وکیل برای ثبت شرکت در ترکیه

0

وکیل برای ثبت شرکت در ترکیه : ترکیه کشوری در همسایگی ایران است و با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقتصادی که دارد؛ مهاجران بسیاری را به خود جذب می کند. در واقع این مهاجران بیشتر ایرانیانی هستند که قصد اقامت دائم در این کشور را دارند.

وکیل برای ثبت شرکت در ترکیه

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از راهکارهای اخذ اقامت دائم در این کشور تاسیس شرکت در ترکیه است. جهت انجام این کار مراحل قانونی بسیاری باید سپری شود که این امر اتفاق بیافتد. افراد به دلیل عدم آگاهی در رابطه با قوانین این کشور و کسب و کار در آن باید در ابتدا به دنبال وکیل جهت ثبت شرکت در ترکیه باشند.

این کار یکی از ضروری ترین فعالیت هایی است که باید به آن توجه شود. استخدام یک وکیل حاذق در این زمینه کمک بسیاری به صاحبان شرکت ها خواهد کرد که با صرف هزینه و زمان کم تر، سرمایه خود را گسترش دهند.

به همین دلیل در این مقاله در رابطه با وکیل ثبت شرکت در این کشور و کلیه مراحل قانونی جهت این کار مطالبی را ارائه می دهیم. بنابراین تا ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

اهمیت وکیل برای ثبت شرکت در ترکیه

ترکیه کشوری رو به رشد است و از لحاظ تجارت آزاد جایگاه بالایی دارد. این کشور جزئی از اتحادیه اروپا به شمار می رود و این امر نشان از اهمیت بالای آن دارد. به دلیل همجواری ترکیه با ایران و نزدیکی سطح فرهنگ و تجارت آن با کشور ما، افراد و سرمایه داران بسیاری تمایل دارند که در این کشور فعالیت داشته باشند و سرمایه خود را از این طریق گسترش دهند.

به همین دلیل یکی از راه های کسب اقامت در ترکیه، ثبت شرکت است. البته این کار زمان و انرژی و هزینه زیادی را به خود اختصاص می دهد. به همین دلیل اهمیت یک وکیل ثبت شرکت در ترکیه در این زمان مشخص می شود.

بدون شک هر کشور قوانین مخصوص به خود را در ثبت شرکت و انجام مراحل قانونی مربوط به آن دارد که ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست. وکیل ماهر و مورد اعتماد در ترکیه به شما کمک می کند که در سریع ترین زمان ممکن سرمایه خود را در این کشور مستقر کنید. زیرا این افراد با تمامی مراحل اداری ثبت و مدارک مورد نیاز جهت این کار آشنایی دارند و به شما کمک بسیاری خواهند کرد.

هزینه وکیل ثبت شرکت در ترکیه

هزینه هایی که بابت وکیل می پردازید؛ بسیار کم تر از هزینه هایی خواهد شد که جهت رفت و آمد به این کشور باید صرف کنید. همچنین بدین وسیله در زمان شما صرفه جویی خواهد شد و به راحتی قادر خواهید بود که به فعالیت های دیگر خود بپردازید. این افراد تخصص های لازم را دارند و در صورت بروز هرگونه مشکل اداری یا مالی در سریع ترین زمان ممکن آن را حل و فصل خواهند کرد.

نحوه ارتباط با وکیل ثبت شرکت در ترکیه

شاید برای شما سوالاتی در این زمینه ایجاد می شود که چگونه با وکیل ثبت شرکت در ترکیه ارتباط داشته باشید؟ امروزه با توجه به گسترش فضای مجازی بیشتر کسب و کارها بدین سمت سوق پیدا کرده اند و مراجعه حضوری در مراحل ثبت شرکت تا حدود زیادی کم رنگ تر شده است.

فضای مجازی این فرصت را در اختیار وکلای ثبتی قرار می دهد که بدون هیچ گونه فوت وقت، کلیه مراحل ثبت شرکت را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند. بدین طریق در هر کجای جهان که حضور داشته باشید؛ امکان ثبت شرکت و انجام امور اداری آن توسط وکیل وجود دارد.

یکی از بهترین سایت های آنلاین که در این زمینه خدمات بسیار گسترده ای را ارائه می دهد؛ سایت سعید شهبازی، وکیل پایه یک دادگستری است که مشاوران حقوقی مورد اعتماد و متخصصی را در تیم حرفه ای خود دارد. با مراجعه به این سایت از مشاوره های رایگان و آنلاین آن ها استفاده کنید.

از این طریق دیگر مجبور به پرداخت هزینه های اضافی جهت مشاوره نخواهید بود و در صورت تمایل به ادامه همکاری با مراجعه به دفتر این وکیل حاذق قادر خواهید بود که شرکت خود را در زمان بسیار اندکی در ترکیه به ثبت برسانید.

وکیل جهت ثبت شرکت در ترکیه چه مراحل قانونی را باید طی کند؟

صاحبان سرمایه با ارائه مدارک مورد نیاز به وکلا در زمان بسیار کمی و تا حدود یک هفته قادر خواهند بود که تجارت خود را شروع کنند. جهت ثبت شرکت در ترکیه انجام مراحل زیر توسط وکلا ضروری است:

  • تهیه و امضا کلیه مقررات انجمن که باید توسط مدیران شرکت صورت گیرد. این مدارک باید به دفتر اسناد رسمی در کشور ترکیه فرستاده شود که به تایید رسمی برسد.
  • حداقل سرمایه سهام شرکت در ابتدای امر باید به حساب بانکی شرکت مربوطه واریز شود که تاسیس شرکت و مراحل ثبت آن به سرعت پیش برود.
  • در این مرحله هزینه ای بابت ثبت از وکلا دریافت می شود که این هزینه ها را صاحب شرکت پرداخت می کند. وکیل طبق قراردادی که با این افراد منعقد کرده است؛ کلیه کارهایی که وکالت آن را بر عهده دارد؛ انجام می دهد.
  • پس از تایید نهایی رجیستری یا اداره ثبت اسناد رسمی تجاری در ترکیه گواهی مبنی بر ثبت شرکت را به وکلا ارائه می دهد که این گواهی باید در روزنامه های رسمی کشور ترکیه منتشر شود.
  • جهت تعیین میزان مالیات بر ارزش افزوده شرکت، وکلا باید آن را در اداره مالیات به ثبت برسانند. با انجام کلیه این مراحل قانونی که توسط وکیل جهت ثبت شرکت در ترکیه صورت می گیرد؛ به راحتی شرکت مورد نظر در این کشور فعالیت های خود را آغاز خواهد کرد.

در نتیجه

با توجه به مطالبی که در خصوص ثبت شرکت در ترکیه ارائه شد؛ نقش وکیل در این امر بسیار حائز اهمیت است. وکلا در سریع ترین زمان و با کم ترین هزینه ها قادر خواهند بود که این امر را به درستی و با مراحل قانونی به انجام برسانند. بنابراین استخدام وکیل جهت ثبت شرکت در ترکیه سوددهی بالایی برای صاحبان سرمایه خواهد داشت.

ضمن اینکه اگر ثبت شرکت خود را در ترکیه به متخصصان سایت سعید شهبازی، وکیل پایه یک دادگستری بسپارید؛ از بهترین خدمات با کم ترین هزینه بهره مند می شوید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد