مزایا و معایب میز تحریر متحرک را بشناسید

0

مزایا و معایب میز تحریر متحرک را بشناسید: آیا قصد انتخاب میز تحریر متحرک را دارید؛ اما مردد هستید؟ نمی دانید میز تحریر مناسب کار شما است یا نه؟

از استحکام میزهای متحرک خبر ندارید؟ ما در این مقاله از مزایای استفاده میز تحریرهای متحرک می گوییم و در نهایت معایبی که ممکن است داشته باشد را بررسی می کنیم.

مزایا و معایب میز تحریر متحرک را بشناسید

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : انواع جنس میزهای تحریر را شرح می دهیم. شما در این مقاله جواب سوالات خود را در رابطه با میز تحریرهای متحرک می گیرید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

مزایا میزهای تحریر متحرک

وجود میز تحریر متحرک یعنی بشر به طراحی و ساخت میز متحرک فکر کرده است.

این موضوع بدین معنی است که قطعا نیاز به وجود میزهای متحرک بوده است که اکنون شاهد وجود چنین میزهایی هستیم. در ادامه ویژگی های میز متحرک را بررسی می کنیم.

تغییر سایز میز متحرک

تصور کنید که جهت انجام کارهای روزانه خود نیاز به میز تحریر بزرگی دارید؛ اما فضای اتاق کار به اندازه کافی بزرگ نیست که از میز تحریر بزرگ استفاده کنید.

راه حل چیست؟ میز تحریر متحرک قابلیت تغییر سایز دارد؛ درنتیجه زمانی که شما نیاز به استفاده از میز تحریر ندارید، ابعاد آن را کوچک کنید تا فضای اتاق کار اشغال نشود؛

همچنین هنگام کار ابعاد میز خود را بزرگ کنید که راحت تر فعالیت خود را انجام دهید.

تغییر مکان آسان

گاهی میز تحریر متحرک به معنی قابلیت جابه جایی میز تحریر است. فرض کنید، بعضی از روزها تصمیم می گیرید که در تراس کار خود را انجام دهید.

قطعا جهت انجام کار خود نیاز به میز کار دارید. در این صورت به میز های متحرک و سبک نیازدارید که ابزار کار خود را روی آن قرار دهید.

میزهای تحریر ثابت عموما وزن های بالایی دارند. جابه جایی چنین میزهایی برای شما امکان پذیر نیستند.

در نتیجه اگر شما از دسته افرادی هستید که گاهی نیاز به تغییر محیط کار خود دارید، میز تحریری استفاده کنید که قابلیت جابه جایی آسان داشته باشد.

این گونه میزها معمولا قابلیت استفاده در مسافرت را نیز دارند.

طراحی های زیبا و کاربردی

خوشبختانه پیشرفت دانش تاثیر شگفتی در طراحی های زیبا و در عین حال کاربردی میزهای تحریر متحرک گذاشته است.

امروزه میزهای متحرک در طرح ها و رنگ های متنوعی ساخته می شوند. جهت مشاهده این طراحی های زیبا و کاربردی به مراجع معتبر این صنعت مراجعه کنید. در ادامه مرکزی معتبر و حرفه ای را به شما معرفی می کنیم.

تنوع جنس میزهای متحرک

طراحی و ساخت میزهای متحرک به گونه ای است که هم سبک باشد، هم وزن استاندارد را تحمل کند یا دارای استقامت مناسبی باشد.

چوب های متفاوتی در ساخت میزهای متحرک استفاده می شود. از جمله چوب راش، چوب بلوط، چوب گردو، چوب روسی.

در میان این چهار نوع چوب چوب راش به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب از محبوبیت بیشتری برخوردار است. چوب بلوط به دلیل وزن سنگینی که دارد، مناسب میزتحریر متحرک نیست.

چوب روسی دارای جنس نرم و سبکی است. درنهایت چوب گردو از بالاترین قیمت برخوردار است زیرا استحکام بیشتری نیز دارد.

قابلیت استفاده در مکان های گوناگون

از میز تحریر متحرک در فضاهای اداری، اتاق کودک، اتاق کار، اتاق مدیریت برای مدیر، اتاق کنفرانس استفاده می شود.

ابتدا تعیین کنید که میز متحرک شما در چه فضایی قرار می گیرد و مورد استفاده چه اشخاصی است؛ سپس سبک دلخواه را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

معایب میزهای تحریر متحرک

همانگونه که متحرک بودن میز تحریر مزایای زیادی دارد؛ باعث ایجاد بعضی ضعف ها هم در این طراحی می شود؛

البته این معایب ضعف به حساب نمی آیند بلکه ویژگی های حساس میز تحریر متحرک است که باید در استفاده از آن تمام موارد را بدانید. این معایب به شرح زیر است:

تحمل وزن کمتر نسبت به میز تحریرهای ثابت

جهت آنکه میز تحریر قابلیت تحرک آسان داشته باشد، آن را سبک تر از میزهای ثابت ساخته اند. به همین جهت نسبت به میزهای ثابت تحمل وزن کمتری را دارند؛

اما این موضوع دلیل بر عدم کیفیت میزهای متحرک نیست. این میزها کیفیت لازم را دارند و پاسخگوی نیاز شما در زمینه کاری هستند.

سخن آخر

نتیجه می گیریم، اگر فضای کار کوچکی دارید یا محیط کار شما مدام در حال تغییر است، استفاده از میز تحریر متحرک بهترین گزینه به شمار می رود؛ همچنین این میزها از معایب خاصی برخوردار نیستند.

تنها باید توجه کنید از مرکزی معتبر خرید خود را انجام دهید. جهت خرید میز متحرک متناسب با نیاز خود با طراحی زیبا و کاربردی به قسمت میزهای تحریر متحرک سایت خوگر مراجعه کنید.

خوگر نخستین پلتفرم جامع صنعت چوب، دکوراسیون و ساختمان ایران است.

شما در این سایت از اجناس فروشندگان معتبر خرید اینترنتی خود را انجام می دهید.

این سایت دارای نماد الکترونیکی است؛ درنتیجه با اعتماد کامل به جنس، کیفیت کارآمدی محصول انتخابی، اقدام به خرید محصول خود کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد