چه المان‌هایی را باید در طراحی یک دفتر کار در نظر بگیریم؟

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از دنیته : چه المان‌هایی را باید در طراحی یک دفتر کار در نظر بگیریم؟ : تک‌تک جزئیاتی که در طراحی دفتر کار خود به کار می‌برید، علاوه بر بهبود عملکرد کارکنان، می‌تواند مزایای بسیار زیاد دیگری هم داشته باشد. ولی چه المان‌هایی را باید در طراحی یک دفتر کار در نظر بگیریم تا همه چیز استاندارد و اصولی باشد.

چه المان‌هایی را باید در طراحی یک دفتر کار در نظر بگیریم؟

دفتر کار برای خیلی‌ها خانه دوم و حتی برای بعضی‌ها خانه اول است. پس باید تلاش کنیم تا بهترین لحظات را در آن داشته باشیم و از طرف دیگر به بهترین شکل ممکن بتوانیم کارمان را انجام دهیم. ولی یادمان باشد که برای یک پذیرایی خاطره‌انگیز و خلق یک تجربه به‌یادماندنی، علاوه بر آداب معاشرت حرفه‌ای، باید به تک‌تک جزئیات محیط توجه کنیم. اما کدام المان‌ها را باید در طراحی دفتر کار در نظر بگیریم؟

۱ پارتیشن‌بندی اصولی و حرفه‌ای

این روزها پارتیشن‌بندی یکی از مهمترین المان‌ها در طراحی دفتر کار است. پیشتر تصور ما از فضای کاری و اداری محیطی بود که از تعداد زیادی اتاق تشکیل شده است. ولی در فضای اداری مدرن دیگر این سبک قابل قبول نیست و باید به فکر تغییر آن باشد. استفاده از پارتیشن اداری به‌ویژه پارتیشن شیشه‌ ای مزایای جذابی دارد که می‌توان به زیباترکردن فضا، افزایش بهره‌وری، استفاده بهتر از فضا، ایجاد حس خوب و تعامل بهتر، استفاده از نور طبیعی، بهبود وضعیت گردش کار و… اشاره کرد.

پارتیشن‌بندی کار ساده‌ای نیست و باید به صورت تخصصی انجام شود. ضمن اینکه طراحی، کیفیت و کارایی پارتیشن مورد نظر نیز اهمیت دارد. دنیته یکی از بهترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان انواع پارتیشن اداری به صورت شیشه‌ای، پارتیشن شیشه ای، پارتیشن اداری دوجداره، تک‌جداره ثابت، متحرک و اتاق سکوت است. ما تلاش می‌کنیم تا بهترین مدل‌های مدرن را مطابق با انتظار، فضا و بودجه با بهترین کیفیت به شما ارائه کنیم. کافیست خیلی ساده محصول و سپس ابعاد، رنگ و طرح آن را انتخاب کنید، تا یک پارتیشن‌بندی فوق‌العاده را برایتان اجرا کنیم.

میز مدیریت

فرقی نمی‌کند مدیران اتاق جداگانه داشته باشند یا در کنار کارمندان خود فعالیت کنند، نکته مهم که از دید ما در دنیته دور نمانده است و فکر می‌کنیم شما هم موافق آن باشید این است که میز مدیریت اهمیت بسیار زیادی دارد.

هنر ما در دنیته این است که نه‌تنها می‌توانید طراحی‌های شیک و مینیمال را در انواع میز مدیریت و میز پذیرش ما مشاهده کنید، بلکه تلاش می‌کنیم با استفاده از انواع متریال و رنگ‌بندی مختلف، جذاب‌ترین میزها را متناسب با محیط و پرستیژ شما ارائه دهیم.

میز پذیرش

یکی از گزینه‌هایی که به بهترشدن دکوراسیون داخلی در فضای کاری کمک می‌کند و البته به آن کمتر توجه می‌شود، میز پذیرش است. این میز نه‌تنها تأثیر مهمی در فضا و زیباتر شدن آن دارد، بلکه اولین جایی است که مراجعه‌کنندگان با آن مواجه می‌شوند و در برخی مکان‌ها حتی بیشترین تعامل را با آن دارند. ما در دنیته اهمیت زیادی برای این میز قائل هستیم و تلاش کرده‌ایم با استفاده از المان‌های اصولی، بهترین و چشم‌نوازترین طراحی را برای آن در نظر بگیریم.

فایل اداری

در محیط کاری و ادارات، حجم زیادی از اسناد مهم وجود دارد که برای سازمان‌دهی و منظم کردن آنها می‌توان از کمد یا فایل اداری کشویی و ایستاده استفاده کرد. به همین دلیل استفاده از فایل در کنار میز پذیرش یا میز کنفرانس یا اتاق کارمندان باعث می‌شود فضا منظم و زیباتر به نظر برسد و از سوی دیگر زمانی که بخواهید کار مراجعه‌کنندگان یا همکاران خود را انجام دهید، خیلی سریع بتوانید چیزی که می‌خواهید پیدا کنید.

پیشتر در بیشتر موارد شاهد فایل‌های فلزی بودیم که بعدها مدل‌های چوبی و MDF هم اضافه شد. البته هنوز هم خیلی به اهمیت فایل اداری در طراحی دفتر کار توجه نمی‌شود. ولی ما در مجموعه دنیته با اشراف کامل نسبت به اهمیت این المان در فضای اداری و ضرورت وجود آن هنگام تغییر دکوراسیون، تلاش کرده‌ایم تا جذاب‌ترین نمونه‌ها را متناسب با فضاهای مختلف طراحی و تولید کنیم.

کمد اداری

زمانی که صحبت از طراحی دفتر کار و دکوراسیون داخلی می‌شود، غیرممکن است ذهن ما به سمت انواع میز و صندلی، فایل و کمد اداری نرود. اهمیت کمدهای اداری کم از فایل‌ها نیست و با توجه به ماهیت و عملکرد آنها، وقتی اسناد و مدارک، لوازم کاری، پرونده‌ها و… زیاد می‌شود، بدون شک به یک کمد بهتر و جادارتر نیاز داریم.

کاری که ما در دنیته انجام دادیم در واقع تلفیقی از کمد اداری ام دی اف و فلزی و کتابخانه در قالب طرح‌های جذاب و مدرن بوده است. این کار باعث می‌شود تا نه‌تنها محیط شما زیباتر و امروزی به نظر برسد، بلکه از قالب خشک و زمخت خارج شده و روح تازه‌ای در فضا دمیده شود. از طرف دیگر می‌توانید بهینه‌تر از فضا استفاده کنید.‌

انواع مبلمان مدرن اداری

مبلمان اداری اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چراکه نه‌تنها جلوه‌بخش محل کار ماست، بلکه در طول روز ساعت‌های زیادی باید با آنها سر‌وکله بزنیم. ما در تلاشیم تا در طراحی انواع مبلمان مدرن اداری از المان‌های جذاب، مینیمال و متناسب با محیط کار افراد استفاده کنیم.

از آنجایی که در طراحی انواع مبلمان اداری، به کارایی، محیط کار، نیاز افراد، بودجه و زیبایی توجه می‌شود، بنابراین انتخاب گزینه درست به خوبی استفاده از فضا را بهینه می‌کند. مجموعه دنیته در تولید انواع مبلمان مدرن هم جزو پیشگامان بازار است و مدل‌های بسیار متنوع و جذابی را راونه بازار می‌کند.

دنیته، طراح حال خوب کاری!

همان‌طور که دیدید بخش قابل توجهی از مهمترین المان‌هایی که باید در طراحی دفتر کار و راحتی کارمندان و مراجعه‌کنندگان در نظر بگیرید، به تجهیزات و مبلمان اداری ارتباط دارد. شرکت مبلمان اداری دنیته با توجه به استقبال گسترده مشتریان خود در فضایی بالغ بر ۷۰۰ مترمربع و به کمک تیم حرفه‌ای طراحان و تولیدکنندگان خود انواع مبلمان، میز مدیریت، میز پذیرش، پارتیشن اداری و… تلاش می‌کند تا بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهد.

تمام مدل‌های مبلمان اداری دنیته ارگونومی و راحتی فوق‌العاده‌ای دارند و همه آنها مطابق با جدیدترین طراحی و تکنولوژی‌های روز تولید می‌شوند. اگر دنبال حال خوب و بهره‌وری بالا هستید، گزینه‌های جذاب ما روی میز است! کافیست به سایت دنیته مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد