بهترین خشکشویی را چطور انتخاب کنیم؟

0

بهترین خشکشویی را چطور انتخاب کنیم؟ اکثر ما خیلی به انتخاب خشک شویی فکر نمی کنیم. معمولا اولین خشکشویی را که بر سر راه خود با آن برخورد می کنیم یا در نزدیک ترین نقطه به منزل قرار دارد انتخاب می کنیم و لباس ها را برای شستشو به آن جا می بریم. علاوه بر این به شکل مدرن تر یک خشک شویی با فاصله مناسب را در اینترنت پیدا می کنیم و انتخاب بهترین خشکشویی برای ما اهمیت چندانی ندارد.

بهترین خشکشویی را چطور انتخاب کنیم؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : اما تا به حال به این فکر کرده اید که کیفیت کار خشکشویی ها و خدمات آن ها ممکن است متفاوت از یکدیگر باشد؟ لباس هایی که به خشکشویی برده می شوند برای ما اهمیت زیادی دارند و باید از کیفیت خدمات خشک شویی مطمئن باشیم.

ما در مجموعه واش لین به آگاهی شما اهمیت می دهیم و در این مقاله می خواهیم چگونگی انتخاب یک خشکشویی مناسب را به شما آموزش دهیم. پس با ما همراه که در انتخاب خشکشویی مناسب شما را همراهی کنیم.

معیارهای انتخاب بهترین خشکشویی

انتخاب یک خشکشویی که خدمات مناسبی داشته باشد در نگاه اول ساده نیست. اما با در نظر گرفتن چند نکته انتخاب راحت تر خواهد بود. اگر نمی دانید چه نکاتی را باید در زمان انتخاب خشکشویی مد نظر قرار دهید، در ادامه ما مهم ترین آنها را آورده ایم.

اطلاعات درست مشتری و تجربه کارشناسان

وقتی ما البسه خود را به خشکشویی تحویل می دهیم، باید اطلاعات درستی از نوع لکه های لباس و اینکه دقیقا چه نوع خدماتی از خشکشویی را می خواهیم به کارشناسان بدهیم. ممکن است خدمات کامل خشکشویی و اتو شویی، و شاید فقط اتو شویی یا حتی آبشویی مد نظر ما باشد.

برای لکه های مختلف کارشناسان حلال های مختلفی را در نظر می گیرند. حتی نوع شستشوی لباس در لکه بری ممکن است تغییر کند. به عنوان مثال لکه های حاصل از عرق با آب بهتر تمیز می شود و نیاز به آبشویی با مواد شوینده دارد. ولی لکه های چربی نیاز به خشکشویی و استفاده از حلال های مخصوص خواهد داشت. این تشخیص به عهده کارشناسان است که در در انتخاب بهترین خشکشویی موثر است.

کارشناسان لباس ها را به دسته های مختلفی به لحاظ خدمات مربوط به آن ها تقسیم می کنند که در روند درست خدمات جای گیرند. در این زمینه نوع لکه و نوع خدماتی که مشتری خواستار آن است در نظر گرفته می شود.

تجهیزات خشکشویی برای ارائه خدمات بهتر

یک خشکشویی خوب برای انجام کار درست با سرعت بالا نیاز به تجهیزات مکانیزه و دستگاه های زیادی دارد. این دستگاه ها ممکن است در مغازه کوچک محلی جای نگیرد. اگر خشکشویی محله شما یک مغازه بسیار کوچک است و کلیه امور مربوط به خشک شویی را همان جا انجام می دهد، نباید انتظار خدمات کاملی از آن داشته باشید.

اما بسیاری از خشکشویی ها از مغازه خود به عنوان مکانی برای ارتباط با مشتری و دپوی لباس استفاده می کنند و لباس های شما را برای شستشو به مکان مجهز تری منتقل می کنند. پس از آن لباس ها را دوباره به مغازه بر می گردانند و به مشتری تحویل می دهند.

پس سوالی که در این باره پیش می آید و باید از خشک شویی هایی که می خواهید لباس را به آن بسپارید بپرسید، این است که آیا تجهیزات خشک شویی برای ارائه خدمات بهتر در دسترس خشکشویی است یا خیر؟ بهترین خشکشویی از لحاظ تجهیزات و خدمات کدام است؟

در خشکشویی هایی همانند خشکشویی واش لین که خدمات را به صورت آنلاین به مشتری ها ارائه می دهند، معمولا کارگاه های بزرگ و تجهیزات وسیع در اختیار دارند. لباس ها مطابق تشخیص کارشناسان شسته و اتو کشی شده و بهترین خدمات به مشتری ارائه می شود.

آیا میزان هزینه خشکشویی در خدمات تاثیر دارد؟

در بیشتر خشکشویی های محلی ممکن است برای خدمات هزینه پایین تری نسبت به خشکشویی های مجهز از شما دریافت شود. این موضوع به این معنی نیست که چون در محله کوچک با مشتریان آشنایی قرار دارد قیمت آن پایین است و فرقی با خشکشویی های دیگر ندارد. بیشتر خشکشویی ها با قیمت های پایین در واقع همه لباس های شما را آبشویی می کنند و سپس اتو می کشند.

البته این نوع خدمات نیز در خشکشویی ها انجام می شود و نباید فکر کنید منظور از گفتن این موضوع این است که می خواهیم شما را متوجه کنیم سرتان کلاه رفته است. در بهترین خشکشویی ها نیز در مواردی که کارشناس لازم بداند از آبشویی استفاده می شود.

می خواهیم به شما بگوییم خشکشویی های محلی با تجهیزات کم ممکن است فقط خدمات آبشویی و اتو داشته باشند. از طرفی چون شما از خشکشویی نمی پرسید لباس را چگونه می شویند و آیا تجهیزات کامل خشک شویی دارند یا خیر، این موضوع اتفاق می افتد.

از آنجایی که مشتری ها  از خدمات و تعرفه قیمتی آنها راضی هستند و لباس ها را همچنان به آنها می سپارند، خشکشویی های محلی دیگر به فکر ارتقا سطح تجهیزات و خدمات خود نیستند. غافل از اینکه مشتری ها آگاهی چندانی از نوع شستشو ندارند. در نتیجه به دلیل گران نبودن دستگاه ها و حلال ها هزینه کمتری از مشتریان دریافت می کنند.

در صورتی که اگر مشتری از آنها بخواهد لباس حتما خشک شویی شود، یا لباس را به خشک شویی مجهز تری می فرستند، یا اگر تجهیزات را داشته باشند با خدمات خشک شویی لباس را شستشو می کنند. البته این موضوع با هزینه بالاتری نسبت به خدمات آبشویی انجام خواهد شد.

هزینه کمتر ممکن است کیفیت خوبی در خشکشویی ها به شما ارائه ندهد.

در آخر

نتیجه می گیریم که هر خشکشویی این امکان را ندارد که انتظارات کاملی را که ما از خدمات بهترین خشکشویی داریم، برآورده کند. پس باید خشکشویی مناسب خود را نه تنها به دلیل نزدیک بودن، بلکه از روی خدمات بهتر آن انتخاب کنیم. بالا یا پایین بودن هزینه های خشک شویی در ارائه خدمات ضعیف یا قوی موثر است.

اطلاعاتی که در مورد خشکشویی ها و تفاوتشان داده شد شما را آگاه تر می سازد که در انتخاب خشک شویی دقت بیشتری کنید. هر گاه خواستید لباس های خود را به خشکشویی بسپارید سوالاتی را از آن ها بپرسید که از انتخاب خود اطمینان حاصل کنید.

ما در خشک شویی آنلاین واش لین همواره در تلاش هستیم توقعات مشتریان را به بهترین نحو پاسخگو باشیم. امیدواریم با دادن اطلاعات فوق به مشتریان نقشی موثر در کیفیت زندگی و آسایش آنان ایفا کنیم. در اینترنت ما را جستجو کنید و از خدمات آنلاین ما بهره مند شوید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد