ثبت برند مواد غذایی به صورت آنلاین در چند مرحله

0

ثبت برند مواد غذایی به صورت آنلاین در چند مرحله : از قدیم الایام تا به امروز مواد غذایی و تامین آن یکی از نیازهای اصلی و مبرم انسان ها به شمار می رود. از آنجایی که سلامت مواد غذایی برای انسان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، مصرانه در جستجوی معتبرین و بنام ترین ها هستند.

ثبت برند مواد غذایی به صورت آنلاین در چند مرحله

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : کارخانجات مختلف با اشراف بر این موضوع در حوزه های مختلف مواد غذایی فعالیت می کنند. با پیشرفتی که در دنیای مدرن وجود دارد، این کار به آسانی صورت می گیرد. ثبت برند مواد غذایی در طبقات مختلف نیز از این امر مصون نمانده است. کارخانجات فعال به اهمیت کیفیت محصول برای مردم پی برده اند. لذا برای گروه های مختلف و به تفکیک اقدام به ثبت برند مواد غذایی به صورت آنلاین می کنند.

امروزه مواد غذایی و زیرشاخه های آن به عنوان یکی از راه های تجارت شناخته شده است. هر کارخانه ای که بخواهد در این امر به موفقیت دست یابد، باید در جهت نیل به مقصود در اولین قدم برای ثبت برند کارخانه خود اقدام کند.

امروز با پیشرفت تکنولوژی و ورود اینترنت و دنیایی مجازی به زندگی آدمیان، ثبت برند به صورت آنلاین مسیر رسیدن کاربران را به هدف هموار کرده است.

مزایای ثبت برند مواد غذایی به صورت آنلاین

هر کارخانه یا شرکتی که به ارائه خدمات می پردازد، برای متمایز کردن محصولات خود باید برای ثبت علامت تجاری خود اقدام کند. کارخانجات فعال که در امر تجارت به موفقیت هایی دست یافته اند، در ابتدای امر به اهمیت ثبت نشان تجاری کالا و خدمات واقف بوده اند. اگر این کالا یا محصول از کیفیت بالایی برخوردار باشد، به مرور زمان بنام خواهد شد و به اعتبار سازمان یا کارخانه جان می بخشد.

بازار مواد غذایی نیز از این مقولات مستثنی نیست. ثبت نشان تجاری که گویای کیفیت محصول به خریدار است، با داشتن اعتبار و مطلوب بودن محصول گوی سبقت را از دیگر رقبا می رباید.

ثبت برند مواد غذایی به صورت آنلاین به عنوان الفبای شروع به کار تجاری مزایایی دارد. برشمردن این مزیت ها و امتیازات شما را وامی دارد برای متمایز کردن محصولات و کالای خود از دیگر رقبا در دنیای تجارت دست به اقدام بزنید.

  1. به دست آوردن حمایت قانونی؛
  2. پیشگیری از سوءاستفاده متقلبان؛
  3. متمایز کردن محصولات از یکدیگر در جهان تجارت؛
  4. منحصر شدن علامت تجاری و استفاده انحصاری از آن؛
  5. امتیاز دریافت وام؛
  6. اجازه استفاده از برند به دیگران با دارا بودن مزایای مالی؛
  7. خلق هویت، اعتبار و شهرت برای محصولات غذایی؛
  8. تشخیص محصولات و خدمات از یکدیگر توسط مشتریان با ثبت برند؛
  9. افزایش درآمد شرکت در صورت داشتن کیفیت مطلوب ذیل برند خاص.

ثبت برند مواد غذایی به صورت آنلاین مراحلی دارد. با علم به این مراحل به راحتی و بدون فوت وقت به این امر اقدام کنید. در ادامه شما را با این مراحل به صورت پلکانی آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

مراحل ثبت برند مواد غذایی به صورت آنلاین

ورود اینترنت و دنیای مجازی به زندگی مردم باعث شده بسیاری از کارها به صورت آنلاین و بدون محدودیت زمانی انجام شود. تصور اینکه روزی در جامعه اکنون ما که همه چیز ماشینی شده، اینترنت وجود نداشته باشد، بسیار سخت و غیرقابل تصور است. همین امر نیز تجارت ها را به ثبت برند آنلاین فراخوانده است. در ادامه با مراحل ثبت برند آشنا می شوید:

  1. گرفتن تاییدیه از وزارت بهداشت؛
  2. استعلام برند به دلیل نداشتن تشابه و تراکم برندهای دیگر؛
  3. دریافت مجوز فعالیت از سازمان غذا و دارو؛
  4. دریافت پروانه تاسیس کارخانه؛
  5. آماده کردن مدارک لازم برای اشخاص حقیقی و حقوقی.

از آنجایی که مواد غذایی مستقیما با سلامت مردم سروکار دارد، باید وزارت بهداشت از سلامت کالا مطمئن شود چون عدم سلامت عواقبی به دنبال دارد که جبران ناپذیر است.

هر کاربری ثبت برند مواد غذایی را مانند بسیاری از کارهای دیگر که از طریق اینترنت انجام می شود، به سهولت و آنلاین انجام می دهد. گام به گام شما را با این مراحل آشنا می کنیم امید که وسیله ای باشد که شما را در این امر یاری رساند.

در ادامه مدارک لازم برای اشخاص حقیقی و حقوقی به تفکیک شرح می دهیم امید که مفید افتد.

مدارک لازم برای اشخاص حقیقی

  1. همراه داشتن کپی شناسنامه و کارت ملی؛
  2. کپی جواز کسب؛
  3. اسکن نمونه ای از نشان تجاری موردنظر در ابعاد ۱۰*۱۰؛
  4. کپی وکالتنامه در صورتی حضور وکیل؛
  5. کپی کارت بازرگانی متقاضی.

مدارک لازم برای اشخاص حقوقی

  1. کپی شناسنامه و کارت مالی موسس شرکت یا کارخانه؛
  2. کپی کارت بازرگانی به نام موسس یا موسسان شرکت؛
  3. کپی وکالتنامه شرکت یا کارخانه مزبور؛
  4. ارائه نمونه ای از لوگوی تجاری در ابعاد ۱۰*۱۰؛
  5. سندی از آگهی تاسیس شرکت؛
  6. آگهی روزنامه رسمی درباره تاسیس شرکت همراه با تغییرات؛
  7. نسخه ای از مجوز تاسیس شرکت از قبیل پروانه بهره برداری و جواز؛
  8. همراه داشتن مهر شرکت.

کلام آخر

مواد غذایی از آنجایی که از حساسیت بالایی بین مردم برخوردار است، ثبت برند آن نیز مستلزم رعایت ریزه کاری هایی است که به طور حتم باید رعایت شود. به همین دلیل مردم به دنبال برندی می گردند که ضامن سلامت جسم و جان باشد.

اگر می خواهید برندی مورد تایید قرار گیرد و برای ثبت برند مواد غذایی به صورت آنلاین با مشکل مواجه نشوید، حواستان باشد نام یا نشان تجاری برند با برندهای دیگر تشابه اسمی نداشته باشد.

از علائم فریبنده در نام برند استفاده نشود، قابلیت معرفی محصول را داشته باشد، نشانه ها و حروف غیرمتعارف در نام برند به کار نرود. البته نام باید با قوانین حاکم نیز هم راستا باشد.

سایت ثبت فردا با دارا بودن مشاوران کارآزموده به صورت آنلاین تا آخرین مراحل شروع به فعالیت همراه شماست و از صفر تا صد ثبت برند مواد غذایی را به صورت آنلاین بر عهده می گیرد که در بستری آسوده و بدون نگرانی به اهداف بزرگ دست یابید. پس وقت را تلف نکنید و هم اکنون وارد عمل شوید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد