سرمایه گذاری با ثبت شرکت در آلمان جواب می دهد؟

0

سرمایه گذاری با ثبت شرکت در آلمان جواب می دهد؟ نقطه عطف اکثر شرکت ها در سطح بین المللی، حضور و سرمایه گذاری با ثبت شرکت در آلمان است. کشور آلمان به لحاظ صنعتی، قطب نخست اروپا و جهان است و شرکت های بزرگ دنیا نمایندگی یا شرکتی مستقل در این کشور دارند.

سرمایه گذاری با ثبت شرکت در آلمان جواب می دهد؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : دولت آلمان در بخش بازرگانی از حضور و سرمایه گذاری شرکت های خارجی حمایت می کند و قوانینی را به منظور شناسایی شرکت ها و ورود سرمایه به این کشور وضع کرده است.

سرمایه گذاری در کشور آلمان به خودی خود اعتبار هر شرکت را افزایش می دهد که ضامن حفظ و افزایش درآمد شرکت خواهد بود. همچنین اروپایی ها از رشد صنعت در آلمان خشنود هستند و به آن کمک می کنند.

مشاوران حقوقی ما در سایت ثبت فردا آماده مشاوره و پاسخگویی در زمینه های ثبت شرکت در کشور آلمان هستند. در ادامه اطلاعاتی در مورد آن را به شما خواهیم داد.

هزینه سرمایه گذاری با ثبت شرکت در آلمان

دولت آلمان ثبت شرکت را با هدف ورود سرمایه ارزی به این کشور انجام می دهد. پس باید بدانیم که برای سرمایه گذاری در آلمان باید پول کافی داشته باشیم. افراد متمول امکان ثبت شرکت و سرمایه گذاری را در این کشور خواهند داشت.

حال سوال اصلی اینجا است که چه میزان سرمایه نیاز است. به لحاظ نوع شرکتی که می خواهید به ثبت برسانید مبالغ اولیه متغیر است. در پایین ترین سطح حداقل باید مبلغ ۲۵۰ هزار یورو در حساب خود داشته باشید. این مبلغ برای شرکت های دیگر به لحاظ قابلیت ثبت به ۵۰ هزار یورو می رسد.

چنانچه در نظر دارید خود و خانواده تان نیز در این کشور حضور داشته باشید، باید هزینه یک سال اقامت معادل حداقل ۲۵۰ هزار یورو دیگر نیز در حساب بانکی این کشور به نام خود واریز کنید.

علاوه بر آن شما باید هزینه های ثبت و یک سال کاری شرکت را در حساب خود داشته باشید. این هزینه ها شامل ثبت برند، ثبت شرکت، حقوق یک سال خود و کارمندان، اجاره محل شرکت و هزینه تبلیغات است. در این صورت شما امکان ثبت شرکت و شروع تجارت با پشتوانه قوی، همچنین اقامت خود و خانواده تان را خواهید داشت.

از دیگر هزینه های سرمایه گذاری با ثبت شرکت در آلمان، پرداخت هر ساله مالیات بر درآمد است. باید از سود آوری کسب و کار خود اطمینان داشته باشید و قادر به پرداخت مالیات سالانه شرکت باشید. در صورت عدم پرداخت مالیات امکان تجارت از شرکت شما سلب می شود.

دولت آلمان تسهیلات بانکی خوبی برای شرکت ها در نظر می گیرد که با توجه به شرایط و قوانین بانک ها امکان استفاده از آن برای رشد اقتصادی شرکت را خواهید داشت.

سرمایه گذاری از طریق ثبت انواع شرکت در کشور آلمان

در حال حاضر تعداد شرکت های به ثبت رسیده در کشور آلمان ۳.۵ میلیون شرکت است. با نگاهی اجمالی به آنان این چنین دریافت می شود که بسیاری از شرکت ها سابقه زیاد با تعداد کارمندان بالایی ندارند. این آمار نشان دهنده تمایل بالای شرکت ها به سرمایه گذاری و موفقیت این کشور در ایجاد زمینه امن اقتصادی است.

در کشور آلمان همانند ایران شرکت ها با توجه به چگونگی سرمایه، اشخاص و تضامین دسته بندی می شوند. شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری با ثبت شرکت در آلمان باید یکی از قالب های شرکتی را انتخاب کنند که شرکت خود را به ثبت برسانند.

مجموعه ثبت فردا نیز در همه مراحل ثبت با شما همراه خواهد بود. در ادامه انواع شرکت ها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

انواع شرکت های قابل ثبت در کشور آلمان

  • شرکت با مسئولیت محدود؛
  • شرکت سهامی (به دو دسته عام و خاص تقسیم می شود)؛
  • شرکت تضامنی یا شرکت نسبی؛
  • نمایندگی و شعبه.

مزایای سرمایه گذاری در کشور آلمان

آلمان یکی از کشور هایی است که امکان ثبت کلیه سهام به نام سرمایه گذار خارجی را دارد و نیازی نیست شریک با ملیت آلمانی برای خود پیدا کنید. درحالی که این امکان در بسیاری از کشور ها وجود ندارد.

از آنجایی که بسیاری از کسب و کارها در کشور آلمان حضور دارند امکان تعامل در تجارت برای شما به راحتی وجود خواهد داشت. طرف های قرارداد خود را از کشورهای مختلف و در سطح بین المللی به آسانی در این کشور می یابید.

علاوه بر این امکان افتتاح حساب در آلمان و کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و رفت آمد و تجارت با آنها را خواهید داشت. با سرمایه گذاری در کشور آلمان مالیاتی بابت افتتاح حساب به شما تعلق نمی گیرد. تسهیلات در نظر گرفته شده در کشور آلمان و کشورهای اروپایی نیز کمک شایانی به رشد اقتصادی کار آفرینان خواهد کرد.

اعتبار کسب و کار شما پس از سرمایه گذاری با ثبت شرکت در آلمان و طی مراحل دفاعیه و تکمیل مدارک، افزایش خواهد داشت. شرکت در مناقصات بین المللی برای شما امکان پذیر است و تجارت شما در سطح جهانی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

دریافت اقامت برای شما و کلیه اعضای خانواده یکی دیگر از مزایای سرمایه گذاری در آلمان است. بسیاری از افراد برای رشد اقتصادی خود و پیشرفت تحصیلی و موفقیت فرزندان، آلمان را مقصد مهاجرت قرار می دهند.  ثبت شرکت در آلمان یکی از راه های رسیدن به این هدف و تضمین موفقیت است. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم اقامت از این طریق با هزینه بالایی روبرو خواهد بود و افراد قبل از سرمایه گذاری باید آگاهی و هدف اقتصادی لازم در این زمینه را داشته باشند.

در انتها

با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه شد و مزایایی که بررسی کردیم باید در پاسخ به این سوال که آیا سرمایه گذاری با ثبت شرکت در آلمان جواب می دهد؟ گفت بله! در صورت بهره مندی شما از توان مالی و همچنین توانایی در ایجاد کسب و کار پر سود چه از طریق ثبت شرکت و چه نمایندگی، سرمایه گذاری در این کشور در راستای منافع شما خواهد بود.

مشاوران حقوقی ما در ثبت فردا با توانایی در زمینه ثبت شرکت در کشور آلمان و وجود وکلای خبره در این کشور، آمادگی ثبت شرکت و شعب شما عزیزان را خواهند داشت. قبل از انجام هر گونه اقدام لطفا با متخصصین امر مشورت کنید که درست ترین مسیر را بر سر راه شما قرار دهند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد