میز و صندلی کنفی یا حصیری ؛ راهنما خرید ایده آل و ارزان

0

میز کنفی و صندلی کنفی  ( حصیری ) ؛ اگر شما هم عاشق استفاده کردن از محصولات کنفی و حصیری مانند میز ناهار خوری کنفی و انواع صندلی کنفی مناسب برای اپن و پاف ها در دکوراسیون خود هستید و علاقه دارید به عنوان یک نماد سازگار با طبیعت از آن استفاده کنید ، حتما تا انتهای این مقاله که در آن انواع میز کنفی و صندلی کنفی ؛ راهنما خرید عالی و بدون واسطه را برای شما شرح داده ایم ، با ما همراه باشید و از آن نهایت لذت را ببرید . در اینجا یک مقاله راهنمایی برای کمک به شما در مسئله خرید میز ، صندلی کنفی آماده شده است . همچنین می توانید برای دیدن انواع  میز کنفی و صندلی کنفی  به سایت مدرن باف مراجعه کرده و از محصولات کنفی و دیگر محصولات ما دیدن فرمایید . نکته ای که شما باید در نظر داشته باشید این است که محصولات کنفی از عمر زیادی بر خوردار هستند و از نظر اقتصادی به صرفه هستند چون به راحتی خراب نمی شوند و قابل استفاده برای خانواده های دارای فرزند کوچک است بدون اینکه نگرانی بابت از بین رفتن میز و صندلی کنفی داشته باشند .

میز و صندلی کنفی چگونه تولید می شود ؟

میز ، صندلی کنفی را اگر در ابتدا نظر نگیریم ، جالب است بدانیم که کنف به چه شکل تهیه می شود ، پارچه کنف با استفاده از الیاف حاصل از ساقه گیاه Cannabis sativa ساخته می شود  کنف  که در ایران در کنار سواحل دریای خزر رشد می کند ، این گیاه به دست مردم شریف و زحمت کش روستایی بافته می شود و به شکل محصولات مختلف ارائه می شود . این گیاه کششی فوق العاده بادوام دارد  که قرن هاست به رسمیت شناخته شده و بسیار مناسب برای صندلی کنفی است . کنف گیاهی کاملاً همه کاره است که کاربردهای بی شماری دارد . گیاه مقاومی هست که می تواند در برابر سرما زدگی شدید نیز مقاومت کند و برای رشد خوب به آب یا باران بسیار کمی نیاز دارد . از کنف قرن ها است که برای تولید لباس ، کیف ، کفش ، میز کنفی ، صندلی کنفی ، کاغذ و مصالح ساختمانی استفاده می شود . هنگامی که کنف تبدیل به پارچه می شود بافتی شبیه به پنبه دارد و از همین جهت قابل استفاده در صنعت دکوراسیون و پوشاک نیز است .

میز و صندلی کنفی ! آیا تا به حال به طرز ساخت آن فکر کرده اید ؟

خیلی وقت ها ممکن است قسمت نشیمن صندلی چوبی تان به دلایل مختلفی خراب شود و دیگر قابل استفاده نباشد و شاید تنها گزینه ای که به آن فکر کرده باشید دور انداختن آن باشد ، اما این باید گفت این راه حل مناسب و به صرفه ای نیست . زیرا شما باید برای جایگزین کردن همان صندلی هزینه گزافی پرداخت کنید اما می توانید با روشی از همان صندلی به ظاهر غیر قابل مصرف ، استفاده بهینه ای بکنید . شما می توانید با استفاده از کنف ، صندلی کنفی جدیدی تولید کنید و تغییر چشمگیر و زیبایی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید . ما به شما کمک می کنیم تا با هزینه ای کمتر از خرید یک صندلی بتوانید صندلی کنفی کار را انجام دهید . وسایلی که برای انجام این کار لازم دارید :

  • طناب کنفی : تا جایی ک می توانید در خرید این محصول بهترین گزینه را انتخاب کنید زیرا کیفیت طناب در این کار حرف اول را می زند . هر چقدر بتوانید هزینه بیشتری بپردازید بهتر است .

 

پیشنهاد جذاب و کار آمد کارشناسان مدرن باف برای شما در خصوص میز و صندلی کنفی  !

اگر شما علاقه مند به ساخت وسیله با هنر خودتان هستید و دوست دارید از وسیله هایی استفاده کنید که به دست خودتان ساخته شده باشد ، این راه بسیار مناسب است و دارای لذت فراوانی نیز است . در ضمن خانم های با سلیقه عزیز استفاده با از میز ، صندلی کنفی می توانید سبک خاصی را به منزل خود اضافه کنید و دکوراسیون منزلتان را شکیل تر جلوه دهید ، همچنین با استفاده متریال کنف تا حدودی سبک روستیک را مهمان خانه خود می کنید . شاید بیشتر اوقات شما صندلی کنفی را به عنوان صندلی مناسب برای فضای بیرونی یا باغ و تراس بشناسید . اما امروزه از صندلی کنفی و حصیری در فضای داخل خانه نیز استفاده می شود . در طرح ها و مدل های نمونه چیدمان دکوراسیون های مختلف عرضه می‌ شوند که ظاهر الهام گرفته از طبیعت آن ها به فضای منزل روح و بافت اضافه می‌کند .
به علاوه رنگ اینگونه صندلی ها تن‌ های قهوه‌ای – خاکی هستند که رنگ خنثی محسوب می‌شوند و در نتیجه می‌توانند در کنار انواع لوازم و دکوراسیون استفاده شوند و با آن ها به خوبی هماهنگ شوند .
این صندلی در هر فضایی که اضافه شود احساس راحتی و آرامش را با خود به همراه می آورد . یکی از خصوصیات صندلی های کنفی مقاومت بالای آن در برابر استحکاک و همچنین چیدمان آن هم در داخل منزل و فضای بیرون منزل می باشد .

محصولات میز و صندلی حصیری مدرن باف

میز و صندلی حصیری

محصولات میز و صندلی حصیری مدرن باف برای خانه های شما بسیار جذاب است . این محصولات از بهترین جنس و الیاف بافته شده اند و دوام بسیار بالایی دارند . لازم به ذکر است در ایران عزیزمان ، مدرن باف یکی از سرآمدان تولیدات محصولات دکوراسیون حصیری و کنفی است . ضمنا تمامی این محصولات دارای ضمانت و گارانتی هستند که خیال شما را از بابت جنس و متریال راحت خواهد کرد . در صورتی که قصد دارید میز و مبلمان یا هر محصول کنفی یا حصیری دیگری تهیه کنید ابتدا به فروشگاه مبلمان و دکوراسیون مدرن باف مراجعه کنید .

صندلی طاووس حصیری

صندلی حصیری

از دیگر محصولات حصیری مدرن باف می توان به صندلی طاووس اشاره کرد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند . در این محصول از چوب روس استفاده شده که سبب دوام بسیار بالا آن خواهد شد و قطعا یک سرمایه گذاری ایده آل را برای شما به ارمغان خواهد آورد . ضمنا در پشتی آن از اسفنج ۲۵ کیلویی استفاده شده که تضمین دهنده یک نشیمنگاه راحت و آسوده است که می تواند خستگی را با یک فنجان چای از بدن شما خارج کند . پارچه استفاده شده در این محصول مازراتی ( از بهترین پارچه های بازار ) است که در رنگ بندی های سفید ، فندقی و قهوه ای برای مشتریان مدرن باف قابل تغییر است . ارتفاع نشیمن و پشتی این صندلی ۴۵ سانتی متر است تا لذت و راحتی را به بهترین شکل به شما منتقل کند . از این صندلی می توانید برای هر دکوراسیونی استفاده کنید به خصوص برای میز غذاخوری … در نهایت این یک نمونه از محصولات ما بود که می تواند نظر شما را جلب کند . برای دیدن تمامی محصولات دکوارسیون منزل مدرن باف حتما به سایت مدرن باف به آدرس https://modernbaf.com مراجعه کنید .

چرا از میز و صندلی حصیری استفاه کنیم ؟

میز و صندلی کنفی

به طور قطع این یک جمله جسورانه است ، اما بگذارید صادقانه به شما بگوییم :  مبلمان حصیری در بین منحصر به فردترین انتخاب های مبلمان است که می توانید پیدا کنید . مبلمان حصیری از وزن سبکی برخوردار است و برای جا به جایی در منزل مناسب هستند . تمیز کردن مبلمان حصیری بسیار آسان است . قبل تر گفتیم که از مقاومت بسیاری بر خوردار است . از لحاظ زیبایی شناسی هم که نمی توان آن را انکار کرد که محصولات حصیری ظاهری کاملاً ارگانیک و طبیعی دارد که می تواند در طیف وسیعی از طرح های خلاقانه و سفارشی تولید شود . لازم به یادآوری است که مبلمان حصیری فقط به خانه محدود نمی شود . از صندلی های حصیری در رستوران ها ، فروشگاه ها و فضای باز استفاده می شود که به عنوان یکی از کاربردهای تجاری مبلمان حصیری است .

محصولات حصیری چگونه تولید می شود ؟

صندلی حصیری

اگر از افراد درباره میز و صندلی حصیری سوال کنید تعداد کمی از افراد دقیقاً می دانند که محصولات  از جنس حصیر چیست . اگر از آنها درباره صندلی حصیری بپرسید ، ممکن است حتی آنها ندانند که در واقع از مواد محکم ” چوب خیزران ” ساخته شده است . چوب خیزران بسیار انعطاف پذیر و قابل تنظیم است . حصیر در واقع یک ماده نیست ، بلکه یک فرآیند بافت است . به بیان ساده ، حصیر زمانی آماده کار است که الیاف بافته شوند .

محصولات حصیری ؛ چه کار هایی را نباید به هنگام محافطت انجام دهید !

اگر نحوه مراقبت از محصولات حصیری را بندامید می توانید برای سال های طولانی از میز و صندلی حصیری به عنوان یک محصول ماندگار در دکوراسیون منزل تان استفاده کنید .

  • حصیر مقاومت چندانی در برابر اشعه مستقیم خورشید ندارد ؛ پس اگر از صندلی حصیری و میز حصیری برای فضای باز استفاده می کنید حتما سایه بانی برای آن در نظر بگیربد که تماس مستقیم با نور خورشید نداشته باشد .
  • محصولات حصیری را از رطوبت دور نگه دارید ؛  آب ، برف ، باران و رطوبت هوا برای حصیر مضر هست و در طول زمان باعث از بین رفتن حصیر می شود پس باید مراقب این گزینه ها باشید و اگر به هنگام گرد گیری از آب استفاده می کنید حتما در انتهای نظافت آن را کاملا خشک کنید .

برای شست و شوی صندلی حصیری چه کار باید کرد ؟

مواد و لوازمی که برای تمیز کاری به آن ها نیاز داریم :

  • پودر شست و شو
    آب در یک کاسه ( در صورت امکان یک کاسه بزرگ )
    مسواک یا برس نرم
    پارچه  ( تا حد امکان نرم )
    جاروبرقی

شست شو صندلی

در ابتدا صندلی حصیری را با دقت بسیار جارو برقی بکشید تا هیچ گرد و غباری باقی نماند ، سپس کاسه بزرگ خود را با آب پر کنید و چند قطره مواد شوینده به آن اضافه کنید . خوب آن را مخلوط کنید تا تمام محلول ترکیب آب و کف شود . پارچه تمیز را بر دارید و آن را به محلول آب و کف بزنید و سپس با دقت و قدرت بسیار روی صندلی حصیری بکشید .

( سعی کنید خیلی پارچه را خیس نکنید زیرا گفته شد که آب و رطوبت برای حصیر مناسب نیست )

از مسواک برای تمیز کردن نقاط دشوار که دسترسی به آن ها آسان نیست ، استفاده کنید .

اگر مسواک در دسترس تان نبود از برس نرم نیز می توانید کمک بگیرید . مانند پارچه مسواک یا برس نرم را داخل محلول آب و کف فرو کنید و روی شیار ها بکشید .

میز حصیری

نحوه نگهداری از محصولات حصیری در فضای باز !
خبر خوب یا بدی که باید بدانید این است که صندلی حصیری که در فضای باز استفاده می شود ، نیازمند به نظافت بیشتری نسبت به صندلی های داخل منزل است . بهتر است شما کاوری برای نگهداری این صندلی ها تهیه کنید تا در مواقعی که از آن ها استفاده نمی کنید روی آن ها را با کاور بپوشانید . سایه بانی برای آن ها در نظر بگیرید تا هم از تابش مستقیم خورشید و باران و برف در امان باشد تا در مدت زمان بیشتری سالم بماند .

اگر برایتان مقدور است در زمستان و هوای سرد صندلی حصیری را به جای دیگری غیر از فضای باز منتقل کنید و در مجاورت هوای آزاد نگذارید ؛ زیرا سرما حصیر را منقبض می کند و در اثر ضربه ، می شکند .

پیشنهاد جذاب و کار آمد کارشناسان مدرن باف برای شما در خصوص خرید صندلی حصیری  !

اگر شما علاقه مند به ساخت وسیله با هنر خودتان هستید و دوست دارید از وسیله هایی استفاده کنید که به دست خودتان ساخته شده باشد ، می توانید به مطلب میز کنفی و صندلی کنفی ؛ راهنما خرید عالی و بدون واسطه در سایت مدرن باف مراجعه کنید و از آن لذت ببرید . در ضمن خانم های با سلیقه عزیز استفاده از میز ، صندلی حصیری می توانید سبک خاصی را به منزل خود اضافه کنید و دکوراسیون منزلتان را شکیل تر جلوه دهید ، همچنین با استفاده متریال حصیر تا حدودی سبک روستیک را مهمان خانه خود می کنید .

شاید بیشتر اوقات شما این صندلی را به عنوان صندلی مناسب برای فضای بیرونی یا باغ و تراس بشناسید . اما امروزه از صندلی های حصیری و کنفی در فضای داخل خانه نیز استفاده می شود . در طرح ها و مدل های نمونه چیدمان دکوراسیون های مختلف عرضه می‌ شوند که ظاهر الهام گرفته از طبیعت آن ها به فضای منزل روح و بافت اضافه می‌کند .

رنگ میز و صندلی

به علاوه رنگ اینگونه صندلی ها تن‌ های قهوه‌ای – خاکی هستند که رنگ خنثی محسوب می‌شوند و در نتیجه می‌توانند در کنار انواع لوازم و دکوراسیون استفاده شوند و با آن ها به خوبی هماهنگ شوند .
این صندلی در هر فضایی که استفاده شود احساس راحتی و آرامش را با خود به همراه می آورد . یکی از خصوصیات صندلی های کنفی مقاومت بالای آن در برابر استحکاک و همچنین چیدمان آن هم در داخل منزل و فضای بیرون منزل می باشد .

فروشگاه اینترنتی مدرن باف

برای دیدن نمونه کار و خرید صندلی حصیری و میز حصیری می توانید در سایت مدرن باف از محصولات حصیری و کنفی دیدن فرمایید . انواع صندلی های حصیری و کنفی ، میز های حصیری و کنفی و صندلی های جک دار مناسب اپن در سایت موجود است که تماما هنر دست و تلفیق طبیعت و صنعت مدرن امروزی می باشد شما می توانید برای حرید آن ها (خرید میز حصیری و … )اقدام کنید .

آدرس سایت برای مراجعه شما : https://modernbaf.com

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد