میزتحریر کودک تاشو چه مزایایی دارد؟

0
میزتحریر کودک تاشو چه مزایایی دارد؟: میز تحریر کودک تاشو از وسایلی است که وجود آن در هر خانه، مهدکودک، کتابخانه یا در همه محل های مربوط به کودکان بسیار ضروری است. از این میزها برای نقاشی، تهیه کاردستی، مطالعه و غیره استفاده می کنند. انواع میز و کتابخانه های تاشو در پاسخ به سوال […]

میزتحریر کودک تاشو چه مزایایی دارد؟: میز تحریر کودک تاشو از وسایلی است که وجود آن در هر خانه، مهدکودک، کتابخانه یا در همه محل های مربوط به کودکان بسیار ضروری است. از این میزها برای نقاشی، تهیه کاردستی، مطالعه و غیره استفاده می کنند. انواع میز و کتابخانه های تاشو در پاسخ به سوال کمبود جای فضاهای کوچک طراحی شده اند.

میزتحریر کودک تاشو چه مزایایی دارد؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : میزهای تاشو قابل حمل، سبک و ساده هستند. این مدل ها گاهی به دیوار نیز نصب می شوند و با حالت تا شوندگی خود جای کمی اشغال می کنند. این نوشتار به بررسی مزایای

 تاشو می پردازد و برای مادرانی که همیشه بهترین گزینه را برای فرزند خود انتخاب می کنند و مسئولان مهدکودک ها و پیش دبستانی ها که با کودکان در ارتباط هستند، سودمند است.

در ادامه چند مورد از این مزایا را بیان می کنیم و به طور مختصر شرح می دهیم تا اگر شما نیز به دنبال خرید میز برای کودک دلبند خود هستید، به راحتی و با قاطعیت تصمیم بگیرید.

فضای کم

میزهای تاشو را ممکن است بعد از استفاده تا کنید و زیر تخت، زیر کمد، کتابخانه یا هر گوشه ای که دوست دارید، جای بدهید. پس اگر اتاق کودک شما فضای کمی دارد، ممکن است به راحتی از این مدل میز استفاده کنید. از طرفی برخی محل های همگانی مثل مهدکودک و پیش دبستانی نیز نیاز به چنین میزهایی دارند تا گاهی فضای بیشتری برای بچه ها فراهم کنند.

برخی از این مدل ها نیز روی دیوار نصب شده و همانجا جمع و باز می شوند.

سبک و قابل حمل

این میزها معمولا به دلیل اینکه قابل حمل هستند، وزن بسیار کمی دارند. جنس این مدل ها هم معمولا ترکیبی از پلاستیک و آلیاژهای فلزی سبک است. این ویژگی به شما امکان می دهد تا میز خود را به هر جایی حمل کنید. مثلا ممکن است گاهی میز تحریر کودک تاشو را به ایوان یا حیاط انتقال دهید و بگذارید تا کودک کمی هوا بخورد.

ایمنی

اگر میخواهید برای کودکان میز بخرید، باید بدانید طراحی میز تحریر کودک تاشو به شکلی است که میز برنگردد یا روی کودک شما نیفتد. از طرفی چون بعد از استفاده امکان دارد که آن را جمع کنید، خطر برخورد سر کودک با لبه های آن یا زمین خوردن با گیرکردن به پایه ها وجود ندارد.

از طرفی در انتهای پایه ها ترمز پلاستیکی به کار می رود تا از لیز خوردن میز روی سطوح جلوگیری کند و احیانا موجب ایجاد بریدگی دست و پای کودکان نشود.

البته کودکان بسیار کنجکاو هستند و ممکن است بخواهند از روی میز خود به زمین بپرند، در این شرایط نیز خطر چندانی کودک را تهدید نمی کند چون این مدل میزها ارتفاع چندانی ندارند.

خرابی دیرتر

وقتی شما میز تحریر کودک تاشو را جمع می کنید، در محل دیگری قرار می دهید. در واقع احتمال آسیب دیدگی آن را کاهش می دهید. این میزها مانند مدل های دیگر دائما در معرض استفاده، فشار و ضربه نیستند و دیرتر خراب می شوند.

اگر به دنبال مرجع خرید اینترنتی میزتحریر هستید که میز شما را بدون آسیب تا محل حمل کند و پرداخت جلوی در منزل داشته باشد، از وب سایت خوگر بازدید کنید.

تمیزی آسان تر

به دلیل اندازه کوچک نظافت این میزها نیز آسان تر است. حتی ممکن است آنها را به حیاط منتقل کنید و در آنجا شستشو دهید.

تغییر ارتفاع

برخی از انواع میز تحریر کودک تاشو هستند که قابلیت تغییر ارتفاع را دارند. به این شکل که ممکن است آنها را با استفاده از میله درجه بندی شده و میخ مخصوص کوتاه یا بلند کرد. با این ویژگی از یک میز برای سال های بعد و سنین بیشتر نیز استفاده می شود.

 طراحی متنوع

میز تحریر کودک تاشو معمولا در طرح های متنوع و زیادی ساخته می شود. چون این وسیله مورد استفاده بچه ها است؛ معمولا طرح های شاد و کودکانه مختلفی از آنها وجود دارد که ممکن است نسبت به سلیقه کودک خود یا دکور اتاق او یکی را انتخاب کنید.

استفاده آسان

این مدل میزها به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که خود کودکان نیز این امکان را داشته باشند تا بدون نیاز به والدین از آنها استفاده کنند. درواقع بیشترین حد سادگی در روش تا و باز شدگی آنها به کار رفته است تا کودکان به راحتی از آنها استفاده کنند. به این شکل از همین سنین کم کودکان یاد می گیرند که کارهای مربوط به خود را به تنهایی انجام دهند.

طراحی ارگونومیک

این میزها کاملا متناسب با فیزیک بدن کودکان طراحی شده اند. میزان ارتفاع میز و صندلی، فاصله آنها از یکدیگر و نشیمن و پشتی صندلی به گونه ای ساخته شده اند که کودک احساس راحتی کند. از طرفی چون بدن کودکان حساس است، در طراحی این میزها به این نکته توجه شده است که جنس میز و صندلی حساسیت زا نباشد و کمترین آسیبی به کودکان عزیز وارد نشود.

در پایان

میز تحریر کودک تاشو کاملا مناسب با فیزیک کودکان و برای آنان طراحی شده است. این میزها سبک و قابل حمل هستند، ممکن است آنها را به سادگی زیر تخت یا میز جا داد و حتی روی دیوار نصب کرد. از طرفی اگر قصد خرید میز برای کودک خود را دارید، باید به طراحی ارگونومیک و جنس آن نیز توجه کنید.

یکی دیگر از ویژگی های میزهای تاشو دیرتر خراب شدن آنها است؛ به این شکل که چون کمتر در معرض آسیب و فشار هستند، دیرتر هم خراب می شوند؛ البته با خرید اینترنتی میز تمام این موارد را مدنظر قرار دهید و محصول موردنظر خود را طبق آنها انتخاب کنید و سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد