استخدام وکیل ثبت شرکت

0

استخدام وکیل ثبت شرکت : ثبت شرکت امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این امر سبب می شود که شرکت مورد نظر به طور رسمی و قانونی شروع به فعالیت کند. به همین دلیل مزیت های بسیاری را برای صاحبان شرکت ها به همراه دارد.

استخدام وکیل ثبت شرکت

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : از این طریق شرکت مورد نظر فعالیت های خود را در سراسر جهان گسترش می دهد و به سوددهی بالایی در حرفه خود خواهد رسید. به همین دلیل افراد ترجیح می دهند که با استخدام وکیل ثبت شرکت کلیه امور مربوط به این کار را به او بسپارند.

در این رابطه یکی از بهترین سایت های حقوقی جهت ثبت شرکت سایت سعید شهبازی، وکیل پایه یک دادگستری است که در زمینه ثبت شرکت و انجام کلیه امور ثبتی و هر گونه مسائل حقوقی فعالیت گسترده ای دارد. با مراجعه به سایت این وکیل قادر خواهید بود که مشاوره رایگان و کاربردی را در مورد نحوه چگونگی ثبت شرکت دریافت کنید.

بنابراین در ادامه این مقاله در رابطه با استخدام وکیل ثبت شرکت و مزایای آن مطالبی را عنوان می کنیم که با اطلاعات کافی از متخصصان این سایت جهت ثبت شرکت خود استفاده کنید.

وکیل ثبت شرکت

جهت انجام هر کاری که به آگاهی نسبت به قوانین جزئی و دقیق نیاز دارد؛ بهتر است که از مشاوره حقوقی کمک گرفته شود. این مشاوران همان وکلا هستند که در کلیه زمینه های قانونی فعالیت گسترده ای دارند.

با مراجعه به وکیلی مجرب و ماهر نگرانی بابت ثبت شرکت و مراحل انجام آن وجود نخواهد داشت. زیرا دیگر مجبور به صرف هزینه و زمان زیادی بابت این کار نیستید و مراحل قانونی ثبت شرکت شما به راحتی و بدون کوچک ترین دردسر انجام می شود. بنابراین جهت استخدام وکیل ثبت شرکت کافی است که فردی مناسب و حرفه ای را پیدا کنید که وکالت شما را قبول کند.

از آنجایی که پروسه ثبت شرکت مراحلی طولانی و قانونی دارد؛ هر فردی از عهده انجام آن بر نمی آید. به همین دلیل وکلای ثبت شرکت این وظیفه را بر عهده می گیرند که تخصص خود را در این حیطه به نمایش بگذارند. این وکلا در دفاتر اسناد رسمی یا در دفتر وکالت شخصی خود به فعالیت مشغول هستند که افراد با مراجعه به این مکان ها قادر خواهند بود که وکیل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

هزینه های استخدام وکیل ثبت شرکت چگونه است؟

استخدام وکیل جهت انجام کلیه امورات اداری مربوط به ثبت شرکت به کسب اطلاعات متفاوتی مانند تجربیات، تحصیلات، میزان تسلط در کار، داشتن بیانی شیوا و رسا، میزان هزینه های دریافتی، مورد اعتماد بودن و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. به همین دلیل پیش از استخدام وکیل باید کلیه اطلاعات مورد نظر را در رابطه با او به دست آورید.

در این رابطه جالب است بدانید که هزینه های وکیل بر اساس موارد زیر بررسی می شود:

تجربه در کار

از آنجایی که وکلای ثبت شرکت بسیار زیاد هستند؛ جهت انتخاب بهترین وکیل بهتر است که در ابتدا به تجارب کاری او نگاهی بیاندازید. هر اندازه یک وکیل در کار خود با تجربه تر باشد؛ به طبع هزینه ای که بابت وکالت خود درخواست می کند نیز بیشتر از وکلای کم تجربه خواهد بود.

البته برخی از افراد کم تجربه تخصص زیادی در این زمینه دارند و به خوبی با قوانین ثبت شرکت و مراحل آن آشنا هستند. با این حال از آنجایی که پروسه اداری مربوط به این کار را به صورت عملی انجام نداده اند؛ ممکن است که حین انجام آن با مشکلاتی روبه رو شوند که زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهد. به همین دلیل انتخاب وکیل با تجربه کار را برای شما راحت تر خواهد کرد.

تخصص در زمینه ثبت شرکت

تخصص در هر کاری سبب می شود که روند انجام آن سریع تر شود. از آنجایی که ثبت شرکت پروسه ای طولانی  است؛ به تخصص بالایی نیاز دارد. به همین دلیل افراد عادی از عهده آن بر نمی آیند.

تخصص وکلا باید در زمینه های ثبت شرکت، ثبت برند، ابطال سند، اعتراض به ثبت سند، تنظیم قانونی سند رسمی، دریافت سند، انجام کلیه امور اداری مربوط به ثبت شرکت، حل مشکلات مربوط به ثبت، تنظیم شکایت نامه در مواقع جعل سند شرکت، ارائه اطلاعات شرکت مربوطه به اداره ثبت اسناد و غیره باشد.

بدون این مهارت ها و تخصص، وکیل مورد نظر واجد شرایط نیست و جهت انجام کارهای ثبتی شرکت بهتر است که وکیل مجرب و متخصص دیگری انتخاب شود. البته باید توجه داشته باشید که وکلای متخصص تر هزینه بیشتری را دریافت می کنند؛ اما این هزینه در برابر ثبت شرکت بدون دردسر بسیار ناچیز است.

استخدام وکیل ثبت شرکت چه مزایایی دارد؟

استخدام وکیل یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین مراحل ثبت شرکت به شمار می رود. با استخدام وکیل نیازی نیست که صاحبان شرکت جهت این کار اقدام کنند. بنابراین مزیت های زیر را برای آنان در پی دارد:

صرفه جویی در زمان

صرفه جویی در زمان از جمله مهم ترین مزیت هایی است که استخدام وکیل جهت ثبت شرکت دارد. از این طریق دیگر نیاز نیست که صاحبان شرکت جهت انجام کارهای اداری به دفاتر ثبت مراجعه کنند. از آنجایی که این فرآیند مدت زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد؛ در زمان افراد به میزان قابل توجهی صرفه جویی خواهد شد.

صرفه جویی در هزینه های اضافی

جهت انجام امور مربوط به ثبت شرکت وکلا خود به تنهایی این کار را انجام می دهند و دیگر نیازی به حضور صاحبان شرکت در مراحل ثبت نیست. این امر در هزینه های اضافی مانند هزینه رفت و آمد به اداره ثبت تاثیرگذار است.

کلیه هزینه های مربوط به صدور سند، طبق قراردادی که با وکیل بسته شده است؛ باید توسط موکل پرداخت شود. در غیر این صورت وکیل هیچ گونه وظیفه ای جهت پرداخت این هزینه ها نخواهد داشت. این هزینه ها به دلیل اینکه وکیل تخصص و تجربه کافی را دارد؛ بسیار کم تر از زمانی برآورد می شود که فرد بدون هیچ گونه تخصصی می خواهد که این کار را انجام دهد.

سرعت در روند ثبت شرکت

وکیل با کلیه راهکارهای قانونی آشنایی دارد. به همین دلیل در سریع ترین زمان ممکن قادر خواهد بود که امورات اداری مربوط به ثبت شرکت را انجام دهد. در صورتی که اگر این کار توسط صاحب شرکت انجام شود؛ شاید ماه ها وقت نیاز داشته باشد.

آشنایی با راهکارهای قانونی در زمان بروز مشکل

آشنایی با قانون سبب می شود که در صورت بروز هرگونه مشکل در صدور سند مربوط به ثبت شرکت یا کلیه راه کارهای اداری این مشکلات با مهارت بالای وکیل حل شود.

استخدام وکیل ثبت شرکت به افراد این امکان را می دهد که شرکت خود را به راحتی و در مدت زمان محدودی به ثبت برسانند. از این رو در هزینه ها و زمان این افراد صرفه جویی می شود و کلیه کارها به صورت قانونی پیش خواهد رفت.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد