صندلی راک ایکیا چه مزایایی دارد؟

0

صندلی راک ایکیا چه مزایایی دارد؟: شرکت ایکیا یکی از بزرگترین شرکت های چند ملیتی در جهان است که کار خود را در سال ۱۹۴۳ توسط فیودور اینگوار کامپراد، جوان خلاق سوئدی آغاز کرد.

IKEA برگرفته از حروف اول کلمات Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd است که در واقع نام خانوادگی این بنیانگذار ۱۷ ساله، مزرعه ای که در آن بزرگ شد و شهر محل سکونت او بود.

صندلی راک ایکیا چه مزایایی دارد؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از برجسته ترین و بهترین محصولات شرکت ایکیا، صندلی راک ایکیا است. صندلی راک که به صندلی گهواره ای نیز شهرت دارد؛

با استفاده از دو قطعه چوب منحنی در پایه ها تولید می شود که آن را به عقب و جلو تاب می دهد.

این صندلی ها در انواع کلاسیک، مدرن و دارای پشتی های چوبی و پارچه ای، در اجناس کامپوزیتی، چوبی و فلزی در دسترس هستند که هر کدام مخصوص دکوراسیون و فضای خاصی ساخته شده است.

ما در این مقاله قصد داریم که شما را با مزایای صندلی راک ایکیا آشنا کنیم که از نکات مهمی که تا به حال از آن ها اطلاعی نداشتید؛

آگاهی یافته و درک جدیدی از کاربرد این دسته از صندلی ها به دست آورید. در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای استفاده و خرید صندلی راک ایکیا

صندلی راک ایکیا چه مزایایی دارد؟ در جدیدترین پژوهش ها و مطالعات دانشمندان دریافته اند که نشستن بر صندلی راک مزایای متعددی برای افراد مختلف به همراه دارد که در ادامه این مقاله قصد داریم که شما را با آن ها آشنا کنیم.

با اینکه صندلی راک مانند یک فعالیت ایروبیک و هوازی بر بدن تاثیر ندارند؛ اما با این حال تاثیرات قابل توجهی بر سلامت ذهنی و وضعیت جسمانی افراد خواهد داشت.

با این وجود پیش از شروع این بخش لازم است که شما را دعوت کنیم که به منظور بازدید از محصولات متنوع در زمینه انواع میز و صندلی و همچنین خرید اینترنتی صندلی راک از قسمت سایت معتبر خوگر بازدید کنید.

به طوری که پس از ثبت سفارش، محصول خود را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید و از مزایای خدمات پس از فروش تیم متخصص و حرفه ای این سایت نیز بهره مند شوید.

مزایای صندلی راک ایکیا به شرح زیر است:

محصولی زیبا به منظور افزایش جلوه در دکوراسیون خانه

صندلی راک ایکیا با وجود طرح ها و انواع بسیار متنوع برای تمامی دکوراسیون های خانه، صندلی های بسیار مناسب و با کیفیتی ارائه داده است.‌

صندلی راک از آن دسته وسایلی است که در هر خانه ای آن را نمی بینیم و از این رو یک صندلی بسیار خاص و منحصر به فرد به شمار می رود.

به طوری که اصالت و زیبایی فوق العاده ای به دکوراسیون خانه شما می بخشد. از این روز صندلی راک ایکیا برای دکوراسیون ها و فضاهای سلطنتی، مدرن، سنتی و دیگر فضاها نماینده های شایسته ای دارد.

نگهداری، به خواب بری نوزاد و شیردهی توسط مادر

یکی از ابتدایی ترین مزایا و خدماتی که صندلی راک ایکیا به کاربران و به خصوص مادران ارائه می دهد؛

حرکت ملایم صندلی است که برای شیردهی به نوزاد، به خواب سپاری نوزاد و لالایی خوانی بسیار مناسب و عالی به نظر می رسد.

زیرا حرکت این صندلی همچون گهواره است و حس آرامش بسیاری به کودک منتقل می کند.

ایجاد آرامش در زمان مطالعه و فعالیت های دیگر

از مزایای دیگر این دسته از صندلی ها باید به کیفیت و آرامش بالایی اشاره شود که زمان مطالعه کتاب، گوش سپاری به کتاب های صوتی و فعالیت هایی مانند آن بسیار حائز اهمیت است.

مطالعه کتاب جز فعالیت هایی به شمار می رود که به تمرکز بالا و آرامش زیاد در طول کار نیاز دارد و صندلی راک ابزاری است که به بهترین نحو این امکان را برای کاربران فراهم می کند.

بهبود وضعیت روانی بیماران ذهنی

مطالعات و پژوهش های صورت گرفته در دانشگاه روچستر آمریکا عنوان می دارد که استفاده از تاب درمانی برای عده ای از افراد سالخورده در خانه سالمندان که ضعف شدید ذهنی و همچنین زوال عقل دارند؛

به سلامت ذهنی و روانی آن ها منجر شده است.

این پژوهش ها نشان می دهند که حرکت تابی این صندلی ها باعث آزاد سازی مقادیر اندورفین شده که در کنار بهبود وضعیت و اختلالات ذهنی آن ها، به تسکین درد نیز منجر شده است.

دکتر نانسی واتسون از رهبران این پژوهش معتقد است که همانطور که تاب صندلی راک باعث تسکین درد و آرامش در نوزادان می شود؛ برای سالمندان و بزرگسالان نیز مزایای سلامتی و درمانی بسیاری دارد.

کاهش مصرف داروهای شیمیایی

مطالعاتی که توسط دکتر واتسون صورت گرفته است؛ نشان می دهند که این صندلی ها باعث کاهش افسردگی و اضطراب و از طرف دیگر باعث کاهش نیاز به مصرف داروهای افسردگی و اضطراب در سالمندان شده است.

همچنین از آنجایی که داروهای روانی همواره ممکن است که عوارض جانبی جبران ناپذیری به همراه داشته باشند؛ تاب خوردن با این صندلی ها بدون هیچ مشکلی برای افراد در دسترس است.

راهکاری مناسب جهت بهبود کمردرد

جان اف کندی سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا معروف ترین شخصی بود که از صندلی راک به منظور بهبود و درمان کمردرد استفاده می کرد و حتی آن را به مهمانان مهم خود نیز هدیه می داد.

زیرا یکی از مزایای صندلی راک ایکیا حالت بی وزنی آن است که باعث می شود که عضلات و مهره های کمر در حالت ریلکس و آرامش کامل قرار می گیرند؛

بدون آنکه هیچ تنش و فشار زیادی بر ستون فقرات و کمر افراد وارد کند.

بهبود درد آرتروز گردن و کمر

دردهای ناشی از آرتروز گردن و کمر بسیار طاقت فرسا و اذیت کننده هستند. خبر خوب اینکه از جمله مزایای این دسته از صندلی ها فواید آن در رفع و بهبود وضعیت آرتروز گردن و کمر است.

صندلی راک جریان خون را در بدن افزایش می دهد و باعث اکسیژن رسانی بیشتر به مفاصل خواهد شد که این امر کاهش درد آرتروز را به همراه دارد.

تکیه به صندلی راک و حرکات آن باعث حرکت درد و تنش از کمر به سمت مغز می شود.

سخن آخر

صندلی راک ایکیا یکی از مشهورترین و با کیفیت ترین انواع صندلی راک در دنیا است که با قدمت و تجربه بالا، از بهترین ها در نوع خود به شمار می روند.

خرید صندلی راک مزایای بسیار زیادی از جمله زیبایی، راحتی و بهبود سلامتی را برای کاربران به همراه دارد که ما در این مقاله آن ها را تا جای ممکن برای شما شرح دادیم.

در نهایت از شما دعوت می کنیم که به منظور بررسی گستره وسیع و تنوع بالای محصولات خوگر در زمینه میز و صندلی های مختلف به این سایت مراجعه کرده

و از محصولات این سایت به خصوص از صندلی های راک آن بازدید کنید. به طوری که بهترین صندلی را در این سایت مشاهده کرده و به خرید اینترنتی آن اقدام خواهید کرد

و در کوتاه ترین زمان درب منزل خود آن را تحویل می گیرید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد