شال و روسری سفید را با چه لباس هایی بپوشیم؟

0

شال و روسری سفید را با چه لباس هایی بپوشیم؟رنگ سفید از آن دسته از رنگ هایی است که بین همه  اشخاص، چه زن و چه مرد محبوبیت بسیاری دارد. رنگ سفید به عنوان یک تابلوی نقاشی خالی است که هر شخص با سلیقه خود به آن طرح می دهد. به کار بردن رنگ سفید در فضای محل کار یا خانه باعث روشن شدن محیط پیرامون می شود.

شال و روسری سفید را با چه لباس هایی بپوشیم؟

شال و روسری سفید یکی از وسایل پر کاربرد است که به دلیل خاصیت انعکاسی خوبی که دارد اشخاص  زیادی در فصل تابستان از آن استفاده می کنند. روسری و شال سفید با توجه به مدل دوخت و تزئینات آن به انواع مجلسی، رسمی و اداری تقسیم می شود.

رنگ سفید از جمله رنگ هایی است که با طیف مختلفی از رنگ ها امکان هماهنگی دارد؛ مانند قرمز، مشکی، بنفش وغیره.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این مقاله به بررسی و معرفی ست هایی که با روسری و شال سفید ساخته می شود می پردازیم. همچنین مطالبی در خصوص  دایره رنگ، رنگ های مکمل و اصول ست کردن شال و روسری سفید با مانتو  را بیان می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا پایان مقاله همراه ما باشید.

ادغام شال و روسری سفید با سایر رنگ ها

رنگ مشکی مکملی مناسب برای رنگ سفید است. از ترکیب رنگ سیاه و سفید در فصل پاییز و بهار استفاده می شود.

یکی از ست های زیبایی که تا قبل از گرم شدن هوا استفاده می شود، ست یک دست مشکی با شال یا روسری سفید است. این ست برای موقعیت های رسمی و مجلسی مطلوب به نظر می رسد.

اصول ست کردن رنگ سفید

رنگ سفید یک رنگ خنثی است؛ بنابراین جز رنگ سفید شما این امکان را دارید که انواع رنگ ها را با این رنگ ست کنید.

از رنگ هایی که در ست کردن شال و روسری سفید با مانتو و شلوار بسیار استفاده می شود به طوسی، زرشکی، قرمز، قهوه ای وغیره اشاره می کنیم.

قانونی برای ست کردن با رنگ سفید وجود ندارد و این همان ویژگی است که سفید را از دیگر رنگ ها متمایز می کند. از رنگ های گرم برای جلوگیری از بی روح شدن لباس هایی که یک دست سفید هستند؛ استفاده می کنند.

ست کردن رنگ سفید شال با مانتو

ست کردن شال و روسری سفید با مانتو کرم ترکیب زیبایی را به وجود می آورد. همچنین ست کردن رنگ سفید با صورتی و سبز نیز یکی از ترکیبات منجصر به فرد این روزهاست.

آبی کاربنی یکی از پر طرفدار ترین رنگ ها در بین بانوان است. رنگ سفید و آبی کاربنی ترکیبی زیبا در استایل شما به وجود می آورند. از جمله رنگ های جذاب تر برای ست با رنگ سفید، زرد لیمویی است. ست رنگ سفید با این رنگ ها، یک ست دخترانه شیک برای شما می سازد.

استفاده از دایره رنگ برای ست شال و روسری سفید

برای استفاده از ترکیب های رنگی پیچیده، بهترین راه استفاده از دایره رنگ است. دایره رنگ یک راهکار ساده برای چیدن رنگ ها در کنار یکدیگر و در بهترین حالت ممکن است. در دایره رنگ، سه رنگ ثانویه را که از ترکیب رنگ های اصلی به وجود آمده اند می بینیم.

ترکیب های دو به دو را نیز در ردیف آخر این دایره مشاهده می کنیم؛ همچنین در آن  رنگ  اولیه و ثانویه نیز نمایان است.

استفاده از رنگ های مکمل دایره رنگ برای شال و روسری سفید

رنگ های مکمل در واقع رنگ هایی هستند که در دایره رنگ در مقابل یکدیگر قرار می گیرند. این رنگ ها اغلب متضاد یکدیگر هستند و ترکیب آنها زیبایی جذابی را خلق می کند.

به عنوان مثال رنگ های زرد و آبی در این دایره مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که ترکیب آنها در پوشش، یک ست شگفت انگیز ایجاد می کند. در این دایره رنگ سفید روشن ترین حالت هر رنگی است که در مقابل آن مشکی قرار می گیردکه تیره ترین حالت ممکن است.

با این حال از آنجایی که رنگ سفید رنگی خنثی محسوب می شود ترکیب آن را تمام رنگ ها امکان پذیر است. در واقع سفید را با هر لباس رنگی که بپوشید زیبا خواهید شد.

کلام آخر….

در این مقاله از ویستور در ابتدا به ویژگی های رنگ سفید و کاربرد آن در مجالس و مهمانی ها اشاره کردیم و ترکیب رنگ سفید با رنگ سیاه را یاد گرفتیم. اصول ست کردن شال و روسری سفید با انواع مانتوهای رنگی و دیگر لباس ها نیز بیان شد.  علاوه بر این چگونگی استفاده از دایره رنگ و رنگ های مکمل را نیز مطرح کردیم.

برای مشاهده ست زیبای شال و روسری با لباس و دیدن مدل های بیشتر به قسمت فروشگاه ویستور مراجعه کنید. از این که تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید از شما سپاس گزاریم.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد