود و بعد از آن وارد لباسشویی صنعتی شود. توجه داشته باشید که این مورد از مهترین نکته های خشکشویی پتو است، از این رو درصورت وجود لکه، حتما آن را با کارکنان خشکشویی انتخابی خود درمیان بگذارید.

نکته ششم، تجهیزات خشکشویی برای شستشوی پتو

مهم ترین نکته خشکشویی پتو، تجهزات یک خشکشویی است. خشکشویی های معتبر، تجهیزات حرفه ای و البته در تعداد بالا دارند. هنگامی که تجهیزات حرفه ای آن هم به اندازه کافی وجود دارد، منسوجات از جمله پتو ها با دقت بیشتری تفکیک می شوند و تعداد دور چرخش لباسشویی همچنین روند خشک کردن در لباسشویی با دقت بهتر و البته بدون آسیب انجام می شود. لازم به ذکر است بگوییم که لباس شویی های صنعتی واش لین تماما ایتالیایی هستند.

نکته هفتم، تجربه کارکنان خشکشویی

هنگامی که کارکنان یک خشکشویی به اندازه کافی تجربه دارند، جنس پتو ها را بهتر تشخیص داده و تفکیک آن ها را براساس رنگ بهتر انجام می دهند. از این رو دیگر نکته خشکشویی پتو، کارکنان با تجربه آن است.

نکته هشتم، مدت زمان تحویل پتو

برای آن که پتوی خود را به خشکشویی بسپارید، بهتر است از مدت زمان روند شستشو و تحویل آن با خبر شوید. این نکته در خشکشویی پتو ، زمانی کمک می کند که شما وقت کافی برای صبر کردن ندارید. از این رو حتما زمان تحویل را قبل از سپردن منسوجات خود به خشکشویی جویا شوید.

نکته نهم ، حمل و نقل پتو

اگر حمل و نقل پتو و دیگر منسوجات برای شما مشکل است، بهتر است به خدمات حمل و نقل خشکشویی ها دقت داشته باشید. چرا که تعداد اندکی از خشکشویی های معتبر برای رفاه حال مشتریان خود، در کنار شستشوی بی نظیر، خدمات حمل و نقل را نیز ارائه می دهند. از آن جا که پتو از منسوجات بزرگ و سنگین محسوب می شود و حمل و نقل توسط خود افراد سخت است؛ پیشنهاد می دهیم به نکته خشکشویی پتو در زمینه حمل و نقل توجه داشته باشید.

نکته دهم ، فاکتو برای مطلع شدن از قیمت و شرایط بیمه

قیمت در هر خدماتی اهمیت ویژه ای دارد؛ از این رو بهتر است قبل از دریافت خدمات در رابطه با قیمت فاکتور دقیقی داشته باشیم. در زمینه قیمت نه تنها خشکشویی ها بلکه هر مرکز معتبر دیگری همان ابتدا با توجه به درخواست مشتری فاکتوری را به آن ها ارائه می دهند. از این رو هرگونه اقدامی غیر از این ممکن است باعث نارضایتی مشتری شود.

توجه داشته باشید در فاکتور قوانینی مربوط به بیمه و خسارات احتمالی نیز وجود دارد. از این رو  دریافت فاکتو را برای متوجه شدن قیمت دقیق، همچنین شرایط بیمه فراموش نکنید.

سخن آخر

همانطور که در این مقاله خواندید، ۱۰ نکته خشکشویی پتو به طور کامل بررسی شد. فراموش نکنید که برای انجام روند بهتر خشکشویی نکاتی همچون جنس و رنگ پتو مهم است. همچنین محلول مناسب با توجه به این دو نکته انتخاب می شود.

تجهیزات بهتر سبب نتیجه بهتر خواهد شد؛ در کنار این تجهیزات، تجربه کارکنان نیز بی تاثیر نیست. بهتر است همیشه فاکتوری از خشکشویی دریافت کنید چرا که فاکتور نه تنها نشان دهنده قیمت بلکه نشان دهنده قوانین خسارات احتمالی در خشکشویی نیز است.

اکنون اگر به دنبال خشکشویی هستید که تمام این ده مورد در آن رعایت شود، پیشنهاد می دهیم خشکشویی واش لین را انتخاب کنید. ما با ارائه حرفه ای ترین خدمات جهت خشکشویی پتو و انواع منسوجات دیگر، همیشه بهترین بازخوردها را از سمت مشتریانمان داشته ایم. لازم به ذکر است که خشکشویی واش لین دارای خدمات حمل و نقل منسوجات است و این خدمات را به صورت رایگان ارائه می دهد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد