هزینه خدمات مبل شویی در منزل

0

هزینه خدمات مبل شویی در منزل : امروزه نظافت و پاکیزگی نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می کند. خانواده های ایرانی هرساله قبل از بازگشایی مدارس فرزندان شان و همینطور نزدیک به سال نو، برنامه ای برای نظافت منزل و وسایل آن درنظر می گیرند. این تمیزکاری از دیوارها تا پرده ها و وسایل آشپزخانه شروع می شود؛ اما به همین جا خاتمه نمی یابد و فرش و مبلمان هم نیاز به پاکیزگی دارند.

هزینه خدمات مبل شویی در منزل

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : با بهره مندی از امکانات خشکشویی واشین لین به طور آنلاین به هزینه خدمات مبل شویی در منزل دسترسی داریم. در این مقاله قصد داریم که با روش صحیح و اصولی مبل شویی در منزل و هزینه های آن آشنا شویم.

آیا هزینه خدمات مبل شویی در منزل منطقی است؟

همانطور که به گردگیری وسایل خانه می پردازیم؛ فرش ها را جارو می زنیم و لباس هایمان را می شوییم، مبل ها هم نیاز به رسیدگی دارند. روی آن ها خاک می نشیند، بچه ها موقع بازی و تماشای تلویزیون یا حتی خوردن غذا ممکن است مبل ها را کثیف کنند. باید توجه کنید که آلودگی ها باعث بروز حساسیت های پوستی و تنفسی در خودتان، کودکان و سالمندان می شود. آیا به فکر این هستید که هزینه خدمات مبل شویی در منزل چقدر است؟!

ممکن است لکه حاصل از غذا، سس، روغن، جوهر خودکار، آبمیوه، چای و قهوه روی مبلمان شما ایجاد شود. ما در خیال خودمان برای کاهش هزینه، تمیز کردن آن ها را در خانه و با مواد شوینده خانگی انجام می دهیم و به جان مبل ها می افتیم! در واقع ما با این اقدام خسارت های فراوانی را به این وسایل وارد کرده و هزینه های مرتبط با شستشو یا تعمیر را بیشتر می کنیم. بنابراین، بهتر است این کار تخصصی را از ابتدا به سرویس های حرفه ای شستشوی مبل در منزل بسپاریم.

هزینه خدمات مبل شویی در منزل

هزینه شستشوی مبل معمولا از سوی اتحادیه مبل شویی و  قالیشویی تعیین می شود. عوامل مختلفی از جمله جنس پارچه، اندازه و تعداد مبل و همینطور لکه گیری، در هزینه خدمات مبل شویی در منزل تاثیر دارد.

از طرفی هزینه خدمات مبل شویی در منزل با توجه به نوع مبل های پارچه ای، عتیقه و آنتیک متفاوت است. همچنین استفاده از شوینده های خارجی و نانو نیز باعث تغییرات قیمت می شود.

مراکز خدمات نظافتی با توجه به منطقه فعالیت، قیمت های مختلفی ارائه می دهند. جابجایی مبل ها هنگام شستشو بر عهده سرویس کار است و نباید هیچ پرز، آب و لکه ای روی زمین بریزد.

تعیین قیمت شستشوی مبل به عوامل مختلفی وابسته است. این تعرفه ها به پارامترهای مختلفی بستگی دارند. به عنوان مثال اگر شما در تهران یا در شهرستان های دیگر ساکن باشید باعث تغییراتی در قیمت ها می شود.

مبل ها اندازه های مختلفی دارند؛ ممکن است کاناپه یک نفره یا سه نفره باشد یا شامل مبل هفت نفره و بیشتر  شود. حتی صندلی های میز ناهارخوری، کوسن های مبل و تشک خوشخواب نیاز به شست و شو دارند.

آیا انواع مبلمان در هزینه خدمات مبل شویی اثرگذار است؟

احتمالا از هزینه های سرسام آور خرید مبل خبر دارید یا از آشنایان خود که به تازگی مبل خریده اند شنیده اید یا خودتان سری به بازار مبل زده اید. مبلمان با کیفیت طول عمر زیادی دارند؛ فقط باید در نگهداری از آن ها دقت کنیم. مبل ها را نباید با آب فراوان یا شوینده‌های قوی شست؛ چراکه به بافت پارچه آسیب می زند و باعث نفوذ رطوبت به الیاف و اسفنج مبل می شود.

رطوبت چوب مبل را از بین می برد و باعث زنگ زدگی فنرهای مبل و اسکلت آن می شود. شستشوی مبل با دستگاه بسیار راحت و آسان تر از تمیز کردن آن ها با دست است.

پارچه های مبلی انواع مختلفی مانند مخمل، جیر، چرم، ساتن دارند که تمیز کردن آن ها متفاوت است و باید با دستگاه های خاصی انجام شود. دیگر نگران نباشید؛ زیرا با وجود این دستگاه ها هزینه حمل و جابه جایی برای مبل ها نمی پردازید و این خدمات به صورت حضوری در منزل ارائه می شود. حالا باید به دنبال خشکشویی مناسبی باشیم که هزینه خدمات مبل شویی در منزل آن مقرون به صرفه باشد.

جالب است بدانید هزینه شستشوی مبل استیل، مبل راحتی، صندلی اضافه، تشک دوبل و خوشخواب یک نفره و دو نفره متفاوت است.

تاثیرات فرایند مبل شویی در هزینه ها

اگر نظافت و پاکیزگی منزل برای شما مهم است، نظافت مبل ها را هم در برنامه خود قرار دهید. خشکشویی ها با توجه به کیفیت کارشان و اینکه در کدام شهر قرار دارند قیمت های مختلفی دارند. شست و شوی مبل در تهران با دیگر شهرها متفاوت است.

سریع ترین راه برای دسترسی به خشکشویی استفاده از خدمات آنلاین است؛ به این صورت که وارد یک برنامه خدمات مبل شویی آنلاین شوید. سفارش خود را ثبت می کنید؛ متخصصان در محل مورد نظر حاضر می شوند؛ عملیات مبل شویی شروع می شود و در نهایت پرداخت صورت می گیرد.

کلام آخر

ما قصد داریم یک خشکشویی مطمئن و معتبر را به شما معرفی کنیم که با خیال راحت لوازم خود را به آن بسپارید. برند خشکشویی واشین لین این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که از خدمات آن نظیر کاهش هزینه رفت و آمد، استفاده از تخفیف ها و امکان مقایسه قیمت با مراکز مشابه استفاده کنید.

ویژگی این مبل شویی آنلاین، شست و شو با دستگاه، قیمت مناسب، تضمین کیفیت و خشکشویی انواع مبل با استفاده از افراد متخصص و خبره است. همچنین شست و شوی انواع مبل از سلطنتی تا مدرن را با قیمت مناسبی انجام می دهد. بهتر است به جای اینکه ارزان ترین مبل شویی را انتخاب کنیم، بهترین مبل شویی با قیمت مناسب را برگزینیم.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد