نگاهی کوتاه به تجهیزات ویژه خشکشویی لباس عروس

0

نگاهی کوتاه به تجهیزات ویژه خشکشویی لباس عروس : پوشیدن لباسی زیبا، شیک و تمیز در مراسم عروسی، برای عروس خانوم ها بسیار مهم است. این لباس معمولا از جنس های خاص از قبیل گیپور، تور، ژپون تهیه شده و دارای سنگ دوزی ها و فنر دوزی های مختلف است.

نگاهی کوتاه به تجهیزات ویژه خشکشویی لباس عروس

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : با در نظر گرفتن قیمت بالا، جنس و طرح خاص این لباس و حاسیت های عروس خانوم ها برای پوشیدن لباسی پاکیزه، اهمیت انتخاب روشی مطلوب با تجهیزات مناسب برای شستشوی لباس عروس قابل درک است. خشکشویی لباس عروس مناسب ترین راه برای داشتن لباس عروسی پاکیزه و درخشان است. در این مقاله با تجهیزات خشکشویی لباس عروس بیشتر آشنا می شویم.

اگر علاقه مند به آشنایی با تجهیزات ویژه خشکشویی لباس عروس هستید، مطالعه این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

تجهیزات ویژه خشکشویی لباس عروس: لکه بری

از تجهیرات ویژه خشکشویی لباس عروس، تجهیزات مورد نیاز برای لکه بری آنها است. با توجه به رنگ روشن لباس عروس و تزئینات متنوع روی آن، لکه بری روی لباس عروس باید به گونه ای باشد تا زیبایی و بافت آن از بین نرود.

افراد باتجربه در خشکشویی با توجه به جنس لکه ها با مناسب ترین مواد شوینده و دستگاه های مخصوص با مکش قوی لکه ها را از روی لباس بر می دارند.  در صورتی که خشک شویی ها بدون لکه بری لباس عروس اقدام به شستشوی آن کنند، لکه ها روی لباس ماندگار شده و از زیبایی آن به شدت می کاهند.

تجهیزات مورد نیاز برای شستشو

با توجه به جنس پارچه لباس عروس و بسته به تزئینات متنوع روی آن از قبیل سنگ دوزی، منجوق دوزی و دیگر تزئینات، از ماشین های  مخصوص و یا روش دستی برای شستشوی لباس های عروس استفاده می­ شود. بنابراین دیگر تجهیزات ویژه خشکشویی لباس عروس، ماشین های بزرگ صنعتی با دورهای متفاوت هستند که برای شستشوی لباس عروس به کار می روند.

در شستشوی لباس عروس با ماشین های بزرگ صنعتی اقدامات زیر در مراحل مختلف روی لباس صورت می گیرد:

شستشو

در روش شستشو با ماشین های صنعتی بزرگ، ابتدا حلال های مخصوص غیرقطبی از قبیل تتراکلرو اتان و دی اکسیدکربن مایع را در ماشین قرار می دهند. با هر دور چرخش و تخلیه، بخشی از آلودگی های لباس از بین می رود. سپس شستشوی نهایی با حلال دیگری انجام می شود. در این مرحله تمام آلودگی ها از روی لباس حذف می شوند.

سفید کردن

باتوجه به اینکه رنگ لباس عروس در کشور  عمدتا سفید رنگ و یا رنگ های روشن است، احتمال غبار گرفتگی و آلودگی آن زیاد است. همچنین تعداد زیادی از افراد به دلیل اینکه قیمت لباس عروس بالاست و نیز تنها برای یک شب از آن استفاده می کنند، از لباس عروس های اجاره ای و یا متعلق به دیگران استفاده می کنند. بنابراین سفید کردن لباس عروس یکی از مسائل مهم در ارتباط با خشکشویی لباس عروس است. که در این مرحله با استفاده از مواد خاص انجام  می شود.

خشک کردن

پس از شستشوی لباس در ماشین های بزرگ صنعتی نیاز به خشک کردن لباس است. در این مرحله  بادی ملایم وارد ماشین می شود تا لباس عروس خشک شود.

بوزدایی

پش از شستشوی لباس عروس در ماشین های صنعتی و خشک کردن آنها توسط وزش باد به درون ماشین، نوبت به بوزدایی لباس می رسد. تا لباس از هرگونه آلودگی و بویی پاک شود. بوزدایی آخرین مرحله از شستشوی لباس عروس در ماشین های صنعتی است.

از نکات مهم در مورد خشکشویی لباس عروس این است که مواد شوینده غیرقطبی که استفاده می شوند برخلاف آب، به درون لباس نفوذ نمی کنند. و همین مسئله موجب می شود تاثیری که آب در بدقواره کردن لباس پس از شستشو دارد، این شوینده ها نداشته باشند.  علاوه بر این پس از شستشو لایه ای محافظ بر روی لباس عروس باقی می ماند،  که باعث حفظ بافت و رنگ آن می شود.

تجهیزات مورد نیاز برای اتو کردن

در خشکشویی لباس عروس بسته به روش انتخابی امکان ایجاد چین و چروک هایی در لباس وجود دارد. بدون شک اتوکشی و صاف کردن چین و چروک ها در شستشوی لباس عروس مهم هستند و اتو مخصوص از تجهیزات ویژه خشکشویی لباس عروس است.

خشکشویی واش لین، از جمله مراکز ارائه دهنده خشکشویی آنلاین برای انواع لباس ها و پرده ها است که متشکل از افرادی باتجربه و آگاه است. استفاده از دستگاه های ایتالیایی، بهترین شوینده ها و دستگاه های اتوی تمام اتوماتیک، جایی برای نگرانی شما باقی نمی گذارد.

تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات

پس از تکمیل شستشو و اتوکشی لباس عروس، تعمیرات حرفه ای بر روی آن انجام می شود. اگر در تزئینات یا دوخت پارچه نقضی باشد، برطرف می شود تا لباس کاملا نو شود. بنابراین تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات لباس عروس نیز از دیگر تجهیزات ویژه خشکشویی لباس عروس هستند.

سخن آخر

با توجه به اینکه لباس عروس از پارچه هایی با جنس خاص تهیه شده و دارای تزئینات متنوع هم می باشد، انتخاب یک خشکشویی مناسب که دارای تجهیزات ویژه خششکویی لباس عروس باشد، بهترین راه برای شستشوی لباس عروس می باشد. قطعا پرداخت هزینه برای شستشوی لباس عروس در خشکشویی باتوجه به قیمت بالای آن مقرون به صرفه است.

کارشناسان با تجربه و متخصص واش لین، این اطمینان خاطر را به شما می دهند که لباس شما را با مناسب ترین روش، بهترین مواد شوینده و با استفاده از با کیفیت ترین تجهیزات ویژه خشکشویی لباس عروس، شستشو دهند به شکلی که هیچگونه آسیبی به لباس شما وارد نشود. لباس های خود را قبل و بعد از مراسم عروسی به واش لین بسپارید و لباس هایی درخشان و پاکیزه تحویل بگیرید. شما در واش لین از خدمات آنلاین سفارش، پیک رایگان و تجربه متخصصین حرفه ای استفاده می کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد