میز تلویزیون ال سی دی چوبی بخریم یا شیشه ای؟

0

میز تلویزیون ال سی دی چوبی بخریم یا شیشه ای؟: این روزها تلویزیون ها در نوع ال سی دی یا ال ای دی در بازار موجود است و همه پس از خرید تلویزیون به فکر خرید میزی برای آن هستند.

یکی از دغدغه هایی که در فرآیند خرید میز تلویزیون ال سی دی برای آن ها وجود دارد، خرید میز متناسب با سبک خانه است.

میز تلویزیون ال سی دی چوبی بخریم یا شیشه ای؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : توجه به دکوراسیون منازل، استفاده از وسایل درست و چیدمان اصولی باعث زیبایی بیشتر خانه ها شده است؛

به همین منظور خریداران ترجیح می دهند، مدل های مختلف را بازدید کنند و پس از یافت مدل دلخواه خود با آرامشی خاطر خریدشان را انجام دهند.

اما وجود مدل های مختلف میز تلویزیون خرید را به امری سخت تبدیل کرده است.

در این مقاله قصد داریم، دو نوع میز تلویزیون چوبی و شیشه ای را با یکدیگر مقایسه کنیم. با ما همراه باشید تا انتخابی آسانتر داشته باشید.

میز تلویزیون ال سی دی چوبی

امروزه میزهای تلویزیون در مدل های مختلفی تولید می شوند؛ همچنین جنس آن ها از چوب های طبیعی و مصنوعی است که رنج گسترده ای از قیمت ها در بازار ایجاد می کند.

در طراحی این مدل از میزها معمولا کشو یا کمدهایی وجود دارد که فضای مناسبی جهت انسجام وسایل جانبی تلویزیون محسوب می شوند. در ادامه برخی از جنس های این نوع میزها را بررسی می کنیم.

چوب

استفاده از میزهای چوبی از قدیم در چیدمان منازل رواج داشته است؛ همچنین باید متذکر شد که همیشه وجود چوب در خانه جلوه خاصی و شیکی به دکوراسیون آن می دهد.

به طور کلی چوب های مختلفی وجود دارد که در تولید میز از آن ها استفاده می شود.

  • چوب گردو: این نوع از چوب ها با رنگی زیبا و استحکام بسیار بالا از قیمت بالایی نسبت به سایر چوب ها برخوردارند.
  • چوب بلوط: این چوب بسیار سنگین و مقاوم است. در طرح این چوب رگه های درشت و مواج مشاهده می کنید.
  • چوب راش: این نوع از چوب رنگ کرم مایل به قرمز دارد و از سختی بالایی برخوردار است. قیمت پایین این چوب نسبت به چوب گردو و بلوط آن را به گزینهم ناسب تری تبدیل کرده است.

ام دی اف

یکی از پرطرفدارترین میز تلویزیون ال سی دی میزهای با جنس ام دی اف است. این نوع میزها با ظاهری زیبا بسیار شبیه به میزهای چوبی هستند و به همان اندازه در دکوراسیون منزل شما تاثیر مثبت می گذارند.

میزهای ام دی اف در رنگ ها و انواع براق و ساده تولید می شوند. اگر شما به دنبال مدلی خاص هستید

و نمی خواهید هزینه زیادی صرف خرید میز تلویزیون ال سی دی خود کنید، میزهای ام دی اف گزینه بسیار مناسبی برای شما است.

در کنار قیمت پایین این جنس میزها از استحکام بالایی برخوردار هستند؛ به طوری که این امکان را دارند تا وزنی برابر با ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلو گرم را تحمل کرده و آن ها را به گزینه ای مناسب جهت خرید تبدیل می کنند.

مدل های میز تلویزیون ال سی دی چوبی

این میزها در مدل های مختلفی در بازار موجود هستند. برخی از این مدل ها را در ادامه بررسی می کنیم.

مدل کلاسیک

بر بدنه چوبی برخی از میز تلویزیون ال سی دی حکاکی های ظریفی وجود دارد که علاوه بر زیبایی آن ها را مناسب جهت استفاده در دکوراسیون های به سبک کلاسیک می کند.

در خرید میز تلویزیون به سبک کلاسیک بهتر است، به دکوراسیون منزل و وسایل دکوری موجود در آن توجه کنید.

مدل های ساده و امروزی

بسیاری از میزهای تلویزیون ساده هستند و با ترکیب رنگ های مختلف تولید می شوند. برخی از آن ها نیز فقط یک رنگ دارند.

میزهای مینیمال نیز در این دسته قرار می گیرند و جهت استفاده در منازل با دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب هستند. میزهای ساده با طرح های متنوع و جذاب طرفداران زیادی دارد.

سبک روستایی

در این مدل از میزهای تلویزیون شاهد ترکیبی از چوب و فلز هستیم که از طرح های روستایی یا روستیک بهره گرفته اند.

این ترکیب طرفداران خاص خود را دارد که با استفاده از نوع میزها در خانه خود حس زندگی و تازگی را زنده می کنند.

میز تلویزیون ال سی دی شیشه ای

میزهای شیشه ای در زمانی که برای اولین بار در بازار عرضه شدند، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کردند؛ اما به مرور زمان باتوجه به انواع مدل های چوبی رونق خود را از دست دادند.

از سویی دیگر عدم طراحی های جدید مطابق با سلیقه روز مشتریان عامل دیگری بود که باعث شد، این مدل میزها جایگاه خود را بین طرفداران از دست بدهند.

در کنار عوامل ذکر شده امکان شکستگی میز تلویزیون شیشه ای و قیمت بالای آن ها خرید میزهای چوبی را به گزینه ای به صرفه تر تبدیل کرد؛

اما هنوز هم افرادی وجود دارند که پر و پا قرص طرفدار میزهای شیشه ای هستند.

امروزه برخی از طراحان و سازنده ها با ترکیب شیشه با فلز یا چوب مدل های جدیدی ارائه کرده اند که به جذابیت بیشتر میزهای شیشه ای کمک کرده است.

میز تلویزیون ال سی دی شیشه ای با ترکیب فلز ظاهری براق دارد که به خانه شما جلوه ای خاص می بخشد.

کلام آخر

امروزه میز تلویزیون یکی از ارکان مهم در دکوراسیون خانه ها به حساب می آید و خرید میز تلویزیون ال سی دی متناسب با سبک منازل تبدیل به یک دغدغه فکری شده است.

وجود تنوع بسیار بالا در فروشگاه ها باعث می شود که فرآیند خرید میز تلویزیون تبدیل به امری سخت و زمان بر شود.

در این مقاله دو نوع میز تلویزیون چوبی و شیشه ای را بررسی کردیم. درنهایت با توجه به سلیقه و سبک خانه خود باید مدل مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.

فروشگاه خوگر جهت سهولت روند خرید محصولات مختلف از تولیدکنندگان متفاوت را در وب سایت خود ارائه و امکان خرید اینترنتی میز تلویزیون را برای مشتریان خود فراهم می کند.

با مراجعه به وب سایت ما و بازدید محصولات مختلف موجود در آن خریدی آسان و بدون دغدغه را تجربه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد