مزایای ثبت شرکت در آلمان چیست؟

0

مزایای ثبت شرکت در آلمان چیست؟ برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت راه های گوناگونی وجود دارد. اگر سرمایه لازم را داشته باشید قادر خواهید بود در تمام نقاط دنیا به سرمایه گذاری و تاسیس شرکت بپردازید. در سایر مقالات بیان کردیم که چگونه در آلمان یک شرکت خارجی را به ثبت برسانید؛ در این مطلب مزایای ثبت شرکت در آلمان را با یکدیگر بررسی می کنیم.

مزایای ثبت شرکت در آلمان چیست؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از بهترین مزایای حاصل شده از این سرمایه گذاری، اخذ اقامت کشور آلمان است. با ثبت شرکت در این کشور، آینده خود و خانواده خویش را تضمین کنید. به یاد داشته باشید بهره گیری از یک مشاوره تخصصی در این زمینه کمک کننده خواهد بود. پیشنهاد ما به شما دریافت راهنمایی از موسسه ثبت فردا است؛ این مرکز با مشاوره رایگان شما را برای فعالیت های تجاری سودآور و سرمایه گذاری در این کشور راهنمایی می کند.

مزایای ثبت شرکت در آلمان

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خوشنام و قابل اعتماد، کشور آلمان است. دولت آلمان نرخ کارگر را کاهش داده است و حمایت از آن ها را در برنامه کاری خود دارد.

تولیدات با کیفیت و تضمین شده در این کشور، باعث ایجاد علاقه مندی بین سرمایه گذاران در دنیا شده است. آلمان با تربیت نیروی کار ماهر و زبده باعث جلب نظر سرمایه گذاران شده است.

با ثبت شرکت در این کشور امکان دریافت اقامت را خواهید داشت که خود علت بر مهاجرت به این کشور می شود. از مزایای ثبت شرکت در آلمان، بهره مندی فرزندان شما از سیستم آموزش و پرورش عالی این کشور بوده که در دنیا مشهور شده است.

از دیگر مزیت های سرمایه گذاری در آلمان؛ ثبت یک شرکت به وسیله ی اختراعات خلاق و نوآور است. همچنین با داشتن مدارک معتبر از فعالیت شرکت خود در ایران، فرصت دارید که آن را نیز در آلمان به ثبت برسانید.

سیستم حمل و نقل، بازار ایده آل و قرار گرفتن آلمان در قلب اروپا سرمایه گذاران خارجی را ترغیب به فعالیت و کارآفرینی در این کشور می کند؛ با ثبت شرکت در آلمان مسیر رسیدن به موفقیت خود را کوتاه کنید.

فرصت های سرمایه گذاری در آلمان بسیار زیاد و در دسترس بوده که دولت آلمان در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار داده است. جاذبه های فراوان و برنامه های جذاب تعیین شده از دولت این کشور، هر نوع سلیقه و فعالیتی را به سمت خود جذب می کند.

چرا کشور آلمان برای سرمایه گذاری ایده آل است؟

قبل از شروع هر کاری باید تمام جوانب آن را بسنجیم و نکات مثبت و منفی آن را مورد بررسی قرار دهیم. با دانستن مزایای ثبت شرکت در آلمان قادر خواهیم بود که تصمیم عاقلانه تری بگیریم.

کشور آلمان موتور اصلی اقتصاد در اروپا است. با سرمایه گذاری در این کشور از مزایای چهارمین قدرت اقتصادی در جهان بهره مند شوید؛ این کشور در حال رقابت تنگاتنگ با چین و آمریکا است. با توجه به شاخص FDI در آلمان که چیزی حدود ۴۶۹ میلیارد یورو است؛ کشوری سودآور برای سرمایه گذاران خارجی محسوب می شود.

نکته مهمی که وجود دارد این است که برای سرمایه گذاری در آلمان، نیاز به دانستن زبان آلمانی نیست. تقریبا ۷۰ درصد مردم در این کشور زبان انگلیسی می دانند؛ به همین علت به دریافت مدرک زبان نیازی ندارید و به راحتی قادر به انواع فعالیت تجاری در این کشور هستید.

چگونه با ثبت شرکت در آلمان موفق شوید!

حکومت آلمان، نرخ مالیات را برای شرکت های تاسیس شده و کارآفرینان کاهش داده است. علت این اقدام برای آسانی کار سرمایه گذار و کارآفرین است. با پایین آوردن این نرخ، هزینه مورد نیاز برای تامین نیروی کار کاهش یافته است که کمک بزرگی به سرمایه گذاران کرده است.

با ایجاد یک حساب بین المللی در آلمان از مزایای آن از جمله دریافت وام بهره مند خواهید شد. همچنین قادر به تجارت با کشورهای دیگر می شوید.

از دیگر مزایای ثبت شرکت در آلمان و سرمایه گذاری در این کشور، همراهی خانواده در این مسیر است.کیفیت زندگی در آن بالا است. آلمان کشوری مدرن، پیشرفته و امن است.

سیستم آموزشی این کشور عالی و بی نظیر است؛ همچنین از لحاظ خدمات درمانی، بیمه تامین اجتماعی این کشور در دنیا بی مانند است.

از طرفی خانواده سرمایه گذار قادر به استفاده از فرصت های بسیاری در زمینه ورزشی، تفریحی و فرهنگی هستند.

از دیگر دلایل ثبت شرکت در آلمان بهره مندی از اقتصاد قوی و فعال، پایداری شرایط بازار و حمایت از سرمایه گذار توسط دولت در این کشور است.

تاسیس شرکت در آلمان و کسب سود بیشتر

شرکت های خارجی موجود در آلمان در حدود ۴۵ هزار عضو هستند که این نشان دهنده اقتصاد پایدار این کشور برای سرمایه گذاری است. این کشور دارای بازار مصرف قوی و زیرساخت های باورنکردنی است. با ثبت شرکت در آلمان قادر خواهید بود که سرمایه خود را به مرور افزایش دهید؛ برند خود را در دنیا معرفی کنید که با این کار شعب مختلف تجارت خود را در سراسر دنیا ایجاد می کنید.

کلام آخر

مزایای ثبت شرکت در آلمان بسیار است که در این مقاله سعی کردیم تعدادی از آن ها را برشماریم. با ثبت شرکت در آلمان بعد از سه تا پنج سال تمدید اقامت یکساله موقت خود، درخواست اقامت دائم دهید و از سرمایه گذاری و زندگی در یک کشور پیشرفته لذت ببرید.

مالیات اندک، نیروی کار ماهر و خلاق با هزینه ای کم، بهره مندی از حساب بانکی بین المللی، رفت و آمد به کشورهای اروپایی با اخذ اقامت این کشور از دیگر مزایای ثبت شرکت در آلمان است.

با مراجعه به سایت ثبت فردا و اطلاع از خدمات حرفه ای و تخصصی این موسسه در مسیر پیشرفت خود قدم بگذارید و به یک کارآفرین برتر تبدیل شوید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد