نکات مهم پیش از خرید صندلی راک

0

نکات مهم پیش از خرید صندلی راک: صندلی راک نامی است که شما را به گذشته های دور یا به گوشه ای دنج از خانه، در حال خواندن کتاب یا گوش دادن به موسیقی آرام بخش می برد.

طراحی بسیار زیبای این صندلی خاطره انگیز که شامل ترکیب پایه های انحنا دار و حالت گهواره ای است، به صندلی جلوه ای خاص بخشیده است.

نکات مهم پیش از خرید صندلی راک

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : با وجود گذشت سال های متوالی از قدمت این نوع صندلی، نه تنها از جذابیت آن کم نشده است، بلکه سبب شده است در طرح و رنگ و جنس های مختلف و حتی جهت جنبه های درمانی ساخته شود.

نکته جالب توجه این است که طراحی صندلی، آن را به یک انتخاب مناسب در طراحی دکوراسیون فارغ از در نظر گرفتن فضای چیدمان تبدیل کرده است.

اگر شما هم از طرفداران این نوع کالا هستید با ما باشید و پیش از خرید، راهنمای کامل آن را مطالعه کنید.

پیش از خرید، انواع صندلی راک را بشناسید!

وزن کم و آرامش منحصر به فرد این صندلی ها باعث شده است خاصیت درمانی داشته باشند.

از این رو این صندلی محبوب با ترکیب های فراوان و طرح های مختلف روانه بازار شده است که در این بخش به برخی از این مدل ها می پردازیم.

مدل راک کلاسیک

معمول ترین مدل راک است که از چوب ساخته می شود. این مدل در بسیاری از فیلم ها و سریال های ایرانی و جهانی نماد ثروت و قدرت است.

صندلی راک مدرن

این مدل راک مینیمال و ساده طراحی شده است و طرفداران بسیاری دارد؛ چرا که فضای کمتری را اشغال می کند و در تمامی فضاها حتی آپارتمان های خیلی کوچک نیز جلوه خاصی دارد.

راک مدل مبل راحتی

این مدل از راک شبیه مبلمان طراحی شده است که راحتی بسیار زیادی را به همراه می آورد و نکته قابل توجه آن هماهنگ کردن پارچه صندلی با مبلمان منزل است که جلوه ویژه ای به فضای خانه شما می بخشد.

مدل راک مدل لهستانی

طراحی این نوع از صندلی های راک توسط یک مهاجر لهستانی صورت پذیرفته و گردی فرم دسته و پایه های صندلی باعث ایجاد جذابیت در آن شده است.

از کاربردهای بسیار جالب این صندلی استفاده از آن در مکان های تفریحی مانند کافه و رستوران است.

این صندلی با اینکه از چوب ساخته شده است، اما محبوبیت مدل آن باعث تعمیم ساخت آن در مدل های فلزی متنوع برای محیط های باز نیز شده است.

مدل راک کودک

این مدل از صندلی های راک نیز مختص کودکان بوده و در طرح ها و رنگ های مختلف روانه بازار شده است. در میان کودکان نیز این صندلی بسیار پر طرفداراست.

مدل راک برای فضاهای باز

این مدل از صندلی راک نیز بیشتر در فضاهای باز مانند پارک ها و باغ ها استفاده می شود و قطعا لذت از محیط را دوچندان می کند.

این صندلی به نسبت طراحی در فضای مورد استفاده اش بسیار مقاوم و از جنس چوب های مستحکم و یا مدل های فلزی نیز ساخته می شود.

مدل راک سایز بزرگ

ساخت این مدل از راک برای قرار گرفتن دو نفر و حتی یک خانواده است، این ویژگی توانسته است به جذابیت های آرام بخش راک نیز بیافزاید.

در این مقاله به اختصار به معرفی چند مدل صندلی پرطرفدار راک پرداختیم. شما می توانید با مراجعه به سایت خوگر از مدل های بسیار زیبا و بی نظیر آن نیز دیدن کنید.

خرید صندلی راک با قیمت مناسب

با در نظر گرفتن متریال استفاده شده در این صندلی ها؛ آن ها با قیمت های مختلفی عرضه می شوند اما با توجه به پرطرفدار بودن آن ها در ارزان ترین قیمت نسبت به سایر صندلی ها نیز عرضه شده اند.

در بین تمامی مدل های راک، نوع کلاسیک و مدرن با توجه به ساده بودن ارزان تر هستند.

نکاتی کلیدی در خرید صندلی راک

  • توجه به این نکته که می خواهید صندلی در منزل باشد یا فضای باز بسیار مهم است. چرا که در فضای باز بیش از رنگ و اندازه آن می بایست به استحکام و دوام کالا توجه کرد. در فضای منزل نیز باید به اندازه و رنگ صندلی دقت بیشتری داشت که با دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد.
  • از آنجایی که این صندلی برای تمامی گروه های سنی از کودک تا سالمند استفاده می شود، حتما باید از ایمنی آن اطمینان خاطر داشت.
  • جنس صندلی نیز بسیار مهم است اگر قرار است از چوب باشد به خاطر دوام و استحکام بهتر است چوب راش یا گردو باشد.

کلام آخر

صندلی راک از راحت تر ین صندلی های دنیا به شمار می رود که علاوه بر زیبایی و راحتی، لحظاتی خاطره انگیز و دلنشین برای شما می آفرینند.

مجموعه خوگر در کنار شما است که بهترین و خاطره انگیزترین لحظات را در کنار خانواده رقم بزنید.

جهت خرید اینترنتی صندلی راک از فروشگاه خوگر کافی است به وب سایت فروشگاه خوگر  مراجعه کنید و با مشاهده طرح های متفاوت و متنوع صندلی های راک، انتخاب خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید

و در زمان مشخص در هر نقطه از ایران که هستید سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین  با خرید از فروشگاه خوگر از مزایای طرح های آن از جمله خرید اقساطی، خرید عمده و جشنواره تخفیف که هر روز ده ها کالا در آن قرار داده می شود، بهره مند شوید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد