تفاوت خشکشویی پرده زبرا با انواع منسوجات

0

تفاوت خشکشویی پرده زبرا با انواع منسوجات : شستن پرده زبرا برای خیلی از افراد کار سخت و طاقت فرسایی به نظر می رسد؛ البته از نظری ممکن است چنین نیز باشد همانطور که می دانید این پرده ها بافت متفاوتی از دیگر منسوجات داشته و به هیچ وجه نباید خم شوند. از این رو اگر تجربه و دانش کافی برای شستن پرده زبرا را ندارید، پیشنهاد می دهیم شستشوی آن را به خشکشویی معتبر بسپارید.

تفاوت خشکشویی پرده زبرا با انواع منسوجات

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : خشکشویی ها نیز به دلیل ساختار متفاوت پرده های زبرا راه حل های متفاوتی را در پیش گرفته اند، بدین ترتیب اگر شما نیز قصد دارید تفاوت خشکشویی پرده زبرا را با انواع منسوجات بدانید، بهتر است به ادامه مطلب توجه کنید.

تفاوت خشکشویی پرده زبرا با دیگر منسوجات 

برای انجام بهترین شستشو، همیشه باید به نکات ریز توجه ویژه ای داشت. این نکته ها، موضوعاتی است که خشکشویی های معتبر از آن خبر داشته و به آن پایبند هستند؛ از این رو شستن پرده زبرا در خشکشویی با شستن دیگر منسوجات در آن متفاوت است.

اگر شما نیز به سلامت و حفظ زیبایی پرده زبرا خود اهمیت می دهید، بهتر است برای راحتی خیالتان تفاوت خشکشویی پرده زبرا را با دیگر منسوجات بدانید. از این رو نظر شما را به ادامه مطلب جلب می کنیم.

جداسازی پرده زبرا توسط خشکشویی

همانطورکه می دانید، منسوجات دیگر مانند انواع لباس، پتو، پارچه های بزرگ، حتی مبل ها و مواردی نظیر آن برای شستشو نیازی به جداسازی ندارند. اما پرده ها تماما به میله ای نصب هستند که برای شستن آن ها مجبور به جداسازی آن ها از میله هستیم. پرده های زبرا نیز از این قاعده جدا نیستند.

جداسازی پرده زبرا از میله کار آسانی نیست، از این رو خشکشویی های معتبر برای رضایت و آسودگی خاطر بیشتر مشتری خود جداسازی پرده زبرا از میله را انجام می دهند. این موضوع تفاوت خشکشویی پرده زبرا را با دیگر منسوجات بیان می کند.

شستشو پرده زبرا در محل

شستن پرده زبرا طبق انتخاب مشتری ممکن است در منزل یا در خشکشویی انجام شود؛ این موضوع در حالی است که شستن منسوجات از جمله انواع لباس ها، پتو ها و  حتی دیگر پرده ها تنها در خشکشویی صورت می گیرد.

از آنجا که پرده زبرا نباید به هیچ عنوان خم شود یا تحت فشار قرار گیرد، شستن آن توسط لباسشویی صنعتی درست نیست و کاملا باید با دست شسته شود، بنابراین تفاوت خشکشویی پرده زبرا در محل شستشو نیز است؛ از این رو شستن آن در منزل  با وجود تیم حرفه ای خشکشویی های معتبر انجام می شود.

استفاده از تجهیزات خاص

اغلب خشکشویی ها پرده زبرا را در منزل تمیز می کنند. چرا که این موضوع مزایای زیادی نظیر سرعت بالا، سلامت بیشتر پرده و هزینه کمتر برای شخص سفارش دهنده دارد.

همانطور که می دانید، شستن پرده زبرا در محل نیازمند تجهیزات متفاوت تری از شستن دیگر منسوجات در خشکشویی است. تفاوت استفاده از تجهیزات برای شستن پرده زبرا از قبیل میز مسطح بزرگ، برای قرار دادن پرده روی آن، محلول متفاوت، فرچه های مخصوص و مواردی نظیر آن ها است. در کنار این تفاوت ها درنظر داشته باشید که برای شستن پرده زبرا به هیچ عنوان از لباسشویی های صنعتی واقع در خشکشویی ها استفاده نمی شود، چرا که این ماشین های صنعتی سبب آسیب به بافت پرده زبرا می شوند. از این رو تفاوت خشکشویی پرده زبرا با دیگر منسوجات در نوع تجهیزات نیز است.

روند شستشوی حساس

پرده های زبرا، جنس های حساسی دارند، تفاوتی ندارد پرده زبرا شما تور، حریر، ساتن یا موارد دیگر باشد، در هر صورت شستن این پرده ها بسیار حساس تر از دیگر منسوجات است. چرا که این پرده ها نقش بسزایی را در زیبایی منزل بازی می کنند؛ به گونه ای که رنگ، سبک و حتی شیک بودن خانه را مدیون این پرده هستیم. از این رو خشکشویی های معتبر از جمله واش الین، روند دقیق و حساسی را برای شستشو پرده زبرا در پیش می گیرند.

خشک کردن متفاوت پرده زبرا توسط خشکشویی

پرده های زبرا نیز مانند دیگر منسوجات بعد از اتمام شستشو خشک نیز می شوند، اما روش خشک شدن آن ها مانند دیگر منسوجات نیست؛ چرا که منسوجات دیگر در لباسشویی صنعتی آبگیری می شوند و سپس با اتو بخار های بزرگ خشک می شوند. این موضوع در حالی است که پرده های زبرا با تجهیزات قابل حمل خشک می شوند. بدین ترتیب تفاوت خشکشویی پرده زبرا با دیگر منسوجات در روند خشک شدن آن ها نیز دیده می شود.

نصب پرده زبرا از دیگر تفاوت های روند شستشو

همانطور که گفتیم به جز پرده منسوجات دیگری وجود دارند که برای شستشو نیاز به جداسازی یا نصب داشته باشد. از این رو نصب پرده زبرا از دیگر تفاوت های روند خشکشویی این پرده با دیگر منسوجات است. فراموش نکنید، درصورتی که شستشوی پرده خود را به خشکشویی معتبر بسپارید، از خدمات نصب پرده زبرا نیز بهره خواهید برد.

سخن آخر

همانطور که در این مقاله خواندید، تفاوت خشکشویی پرده زبرا با دیگر منسوجات شامل مراحل شستشوی متفاوت است. این مراحل نظیر جداسازی پرده زبرا، محل شستشو، تجهیزات خاص، روند شستشوی حساس تر، خشک کردن متفاوت و نصب پرده است.

از آن جا که پرده زبرا نقش کلیدی را در زیبایی منزل دارد، بهتر است تمام مراحل شستشوی پرده زبرا با نهایت دقت انجام شود. از این رو پیشنهاد می دهیم از خدمات خشکشویی واش لین بهره ببرید. ما با اتکا به تجربه کاری، دانش، تجهیزات و مدیریت قوی که داریم نه تنها پرده زبرا شما را به بهترین روش ها می شوییم، بلکه  شما امکان آن را دارید شستشوی تمامی منسوجات دیگر خود را اعم از مبل، لباس های با ضخامت بالا لباس هاس حساس و مواردی از قبیل آن را نیز به ما بسپارید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد