با مراحل ثبت شرکت در آلمان آشنا شوید!

0

با مراحل ثبت شرکت در آلمان آشنا شوید! راه اندازی و ثبت شرکت در آلمان با روند ساده ای همراه است. مراحل ثبت شرکت در آلمان توسط دولت این کشور مشخص شده است که بسیار ساده تر از دولت های دیگر و کاملا متفاوت از آن ها است.

با مراحل ثبت شرکت در آلمان آشنا شوید!

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : کشور آلمان فرصت های بسیاری را برای سرمایه گذاری معرفی می کند که هر زمینه ای و با هر نوع سلیقه ای را شامل می شود. اقتصاد توسعه یافته آلمان و سیاست های اقتصادی و حمایت کننده این کشور از سرمایه گذاران، کمک به سزایی برای کارآفرینی در این کشور می کند که چارچوب امن سرمایه گذاری در آلمان است.

آلمان چهارمین قطب سرمایه گذاری در دنیا و از جمله کشورهای دارای اقتصاد رو به پیشرفت و امن است. در این مقاله قصد داریم با مراحل ثبت شرکت در آلمان، مزایا و شرایط آن آشنا شویم که برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر، سایت ثبت فردا را به شما پیشنهاد می دهیم.

آشنایی کامل با مراحل ثبت شرکت در آلمان

در این جا فهرستی از مراحل ثبت شرکت در آلمان و سرمایه گذاری در آن را در اختیار شما قرار می دهیم. این مراحل باید به طور کامل طی شود که سرمایه گذاری شما منجر به سود دهی، اخذ اقامت دائم آلمان و رفت و آمد در کشور های شینگن شود.

در ابتدا شما به عنوان سرمایه گذار طبق قوانین دولت آلمان، باید یکی از انواع کارآفرینی و سرمایه گذاری در این کشور را انتخاب کنید. سپس با انتخاب یک وکیل حقوقی در آلمان، اسناد و مدارک ترجمه شده خود را در اختیار مسئولین آلمان برای رسیدگی قرار دهید.

در مرحله بعد باید توجه داشته باشید که اسم شخص سرمایه گذار به عنوان نام تجاری و برند شرکت انتخاب می شود. قبل از هر چیزی، برای راه اندازی شرکت به همراه اسناد و مدارک خود به دفتر اسناد رسمی در آلمان برای گرفتن تاییدیه مراجعه کنید.

یک حساب بانکی در آلمان ایجاد کنید! باید حداقل سرمایه خود برای تاسیس و ثبت شرکت در آلمان را به این حساب واریز کنید و مدارک تایید کننده صحت وجود این حساب را به دفتر اسناد رسمی ببرید و تاییدیه آن را دریافت کنید. توجه داشته باشید که تمامی این اسناد محضری باید به دادگاه ارائه شود.

پس از انجام مراحل ثبت شرکت در آلمان، باید منطقه ای را که می خواهید سرمایه گذاری خود را در آن انجام دهید مطرح کنید؛ سپس به جذب کارکنان و افراد حرفه ای برای شرکت خود بپردازید.

مخارج و مالیات مرتبط با ثبت شرکت در آلمان

مراحل تاسیس و ثبت شرکت در آلمان تقریبا ساده بوده و متفاوت با کشورهای دیگر است. نرخ مالیات تعیین شده برای شرکت ها شامل مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر درآمد می شود. مالیات برای مناطق مختلف متفاوت است و مالیات یکسانی برای آن ها در نظر گرفته نمی شود.

طبق سودی که از این سرمایه گذاری خود دریافت می کنید، باید مالیات بپردازید. پس از راه اندازی شرکت و طی تمامی مراحل، به اداره مالیات مراجعه کرده و شرکت خود را ثبت کنید. همچنین مالیات بر ارزش افزوده و بیمه خود کارکنان نیز توسط اداره مالیات و دولت برای شما ارسال می شود.

آلمان به دلیل داشتن آب و هوای مناسب و اقتصاد پیشرو در اروپا، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در این کشور را فراهم می کند.

ازجمله مخارج یک سال شرکت در این کشور تامین حقوق دوازده ماه خود و کارکنان شرکت است. هزینه اجاره یک سال محل کار، هزینه حسابرسی و مالیات و در صورت نیاز هزینه تبلیغات را نیز شامل می شود. سرمایه گذار باید ثابت کند که توانایی تامین مخارج خود و هزینه های خانواده خویش را دارد که در این صورت شرایط اقدام برای اقامت دائم را دارا می شود.

مزایای سرمایه گذاری در آلمان

وضعیت عالی شرایط زندگی در آلمان و امکان زندگی در کشورهای شینگن و همراهی خانواده از مزایای تاثیر گذار سرمایه گذاری در آلمان است.

امکان ثبت شرکت به صورت غیر حضوری، روند نسبتا کوتاه انجام مراحل ثبت شرکت در آلمان، عدم نیاز به مدرک زبان در صورت داشتن حداقل مدرک دانشگاهی لیسانس، عدم الزام استخدام و جذب کارمند و همچنین داشتن حقوقی مشابه اتباع اروپایی از دیگر مزایای ثبت شرکت در آلمان است.

ثبت شرکت در آلمان با دریافت اقامت یک ساله برای خود و خانواده سرمایه گذار همراه است که بعد از تمدید ۳ تا پنج سال متوالی، مجوز دریافت اقامت دائم را می گیرند.

ثبت شرکت در آلمان به چه مدارکی نیاز دارد؟

اما برخی تمایل دارند بدانند که ثبت شرکت در این کشور نیازمند چه مدارکی است؟! در ادامه به تشریح این مدارک اولیه خواهیم پرداخت.

  • ارائه یک طرح، برنامه تجاری و فعالیت اقتصادی به دولت آلمان
  • مدارک شناسایی شخص سرمایه گذار
  • مجوز فعالیت در آلمان و داشتن کارت بازرگانی
  • مدرکی مبنی بر داشتن یک شرکت معتبر و فعال در ایران، بالغ بر یک سال فعالیت مستمر و مفید

فرد سرمایه گذار باید ثابت کند که برنامه تجاری آن منجر به سود برای دولت آلمان می شود و توانایی تامین نیازها و هزینه های خود را دارد. همچنین برای راه اندازی یک کسب و کار فردی مانند سوپر مارکت های محلی، رستوران و غیره نیاز به دریافت جواز کسب دارند.

حرف آخر

در نهایت آلمان به عنوان یکی از بازیگران اصلی اقتصاد جهانی با فراهم کردن وضعیت مالیاتی مناسب و کیفیت بالای زندگی، شرایط سرمایه گذاری را مهیا می کند. این کشور با داشتن زیر ساخت های برتر جهانی و با قرار دادن نیروی کار ماهر و خلاق در اختیار کارآفرینان، بستر مهاجرت به این کشور را از طریق سرمایه گذاری در دسترس عموم قرار می دهد.

توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت شرکت و آشنایی با مراحل آن در آلمان با گرفتن مشاوره های تخصصی از کادر پشتیبانی حرفه ای و مجرب به سایت ثبت فردا مراجعه کنید و از دانش این افراد در سرمایه گذاری سود آور بهره بگیرید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد