۳ مشکل پکیج که آب را داغ نمی کند

0

بسیاری از افراد از نبود آب داغ پکیج گله می کنند. طبق تجربه باید گفت سه دلیل به این مشکل منجر می شود:

  • شکستگی لوله
  • رسوب جرم در مخزن آب داغ
  • خراب بودن سیستم گرمایشی

حالا بیایید به این مشکلات نگاهی بیندازیم.

۳ مشکل پکیج که آب را داغ نمی کند

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید قیمت سرویس پکیج را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال تعمیرکار پکیج در تهران باشید می‌توانید درخواست تعمیرات پکیج ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

شکستگی لوله

لوله شیبدار بخشی است که آب سرد به مخزن پکیج وارد می شود. در حالت عادی این لوله آب سرد را به مخزن وارد کرده و در آنجا به سرعت و به راحتی داغ می شود.

اما لوله شکسته آب را در بالای مخزن نگه می دارد. خروجی پکیج هم بالای مخزن است.

بنابراین شکستگی این لوله به این معناست که آب سرد پیش از حرارت دیدن به لوله های آب داغ وارد می شود.

رسوب جرم در مخزن آب داغ

مشکل دیگری که به داغ نشدن آب منجر می شود رسوب جرم در مخزن آب داغ است. آب وارد شده به مخزن پکیج اغلب مواد معدنی و ذرات ریز شن و ماسه را با خود حمل می کند. در حالی که آب توی مخزن مانده و حرارت می بیند، این ذرات در کف مخزن جمع می شوند.

بسیاری از کوره های پکیجها در کف مخزن قرار دارند. به همین دلیل این مواد کارکرد دستگاه را کاهش داده و به ولرم بودن آب منجر می شود.

خراب بودن سیستم گرمایشی

اگر پکیج قدیمی است (۱۰ تا ۱۵ ساله) یا به اندازه کافی از آن مراقبت نکرده اید، احتمالا مشکل از خود دستگاه منجر شده است. اغلب این قطعات پکیج مشکل زا هستند:

  • کلید گرمایشی
  • ترموستات
  • المنت گرمایشی

بهتر است حل و تعمیر این مشکلات را به متخصص بسپارید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد