راهنمای خرید قطعات لیفتراک کوماتسو

0
راهنمای خرید قطعات لیفتراک کوماتسو : کوماتسو در سال ۱۹۲۱ در شهر کوماتسو ژاپن تاسیس شد و از رهبران جهانی در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات به شمار می رود.

راهنمای خرید قطعات لیفتراک کوماتسو

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : این شرکت با ۲۵ کارخانه در سطح جهان دومین تولید کننده بزرگ است. قطعات لیفتراک کوماتسو با بهره مندی از تخصص تجهیزات سنگین عملکرد پایدار و قابل اطمینانی را در طول استفاده دارند. در فروشگاه های معتبر و نمایندگی های مجاز کوماتسو قطعات اصلی لیفتراک در زمان کوتاه و با هزینه کمتری به جهت بکارگیری دوباره دستگاه در اختیار شما قرار می گیرند. در ادامه سایت روت کالا مطالب مفیدی را در خصوص نکاتی که باید در خرید قطعات کوماتسو به دقت توجه کنید، ارایه می دهد.

نکات کلیدی درهنگام خرید قطعات لیفتراک کوماتسو

لیفتراک وسیله نقلیه صنعتی کوچک با چنگالی قدرتمند در جلوی آن است. این ماشین به منظور جا به جایی و حمل محموله ها استفاده می شود. همچنین امکان برآورده سازی نیازهای مختلف صنایع در بخش انبار و ذخیره سازی محصولات تولیدی یا مواد اولیه را دارد. این ماشین از قطعات گوناگونی مانند موتورهای برقی یا احتراقی، اتاقک، وزن های تعادلی، بالا برنده، مست یا دکل، سیلندر های هیدرولیک، دو بخش کنترلی، لاستیک، فیلترهای هوا و روغن و غیره تشکیل می شود. گاهی به دلیل بکارگیری طولانی مدت یا عدم نگهداری مناسب تعویض یا تعمیر آن ها امری اجتناب ناپذیر و ضروری است. عدم تعویض به موقع آن ها در افزایش میزان آسیب ها تاثیر می گذارد. علاوه بر این جستجو و خرید قطعات لیفتراک کوماتسو بسیار پر مخاطره و زمان بر است. یکی از دغدغه های شرکت های عمرانی، تولید و غیره مشکلاتی به شمار می رود که هنگام خریداری و تعویض قطعات این ماشین با آن رو به رو می شوند.

 خرید قطعات کوماتسو اصل

برخی اوقات بازار‌های غیر رسمی سعی دارند که اجناس تقلبی را به جای اصل به فروش برسانند؛ بنابراین در هنگام خرید به اصل یا تقلبی بودن قطعات دقت کنید زیرا اگر از انواع اصلی آن استفاده نشود، بروز آسیب های جدی تری در لیفتراک را در پی دارد؛ بنابراین ممکن است وسیله شما مدت زمان زیادی کاربردی نداشته باشد. همچنین قطعات لیفتراک کوماتسو اصل باعث عملکرد ۱۰۰ درصدی می شوند. خرید از نمایندگی های مجاز یا فروشگاه های اینترنتی معتبر از این مشکل جلوگیری می کند و همچنین به شما در هنگام خرید مشاوره های مناسبی را ارایه می دهند. قطعات اصلی یدکی دوام بیشتری دارند و بنابراین از طول عمر بهتری برخوردار هستند. این امتیاز علاوه بر عدم نیاز به تعویض زود هنگام آن ها هزینه های خرید را نیز به حداقل می رساند. همچنین دقت کنید که قطعات را مطابق با مدل لیفتراک بخرید.

با وسوسه قیمت های ارزان برخی قطعات گول نخورید!

تحت تاثیر قیمت های ارزان قرار نگیرید زیرا ممکن است این قطعات علاوه بر کاهش عملکرد ماشین به از کار افتادگی همیشگی آن منجر شوند. برخی شرکت ها به منظور صرفه جویی در هزینه های بخش حمل و نقل با خرید از واسطه ها در دام سودجویی آن ها گرفتار می شوند. شاید در نگاه اول کمی وسوسه کننده باشند؛ ولی ممکن است عدم بازدهی مناسب آن ها یا اشکالات هنگام تعویض گریبان گیر آن شود؛ یعنی متحمل هزینه های اضافی جهت خریداری مجدد یا تعمیر دیگر بخش های از کار افتاده دستگاه شوید. همواره به خاطر داشته باشید که هر ارزانی غیر معقولی بی علت نیست.

با اطمینان و درکمترین زمان خرید کنید.

بهره مندی از شیوه های سنتی و خرید حضوری علاوه بر هزینه های حمل و نقل ممکن است وقت گیر نیز باشند. باید از این مغازه به آن فروشگاه بروید که اطمینان لازم جهت اصل بودن قطعات لیفتراک کوماتسو را به دست آورید. در حالی که امروزه برخی نمایندگی ها و شرکت های وارد کننده این قطعات مانند روت کالا اقدام به راه اندازی سایت کرده است. این شرکت ها معتبر هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل امکان تعویض را برای محصولات خود فراهم کرده اند. همچنین با خرید اینترنتی قطعات کوماتسو از تخفیف های دوره ای آن ها بهره مند می شوید و پس از خرید و دریافت قطعه مورد نظر حس اطمینان پیدا می کنید.

کلام آخر

کوماتسو از شرکت های تولیدی بزرگ جهان به شمار می رود. یکی از محصولات آن لیفتراک ها با مدل های متفاوت هستند. همانطور که می دانید، عوامل گوناگونی مانند استهلاک، عدم نگهداری مناسب و غیره منجر به تعویض قطعات لیفتراک کوماتسو می شود. خرید قطعات کوماتسو از دغدغه های شرکت ها و مالکان این وسیله نقلیه به شمار می رود. سودجویان زیادی در انتظار برطرف سازی این نیاز هستند که باید مراقب آن ها باشید. آن ها با وعده های توخالی خود مانند قیمت ارزان و اطمینان از اصل بودن شما را فریب می دهند. بنابراین وسوسه نشوید و با خرید از نمایندگی های مجاز و معتبر از هزینه های مجدد جلوگیری کنید زیرا استفاده از قطعات نامرغوب و تقلبی امکان بروز مشکلات بیشتر در تعویض یا از کارافتادگی وسیله را افزایش می دهد. سایت روت کالا با فراهم آوری خرید اینترنتی قطعات کوماتسو اقدام به ارایه لوازم اصل و با کیفیت کرده است. همچنین به صرفه جویی در زمان و حداقل رسانی هزینه های پرداختی کمک می کند؛ بنابراین خرید ایمن را با روت کالا تجربه می کنید. اگر قطعات لیفتراک کوماتسو انتخاب شما است می توانید به سایت  روت کالا مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد