شرایط ثبت انواع شرکت در عمان ۲۰۲۰

0

شرایط ثبت انواع شرکت در عمان ۲۰۲۰ : آیا شما نیز قصد ثبت انواع  شرکت در عمان را دارید؟ آیا از شرایط ثبت انواع شرکت در عمان مطلع هستید؟ آیا به راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه نیاز دارید؟ آیا می دانید که یکی از پیش نیاز های ثبت شرکت در این کشور خاورمیانه ای آگاهی نسبت به شرایط ثبت آن است؟

شرایط ثبت انواع شرکت در عمان ۲۰۲۰

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این رابطه باید بدانید که ثبت انواع شرکت در این ایالت خاورمیانه ای مزایای بی شماری برای شما به همراه خواهد داشت. به همین دلیل دریافت اطلاعات کافی از شرایط ثبت انواع شرکت در عمان زمینه ای مناسب برای شروع کار شما ایجاد می کند.

به طوری که چهارچوب حقوقی و تجاری عمان به گونه ای انعطاف پذیر طراحی شده است که هر گونه ساختاری را در عرصه تجارت خود جای می دهد. بنابراین سرمایه گذاران از هر گوشه دنیا کشور عمان را بستری برای رشد مشاغل خود می دانند.

اگر شما یک سرمایه گذار تجاری یا مالک یک شرکت هستید؛ کشور عمان نقطه شروع خوبی برای توسعه کسب و کار شما است. به یاد داشته باشید که شروع و گسترش تجارت در کشور های دیگر امری مهم در پیشرفت کار شمرده می شود. بنابراین در این مقاله به ذکر شرایط ثبت شرکت های مختلف در عمان می پردازیم.

از بهترین شرایط ثبت انواع شرکت در عمان استفاده کنید

این کشور خاورمیانه ای سرمایه گذاران را جهت توسعه و پیشرفت در تجارت خویش با حداقل سرمایه حمایت می  کند. با وجود پشتیبانی دولت عمان شما نیز قابلیت ثبت انواع شرکت در عمان با مقدار سرمایه های گوناگون را خواهید داشت.

بنابراین در ادامه به پیش نیازهای اولیه که باید قبل از اقدام به ثبت شرکت در این کشور بدانید؛ اشاره خواهیم کرد. توجه داشته باشید که اگر شرایطی برای ثبت شرکت های عمانی وجود دارد؛ در مقابل مزیت های بسیاری نیز برای شما خواهد داشت.

از عالی ترین مزایای ثبت شرکت در عمان اجازه تاسیس شرکت یک نفره است. به این معنا که شما به تنهایی و بدون هیچ شریکی توانایی ثبت شرکت را دارید. این تنها یکی از مزایای ثبت انواع شرکت در عمان است. بنابراین در ادامه دیگر شرایط ثبت شرکت در این کشور را ذکر خواهیم کرد.

ثبت شرکت در عمان چه شرایطی دارد؟

در تمامی کشورها شرایط به خصوصی برای ثبت شرکت وجود دارد. از جمله شرایط کشور عمان در این رابطه عبارت است از:

  • یکی از شرایط ثبت انواع شرکت در عمان ارائه حداقل ۳۰۰۰ ریال عمانی برای ثبت نام نهاد تجاری است.
  • جهت ثبت شرکت باید با وزارت تجارت، صنعت و پلیس سلطنتی عمان ارتباط برقرار کنید و آن ها را در جریان کار خود قرار دهید.
  • یکی از ضرورت های ثبت شرکت در عمان صدور پروانه تجارت شرکت شما توسط وزارت تجارت و صنعت است.
  • در مرحله بعد استخدام کارمندان و ثبت نام آن ها در اداره کل تامین اجتماعی ضروری است. کشور عمان محدودیت های سختی در پذیرش اتباع بیگانه که مجاز به کار هستند؛ دارد.
  • افراد ایرانی که قصد کار در این کشور را دارند؛ باید ویزای اشتغال داشته باشند. برای اخذ چنین ویزایی سن اتباع ایرانی باید بین ۲۱ تا ۶۰ باشد. همچنین کارفرمای آن ها باید مجوزی صادرشده توسط وزارت عمان را برای هر کارمند خارجی خود تامین کند.
  • از جمله شرایط ثبت انواع شرکت در عمان این است که ابتدا باید برنامه یا طرحی کلی از تجارت خود که توسط اداره کل ثبت شرکت های تجاری تایید شده است را ارائه دهید.
  • سرمایه شرکت را در بانک سپرده گذاری کنید. مدت این سپرده گذاری یک روز بوده و هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت.
  • در اولین فرصت شرکت خود را در اداره مالیات ثبت کنید.
  • به یاد داشته باشید که برای افتتاح حساب بانکی موظف به داشتن پاسپورت، مدرک ثبت تجاری، اساسنامه شرکت و مدرک معتبر برای اثبات اقامت در این کشور هستید.

شرایط ثبت شرکت LLC

شرکت های Limited Liability Company یا LLC به شرکت هایی گفته می شود که نیازی به پرداخت مالیات ندارند. این گونه شرکت ها در اکثر ایالت ها و کشورهای دنیا قابل اجرا هستند. شرکت های LLC مزایایی همچون عدم توزیع سود با توجه به مالکیت سهم اعضا، عدم ضرورت برای برگزاری جلسات رسمی و ثبت تصمیمات و عدم پرداخت مالیات دارند.

در مقابل معایبی این شرکت ها را نقض می کند که از جمله آن ها باید به عمر محدودتر( برای مثال اگر یکی از شرکا فوت کند؛ ممکن است که شرکت با ورشکستگی مواجه شده و منحل شود)، عدم عمومیت شرکت به دلیل نبود سهام دار اشاره کرد.

در حالت کلی با این که مشکلات و مسئولیت های این گونه شرکت ها کم تر از انواع دیگر است؛ اما روند تشکیل پیچیده تری نسبت به انواع شرکت ها دارند. به طوری که شرکت های LLC با شرایط شراکت حداقل دو نفر و حداکثر چهل نفر و با سرمایه حداقل ۱۵۰ هزار ریال معادل ۳۹۰ هزار دلار آمریکا برای مالک خارجی تشکیل می شود. همچنین با این حال که سرمایه گذار ایرانی حداکثر ۷۰% از سهام شرکت را دارد؛ اما توزیع سهم سرمایه و سود بین سرمایه داران ممکن است که توافقی باشد.

سخن آخر

همان طور که گفته شد؛ عمان یکی از بهترین و موفق ترین کشورها در زمینه ثبت و گسترش تجارت های خارجی در خاورمیانه است. کشوری که در سال ۲۰۱۷ رتبه نخست بنیان گذاری کسب و کارهای جدید را به خود اختصاص داد.

به یاد داشته باشید در زمینه مشارکت، کشور عمان به همکاری با ایران علاقه زیادی دارد و با توجه به دانش و مهارت ایرانیان در زمینه های گوناگون از حمایت آن ها دریغ نمی کند. بنابراین در این مقاله به ذکر شرایط ثبت انواع شرکت در عمان پرداختیم.

اگر شما واجد شرایط گفته شده اعم از داشتن حداقل سرمایه، حساب بانکی در کشور عمان، ثبت شرکت در اداره مالیات و غیره هستید؛ توانایی برپایی و ثبت شرکتی فوق العاده با آینده روشن را در این کشور خواهید داشت.

در نهایت باید بدانید که ثبت فردا با ارائه تخصصی ترین راهنمایی ها و انجام روند و مراحل ثبت انواع شرکت در کشور عمان به شما جهت تاسیس شرکت و یک تجارت جدید در این کشور خاورمیانه ای کمک می کند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد