کدام قطعات کوماتسو در ایران پیدا می شود؟

0
کدام قطعات کوماتسو در ایران پیدا می شود؟ شرکت کوماتسو یکی از تولید کننده های بزرگ ماشین آلات راهسازی است. این کمپانی انواع مختلفی از ماشین های سنگین را تولید می کند که لودر، بیل مکانیکی، بکهولدر یا بیل بکهو از موارد معروف آن به شمار می آیند.

 کدام قطعات کوماتسو در ایران پیدا می شود؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در ایران لودر و بیل مکانیکی های کوماتسو طرفداران زیادی دارد و در بسیاری از پروژه های راهسازی و معادن از آن ها استفاده می شود. با وجود استفاده فراوان از این ماشین های سنگین نیاز به لوازم جانبی آن ها نیز احساس می شود. خوشبختانه کمپانی کوماتسو از آن دسته شرکت هایی است که لوازم یدکی ماشین های خود را تولید و عرضه می کند. اگر به دنبال شناخت و خرید قطعات کوماتسو در ایران هستید، شما را به مطالعه این مقاله تشویق می کنم.

کوماتسو در ایران

کمپانی کوماتسو یکی از بزرگ ترین شرکت های صنایع سنگین در جهان است که در سال ۱۹۱۷ در شهر توکیو ژاپن تاسیس شد. این شرکت انواع ماشین های سنگین را تولید می کند و جزو صد شرکت برتر ژاپن محسوب می شود. کوماتسو در حال حاضر بزرگ ترین تولید کننده ابزار و تجهیزات معدنی و راهسازی در جهان به شمار می رود و بیش از هفتاد درصد از درآمد آن مربوط به فروش قطعات ماشین آلات راهسازی آن است. این ماشین ها پس از اتمام جنگ تحمیلی برای اولین بار وارد ایران شدند. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ارائه جدیدترین ماشین آلات راهسازی از سوی کمپانی کوماتسو این برند همچنان در ایران محبوب است. بسیاری از افراد که در پروژه های راهسازی مشغول هستند، از این نوع ماشین های سنگین استفاده می کنند. این ماشین ها به دلیل حجم کاری بالا در معرض آسیب بیشتری قرار دارند و به دنبال آن دچار خرابی می شوند. از این رو صاحبان ماشین های راهسازی از این برند به دنبال قطعات کوماتسو در ایران هستند. قطعات ماشین آلات کوماتسو شامل قطعاتی مشخص و کاربردی در زمینه ماشین های راهسازی و عمرانی می شود. نیاز به این قطعات باعث شده است که وارد کنندگان زیادی در این زمینه فعالیت کنند.

قطعات کوماتسو در ایران شامل چه مواردی می شود؟

به طور کلی قطعات زیر بندی، قطعات موتوری، قطعات هیدرولیک از قطعات اصلی در ماشین های راهسازی کوماتسو است. هر کدام از آن ها به طور جداگانه شامل بخش هایی می شوند که به آن ها اشاره می کنیم:
  • بخش هیدرولیک: شامل پمپ ها، کاتریج ها، شیرهای کنترل و سونولوییدها.
  • بخش زیر بندی: شامل زنجیر کامل، چرخ جلو، اسپراکت، زنجیر بدون کفشک، ناخن، رولیک بالا، رولیک پایین و کلنگ ناخن.
  • بخش موتوری: شامل بوش، رینگ پیستون، میل لنگ، میل سوپاپ، یاطاقان ثابت و متحرک.
اما ماشین های کوماتسو تنها به ماشین های راهسازی ختم نمی شود و در بسیاری از زمینه های عمرانی، حفاری و کشاورزی نیز ماشین های سنگین این برند بکار می روند. از جمله قطعات ماشین آلات کوماتسو در زمینه بالابر و جرثقیل ها به انواع بالابرها، استاکر، تاپ لیفت، تاور کرین، جرثقیل بندری، جرثقیل سقفی، جرثقیل کارگاهی، جرثقیل ماشینی و جک پالت اشاره می کنیم. در ماشین های حفاری قطعاتی چون ترنچر، حفاری ترانشه و درام کاتر وجود دارد.

در خرید خود دقت داشته باشید.

جهت تهیه هر کدام از این قطعات حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. توصیه می کنیم که از تعمیرکار خود در زمینه خرید قطعات کوماتسو مشاوره بخواهید و در زمان خرید راهنمایی های او را به یاد داشته باشید. این روزها اجناس تقلبی بسیاری در بازار پیدا می شوند. حتی برخی سودجویان قطعات اورجینال استفاده شده را تعمیر می کنند و به عنوان نو به مصرف کنندگان می فروشند. امکان تشخیص این اجناس برای افراد تازه کار وجود ندارد؛ به همین دلیل است که توصیه می کنیم با تعمیرکاری متخصص در ارتباط باشید.

کلام آخر

این روزها با توسعه جوامع و وجود پروژه های عمرانی و راهسازی فراوان استفاده از ماشین های راهسازی از رونق خوبی برخوردار هستند. کوماتسو یکی از شرکت های تولید کننده این نوع ماشین آلات به شمار می رود که در ایران از محوببیت فراوانی برخوردار است. این نوع از ماشین های سنگین با توجه به حجم کاری بالا و فشرده بیش از سایر ماشین ها در معرض آسیب قرار دارند. در کنار این موضوع تصادف یا حادثه نیز نیاز به قطعات این ماشین ها را تشدید می کند. حال اگر ماشین کار شما از برند کوماتسو باشد، جای بسی خوشحالی است. قطعات کوماتسو در ایران به فراوانی پیدا می شوند و دیگر نیازی نیست که به لوازم جانبی با مارک های دیگر تن دهید و مدام نگران خرابی قطعات دیگر ماشین خود باشید؛ اما توجه کنید که این قطعات را از فروشگاه های معتبر بخرید. اگر شما فروشگاهی مطمئن سراغ ندارید و از خرید در بازار و مغازه هایی که به اعتبار آن ها شک دارید، امتناع می کنید، فروشگاه روت کالا در خدمت رسانی به شما حاضر است. روت کالا با ایجاد شبکه ای بر اساس کسب و کار پلتفرمی امکان برقراری ارتباط میان عرضه کنندگان محصولات و خریداران را فراهم کرده است. فروشگاه اینترنتی روت کالا اتفاقی تازه در این حوزه است که با ایجاد فضایی مناسب امکانات بسیاری را در اختیار فروشندگان و مصرف کنندگان قرار داده است. از خدمات روت کالا به موارد زیر اشاره می کنیم:
  • ایجاد فضایی جهت معرفی محصولات برای فروشندگان
  • وجود محصولات متنوع از مارک های مختلف
  • امکان مشاهده محصولات و مقایسه آن ها
  • ایجاد فضایی جهت پرسش و پاسخ کاربران
  • امکان خرید اینترنتی قطعات کوماتسو در ایران
اگرقطعات کوماتسو انتخاب شما است می توانید به سایت  روت کالا مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد