میز تحریر کودک پلاستیکی بهتر است یا چوبی؟

0

میز تحریر کودک پلاستیکی بهتر است یا چوبی؟: ذهن افراد در کودکی مانند لوحی پاک است که هر مطلبی را ثبت می کند. بر اساس تحقیقات علمی بیشتر آموخته های ما در همان سنین کودکی شکل می گیرند. بر این اساس بهترین موقعیت برای گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در خانواده سنین کودکی است. […]

میز تحریر کودک پلاستیکی بهتر است یا چوبی؟: ذهن افراد در کودکی مانند لوحی پاک است که هر مطلبی را ثبت می کند. بر اساس تحقیقات علمی بیشتر آموخته های ما در همان سنین کودکی شکل می گیرند. بر این اساس بهترین موقعیت برای گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در خانواده سنین کودکی است.

میز تحریر کودک پلاستیکی بهتر است یا چوبی؟

میز تحریر کودک پلاستیکی از جمله وسایل اتاق کودک است که شاید در اولین نگاه وجود آن چندان ضروری به نظر نرسد؛ اما اگر مایل هستیم که کودک خود را کتاب خوان و اهل مطالعه بار بیاوریم، تهیه چنین وسیله  سودمندی  بسیار مفید است.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در مطلب زیر به بررسی این پرسش که میز تحریر کودک پلاستیکی بهتر است یا چوبی می پردازیم. همچنین مزایا و معایب هر یک را بررسی می کنیم و در انتها نیز به معرفی سایت اینترنتی فروش و نحوه تهیه این محصولات می پردازیم.

میز تحریر پلاستیکی و چوبی و مقایسه این دو

اگر کودکی در خانه داشته باشید، خیلی زود کنجکاوی های او به بخش شیرینی از زندگی شما تبدیل می شود. بچه ها ذهن فعال و پرسشگری دارند و مدام درباره موضوعات مختلف می پرسند. کتاب و کتاب خوانی بهترین راه برای ارضای چنین ذهن خلاقی است.

بر خلاف تصور عمومی که سن مطالعه را آغاز خوانش کودک می دانند، خانواده های روشنفکر کودکان خود را بسیار پیش از این سن برای کتاب خوانی آماده می کنند. از کتاب داستان کودکانه هنگام خواب تا خرید میز تحریر کودک برای اتاق بچه ها هر یک گامی در این مسیر است.

اگر تمایل دارید که کودک خود را با وسایل لازم به مسیر مطالعه سوق دهید، بهتر است از همان ابتدا در مورد تهیه چنین مجموعه ای به خوبی تحقیق کنید زیرا سلامت جسمانی کودک نیز مانند رشد روحی او بسیار مهم است.

میز تحریر کودک پلاستیکی بهتر است یا چوبی؟

پاسخ به این پرسش مستلزم توجه به شرایطی است که کودک در آن بسر می برد و مطالعه می کند. همچنین سن کودک و مراقبت هایی که از او می شود نیز در خرید میز برای او دارای اهمیت است.

کودکان خردسال به دلیل ساختار مغزی ویژه امکان کنترل دقیق حرکات خود را ندارند. مخچه آنها هنوز مراحل تکاملی را به طور کامل طی نکرده است و به همین دلیل کماکان نیازمند مراقبت در برابر خطرات محیط اطراف هستند.

برای این کودکان تهیه میز تحریر با وجود بار آموزشی که دارد، باید با دقت زیاد انجام شود. میز تحریر پلاستیکی کودک کالایی مناسب برای این سنین به شمار می آید. در ادامه مطلب توجه شما را به نکاتی که موجب شده است تا این نوع میز برای کودکان مناسب تر باشد، جلب می کنیم.

مزیت های کاربرد میزتحریر کودک پلاستیکی کدام هستند؟

این میز به خاطر سطوح نرم و انعطاف پذیری که دارد، در تماس با بدن کودک خراش یا ساییدگی ایجاد نمی کند. همچنین این نوع میز تحریر زوایای تیز و برنده نیز ندارد و از نظر استفاده کودکان کاملا ایمن و بی خطر است.

سطح اتکای مناسب و ایستایی میز تحریر کودک پلاستیکی هم به نحوی است که خطر واژگونی او را به حداقل می رساند و در حالت و موقعیت مناسبی در هنگام استفاده قرار می دهد.

وجود سطح صاف با فضای کافی در این میز امکان استفاده از آن را برای نقاشی و بازی های کودکانه فراهم می کند.

ارتفاع مناسب و فاصله حساب شده و ثابت بین بخش نشیمن و سطح میز نیز به گونه ای محاسبه شده است که کمر و گردن کودک را تحت فشار قرار ندهد. در قسمت زیرین میز تحریر کودک نیز بخش پدالی مناسبی برای قرارگیری پاها تعبیه شده است که فرم اصلی بدن را در حالت نشسته تنظیم کرده و از خمیدگی کمر و آسیب به ستون مهره پیشگیری می کند.

وجود باکس در طرفین و بخش جلویی این میز امکان قرارگیری وسایل مورد نیاز کودک را در زمان استفاده از آن فراهم می آورد.

میز تحریر کودکانه را بهداشتی و با رنگ های شاد تهیه کنید!

کودکان نسبت به رنگ ها واکنش های احساسی و ذهنی خاصی دارند. با رنگ های شاد و گرم به هیجان می آیند و رنگ های سرد و مغموم آنها را دچار افسردگی می کند. تاثیر این فرکانس ها بر روحیات آنها باعث شده است تا متخصصان علوم روانشناسی کودک توصیه های اکیدی در مورد انتخاب رنگ در اتاق کودکان داشته باشند.

بر این اساس بهتر است تا محیط زندگی آنها را غرق در رنگ های شاد و گرم کنیم و ضمن مراعات پیشگیری از هیجان بیش از حد آنها را از خمودگی و افسردگی دور نگه داریم.

خوشبختانه میز تحریر کودک پلاستیکی در رنگ های شاد و مفرحی تهیه می شود که کاربرد آن را در فضای کودکانه کاملا منطقی و مفید کرده است.

با رجوع به سایت خوگر و مشاهده انواع میز تحریر این نوع و مدل های دیگر آن را بررسی کنید و ضمن مقایسه با انواع دیگر نسبت به انتخاب و ثبت سفارش آنها اقدام فرمایید.

از نظر بهداشتی چه تمهیداتی برای میز تحریر کودک وجود دارد؟

میز تحریر از این نظر که در تماس مکرر با محیط و وسایل اطراف است ممکن است به منبعی از آلودگی تبدیل شود. یکی از مزیت های کاربرد میز تحریر کودک پلاستیکی قابلیت شستشوی مداوم آن است. موضوعی که در مورد انواع چوبی به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

نتیجه گیری

از مطلب فوق آموختیم که وجود میز تحریر در اتاق کودکان گامی مهم در ایجاد انگیزه برای مطالعه و بروز خلاقیت در آنهاست. برای مراقبت از کودک در برابر ضربه و آسیب های ناخواسته میز تحریر کودک پلاستیکی نسبت به سایر انواع موجود برتری دارد. مزیت های بهداشتی و ساخت مدیکال و مهندسی شده آن نیز این محصول را برای کودک ایده آل نموده است.

وجود رنگ های شاد و مزیت امکان شستشوی مداوم در این محصول را نیز آن را نسبت به انواع چوبی برای کودکان مناسب تر می کند.

سایت خوگر نیز در این راستا اقدام به عرضه محصولات استاندارد و باکیفیت نموده است. برای مشاهده و ثبت سفارش این مدل ها نیز با ورود به سایت خوگر ارتباط خود را با این فروشگاه اینترنتی برقرار کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد