مدل میز تلویزیون جدید را بر اساس چه عناصری در خانه انتخاب کنیم؟

0

مدل میز تلویزیون جدید را بر اساس چه عناصری در خانه انتخاب کنیم؟: اگر در حال تغییر دکوراسیون هستید یا تصمیم گرفته اید، میز تلویزیون خود را تعویض کنید،

احتمالا با این مشکل مواجه شده اید که: مدل میز تلویزیون جدید را بر اساس چه عناصری در خانه انتخاب کنید؟

پس در ادامه نوشتار همراه ما باشید تا پاسخ این سوال را به شما بدهیم. برای همه ما پیش آمده است که نیاز به تغییری در دکور خانه حس کرده باشیم؛

اما حین خرید محصول جدید بفهمیم که نمی دانیم، انتخاب باید طبق چه عناصری صورت بگیرد.

مدل میز تلویزیون جدید را بر اساس چه عناصری در خانه انتخاب کنیم؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : میز تلویزیون ها یکی از  لوازم و اثاث ضروری هر خانه هستند که امروزه جنبه دکوراتیو نیز پیداکرده اند.

وجود یک میز تلویزیون متناسب با سبک دکور خانه انتخابی است برای کسانی که به دنبال یک خانه رویایی و بی نقص می گردند.

مدل میز تلویزیون جدید را بر اساس چه عناصری در خانه انتخاب کنیم؟

آنچه در حین انتخاب باید به آن دقت کنید، ابتدا سبک دکور خانه سپس رنگ و طرح سایر عناصر دکوراتیوی است که بیشتر در تعامل با میز هستند؛ این عوامل را به شکل زیر شرح می دهیم:

مبلمان

مهم ترین عنصری که حین انتخاب مدل میز تلویزیون باید به آن دقت کنید، مبلمان است. در هر سبک دکوری حتما یک دست مبل جلوی تلویزیون پیدا می شود.

بسته به متراژ خانه و سبک کلی دکور این مبلمان از انواع مدل های مختلف است.

اگر مبلمان جلوی تلویزیون راحتی چیده شده و ترکیبی از پارچه و استیل است، باید میز تلویزیونی بخرید که ترجیحا به این نوع مبل بخورد.

اگر مبلمان جلوی تلویزیون شما از نوع سلطنتی هستند، میز تلویزیون شما باید با طرح و رنگ چوب این مبلمان هماهنگ باشد.

میز تلویزیون های سفید از جنس ام دی اف که طرح های مدرن و ساده دارند را کنار مبلمان راحتی و میز تلویزیون های چوبی و کلاسیک را برای مبلمان سلطنتی انتخاب کنید.

کف خانه

عنصر دیگری که در انتخاب مدل میز تلویزیون جدید باید توجه ویژه ای به آن شود، کف خانه است.

اگر کف خانه شما پارکت یا سرامیک شده است و در قسمت میز تلویزیون هیچ فرشی نیست، در انتخاب طرح و مدل میز باید رنگ و طرح پارکت یا سرامیک را نیز در نظر بگیرید.

برای خانه های کف پارکت میز تلویزیون های چوبی یا ام دی اف با رنگ همخوان با پارکت مناسب به شمار می رود.

در خانه هایی که کف آنها سرامیک یا حتی سنگ است نیز میز تلویزیون های ام دی اف را همراه رنگ مناسب کف انتخاب کنید؛

همچنین میزهایی که در طراحی آنها از سنگ یا فلز استفاده شده است، برای این خانه ها مناسب هستند.

اگر خانه شما فرش است، احتمالا رنگ و نوع مبلمان شما نیز با فرش ها ست می شود؛ در این بین بهتر است، مدل میز تلویزیون جدید نیز مناسب با این دو عنصر باشد.

اگر فرش شما طرح های کلاسیک دستباف یا ماشینی دارد، انتخاب یک میز تلویزیون کلاسیک یا سلطنتی ممکن است، برای خانه شما بسیار مناسب باشد.

فضای خانه

عنصر دیگری که در مدل میز تلویزیون جدید نقش دارد، فضای خانه است. میز تلویزیون باید با فضا و متراژ خانه هماهنگ باشد. انتخاب میز خیلی شلوغ و بزرگ برای خانه های کوچک و آپارتمانی توصیه نمی شود؛

در مقابل میزهای جمع وجور تر و انواع چند چیدمان که مدرن هستند، گزینه خوبی برای این خانه ها به شمار می روند.

برای خانه های بزرگ تر یا خانه های ویلایی ممکن است، از انواع سلطنتی و بزرگ میز تلویزیون ها استفاده کرد که معمولا دارای چندین تکه هستند و مانند دکوری عمل می کنند.

اندازه تلویزیون

دقت کنید که اندازه خود تلویزیون نیز در انتخاب مدل میز تلویزیون جدید بسیار مهم است. برخی مدل های میز تلویزیون مانند مدل های کلاسیک ممکن است، برای تلویزیون های خیلی بزرگ مناسب نباشند؛

در حالی که میز تلویزیون های دیواری برای این نوع صفحه نمایش ها بسیار بهتر هستند. در انتخاب مدل میز تلویزیون جدید به تناسب اندازه میز و تلویزیون دقت کنید.

سبک دکور خانه

هر خانه به واسطه نوع و مدل اکثریت اثاثیه و چیدمان آنها دارای سبکی مشخص است؛

مثلا اگر خانه شما فرش های ایرانی دستباف دارد، مبلمان شما چوبی است و همه چیز رسمی به نظر می رسد، سبک خانه شما کلاسیک است.

در این خانه ها معمولا عناصر کلاسیکی چون گرامافون های قدیمی، رادیو و لوسترهای کلاسیک دیده می شود.

در مقابل اگر کف خانه شما بیشتر پارکت باشد و فرش ها طرح های انتزاعی یا وینتیج دارند، مبلمان بیشتر راحتی است و عناصر دکوراتیو حالتی جدید و انتزاعی دارند، خانه شما مدرن است.

در این خانه ها بیشتر مجسمه ها و نقاشی های سبک آبستره یا تابلو ها و کاغذدیواری های طرح نوین دیده می شود.

این دو سبک بارزترین و بیشترین سبک های استفاده شده در چیدمان خانه های ایرانی هستند. امروزه تلفیق این دو نیز معمول است و دکوری جذاب و نو به شمار می رود.

اگر خانه شما در کل سبک کلاسیک دارد، مدل میز تلویزیون جدید شما نیز باید کلاسیک باشد. میز تلویزیون های کلاسیک از جنس چوب است و طراحی منحصر به فردی دارند که شما را یاد قدیم می اندازد.

مدل های مدرن مناسب خانه های مدرن نیز شامل انواع فلزی و چندتکه میز می شوند که به خوبی در این سبک دکور جای می گیرند.

جهت خرید بهترین مدل های لوکس، مدرن، کلاسیک و سنتی در جنس ها و طرح های مختلف سری به سایت خوگر بزنید.

در انتها

برای گزینش مدل میز تلویزیون جدید باید به عناصری دقت کنید که در تعامل بیشتری با میز هستند. طرح فرش یا پارکت کف خانه، نوع و مدل مبلمان، اندازه و فضای خانه همچنین سبک کلی دکور در این انتخاب دخیل هستند.

دقت کنید، میز تلویزیونی خوب است که در کنار سایر عناصر دکور به خوبی جای بگیرد و بنشیند. در انتخاب میز مناسب بهتر است، به جنس، قیمت، اندازه و طرح آن دقت کنید.

این جزئیات را حسب مبلمان یا فرش و دکور کلی خانه برگزینید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

موارد دیگری چون تناسب میز با فضای خانه همچنین اندازه تلویزیون نیز بسیار مهم تلقی می شوند و در این امر تأثیرگذار هستند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد