وکیل ثبت شرکت در ایتالیا

0

لزوم وجود وکیل ثبت شرکت در ایتالیا

وکیل ثبت شرکت در ایتالیا : وجود تحریم ها، وجود محدودیت های مالی و بانکی، کمبود حساب های بانکی برای انتقال یا برداشت پول و هزاران عوامل دیگر برای افرادی که قصد سپرده گذاری در خارج از مرزهای ایران را داشتند، عامل بازدارنده ای بود.

وکیل ثبت شرکت در ایتالیا

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : اما امروزه با گسترش روابط ایران با دیگر کشورهای آسیایی و اروپایی به این نکته باید اشاره کرد که ثبت شرکت در کشورهای دیگر با هر قصدی چه اخذ ویزای اقامت از طریق ثبت شرکت یا راه اندازی کسب و کار در خارج از مرزهای ایران برای آن دسته از افرادی که قصد انجام این کار را دارند، گزینه مناسبی به حساب می آید.

اما برای اجرا این تصمیم چه لازمه هایی وجود دارد؟ برای انجام این مهم با چه چالش هایی روبه رو هستید؟ چه کشورهایی زمینه انجام این فعالیت را دارند؟ تمامی سوالات مطرح را در ادامه پاسخ می دهیم. انجام این فعالیت ها و اجرا آنها نیاز به دانش تخصصی دارد و کار هر شخصی نیست.

برای انجام این مهم شما لازم دارید که با کمک یک وکیل با سابقه در رابطه با تمامی موارد لازم و چالش های احتمالی که ممکن است پیش روی شما قرار بگیرد، مشورت کنید.

وظایف وکیل ثبت شرکت در ایتالیا

عقد وکالت و مصوبات آن به شکل کلی دارای قوانین روشنی است. به واسطه ماده های مندرج در قانون اساسی توضیح داده شده است، فردی که تخصص های لازمه را برای انجام کارهای حقوقی و قانونمند ندارد، با ذکر شرایط خاص این امکان را دارد که شخص دیگری را برای انجام و رسیدگی به کارهای حقوقی خود استخدام کند.

با شکل گیری این ارتباط و استخدام آن شخص که وکیل نامیده می شود، رابطه ای حقوقی بین این دوشخص که به فرد استخدام کننده موکل گفته می شود، صورت می پذیرد.

با این توصیفات ممکن است تا حدودی وظایف وکیل ثبت شرکت در ایتالیا را بشناسیم. وکیل ثبت شرکت این وظایف را برگردن دارد که بر اساس آن تمامی کارهای حقوقی و قانونی ثبت شرکت در ایتالیا را پیگیری کند و با سرعت هرچه تمام تر به فرایند وقت گیر آن سرعت ببخشد؛ اما دلیل اصلی روی آوردن به وکیل ثبت شرکت یا هر کشور دیگری این است که وی اطلاعات تکمیل تری دارد و مطلع از قوانین و راه ها و روش های سریع و بهینه برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشورهای دیگر است.

وکیل ثبت شرکت با برآورد هزینه های مختلف انجام این کار به صرفه جویی و کاهش هزینه های معمول این کار کمک افزونی می کند. توجه داشته باشید که وظیفه وکیل ثبت شرکت تنها انجام این موارد نیست بلکه این کارها را می بایست آنطور که شایسته است، عملی کند.

وکیل ثبت شرکت در ایتالیا و فرصت های بین المللی

وکیل ثبت شرکت تمام زمینه های شغلی و اقتصادی را در این کشور بررسی کرده و با دانش کامل بر قوانین و مقررات اساسی کشور ایتالیا اقدام به ثبت شرکت حقوقی به نام شما در خاک کشور مذکور می کند.

وکیل ثبت شرکت اطلاعات جامعی را برای فرد متقاضی ثبت شرکت فراهم می کند چراکه اطلاع از یک محیط تجاری و ظرایف آن زمانی که در اروپا واقع شده باشد و با یک واحد پولی دیگر سنجیده بشود، به هیچ عنوان کار سهل و آسانی نیست.

وکیل ثبت شرکت در اروپا به هزینه های وارده برای ثبت شرکت واقف است و می داند که چه مقدار برای سرمایه گذاری، چه مقدار برای پیش برد و چه مقدار برای گسترش آن لازم خواهید داشت. این اطلاعات بسیار حیاتی تلقی می شوند چراکه در صورت اشتباه در مبلغ سرمایه گذاری در شروع هیچ گاه این امکان را ندارید که پول خود را باز پس بگیرید چراکه چرخه اقتصاد طوری بنا شده که در صورت شروع با مبلغ بالا باید برای ادامه مبلغ بزرگتری را سرمایه گذاری کنید.

وکیل ثبت شرکت در ایتالیا از بروز چنین اشتباهاتی جلوگیری می کند و این بدین معنا است که حضور وی به منزله یک برگ برنده برای شما به شمار می رود.

سرمایه گذاری بین الملل زیر نظر وکیل ثبت شرکت

به طور کلی افراد و سرمایه گذاران زیادی تقاضای ثبت علامت تجاری خود را به صورت ثبت شرکت محدود به کشور ایتالیا می فرستند تا با انجام این کار نسبت به اخذ ویزای کار اقدام کرده باشند؛ اما به این دلیل که اطلاعات کافی و دانسته های لازم به وقوع این کار را ندارند و گستره دانش آنها در این موضوع کم و محدود است، این پروسه را ناقص به پایان می رسانند و در آخر در انجام این کار شکست می خورند.

چاره این است که با مراجعه به افراد و اشخاصی که تبحر و تجربه چندین و چند ساله دارند، به انجام و دستیابی به نتیجه خود کمک کنند.

دستیابی به این هدف دارای پیچیدگی ها و ظرافت های خاص خود است که اگر در مراحل ذکر شده اطلاعات مشخص را با قالب درخواستی کشور ایتالیا وارد کنند، این مهم میسر نمی شود. قالب اجرایی کشور ایتالیا به شکل پیچیده ای طراحی شده است و ثبت شرکت در این کشور با ایران دارای تفاوت های بسیاری است. قوانین مربوط به ماکیت شخص حقوقی و حقیقی نیز در ایتالیا با ایران تفاوت های بسیار دارد.

پس برای انجام هرچه بهتر آن نیاز به مشورت با وکیل ثبت شرکت در ایتالیا دارید که برای شما این مراحل را به نحو احسن پشت سر بگذارد.

سخن پایانی

برای تسریع در انجام این پروسه پیچیده و طولانی و برای کاهش هرچه بیشتر هزینه های وارده باید از وکیل ثبت شرکت کمک بگیرید که تخصص و تجربه بالایی در این زمینه داشته باشد. زمینه های تجاری در هر یک از شهرهای ایتالیا متفاوت است؛ به همین خاطر امکان بروز اشتباه در انتخاب صحیح فعالیت مورد نظر برای هر شخص امکان دارد.

شما برای مشورت در رابطه با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ایتالیا به سایت سعید شهبازی وکیل پایه یک دادگستری رجوع کنید تا با به روزترین متودها و روش ها برای ثبت شرکت و کاهش هزینه و تسریع این فرآیند و تمامی این اقدامات کارهای لازمه انجام شود.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد