راهنمای تخصصی نصب پکیج

0

راهنمای تخصصی نصب پکیج : با ویدئوهای موجود در یوتیوب و افرادی که دوست دارند همه کارها را خودشان انجام بدهند، برخی احساس می کنند به اندازه یک متخصص دارای مجوز، تایید شده حرفه ای تجربه دارند. اشتباه کردن در کارهای لوله کشی بسیار پرهزینه بوده و می تواند به ارزش ملک تان خدشه وارد کند. همچنین، نصب اشتباه پکیج می تواند مرگبار باشد. اخیرا، با فردی مواجه شدیم که با پکیج خانه اش مشکلاتی داشت. آیا با مشاهده کردن عکس ها می توانید حدس یزنید مشکل از کجا بود؟

راهنمای تخصصی نصب پکیج

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید قیمت نصب پکیج را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال نصاب پکیج در تهران باشید می‌توانید درخواست نصب پکیج ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

البته، وقتی مشکل ایجاد شده تقصیر شما باشد، شرکت سازنده به گارانتی پایبند نخواهد ماند. و هیچ ویدئویی وجود ندارد که بتواند دانش و تجربه یک متخصص آموزش دیده را برای شما فراهم کند. این ها برای تازه کاران سیستم های ساده ای نیستند و تنها سازنده قلق کار آنها را می داند.

اگر شما از دستگاه خود به خوبی مراقبت نکنید، چرا سازنده باید آن را برای چند سنت پول تعمیر کند؟ به همین دلیل است که به مراقبت از پکیج تان تاکید داریم: برای حداکثر استفاده از گارانتی (و طولانی کردن عمر دستگاه) باید به طور سالانه مراقبت از آن را برنامه ریزی کنید. به این دلایل، وقتی نوبت به لوله کشی، تخلیه یا گرم و سرد کردن می رسد، باید به یک متخصص اعتماد کرده و اجازه دهید تعمیرات را برایتان انجام دهد. موضوع درباره امنیت و مرگ و زندگی است!

پکیجهای بدون مخزن کوچک بوده و در خانه تان جای کمی اشغال می کنند. این پکیج توسط صاحب آن نصب شده و یادآوری خوبی برای این است که چرا باید کار را دست کاردان سپرد. چند تا از مشکلات موجود در این نصب نیمه کاره: فشار گاز کم بوده و به دلیل این که لوله اتصال باید یک دوم این می بود نه سه چهارم، پکیج نمی توانست به درستی کار کند. لوله های پکس به طرزی نامناسب، بدون پشتیبان و با اتصالات معیوب مورد استفاده قرار گرفته بودند.

مخزن های آب داغ منفجر می شوند

با این که مکانیسم های ایمنی برای جلوگیری از انفجار مخازن وجود دارد، اما این به آن معنا نیست که امکان انفجار به صفر برسد. وقتی اطراف بدون مجوز پکیجها را نصب می کنند، احتمال رخداد چنین چیزی افزایش می یابد، و ممکن است آنها برای پوشش آسیب های حاصل از این جریان، بیمه نداشته باشند. پکیجها و به خصوص پکیجهای گازی، بسیار قابل اشتعال هستند. یک حرکت اشتباه در نصب می تواند به انفجار و آتش سوزی منجر شود.

امکان نشت کربن مونو اکسید وجود دارد

نمیتوانید بوی آن را حس کنید و همین است که آن را به یک قاتل خاموش تبدیل می کند. یک لوله کش حرفه ای با اطمینان از وجود تهویه مناسب و کارکرد درست آن از نبود گاز مونوکسید کربن اطمینان حاصل می کند. اما، همیشه یک یابنده کربن مونوکسید نصب کنید. این مرحله در ایمنی خانه بحرانی است و اغلب توسط یک تعمیرکار آماتور به صورت نادرست انجام می گیرد. مهم نیست عمویتان چند سیستم قدیمی را نصب کرده، لطفا با انجام کارها به روش خودتان مرتکب اشتباهات مرگبار نشوید.

گارانتی بی گارانتی

معمولا گارانتی ها نصب توسط یک آماتور را پوشش نمی دهند. بسیاری از گارانتی ها تنها در صورتی معتبر هستند که نصب در زمان ثبت اتفاق افتاده باشد. بسیاری از خرید و فروش های آنلاین سریعا باطل می شوند. هنگامی که پیمانکار تجهیزات را ثبت کند، سازنده می داند که دستگاه توسط فردی متخصص نصب شده و روند به درستی دنبال شده است. در غیر این صورت، نصب معیوب می تواند به پکیج صدمه بزند  یا حتی شما را به کشتن بدهد، و چرا سازنده برای چنین چیزی هزینه کند؟

انجام این کار توسط خودتان، به ملک تان آسیب می زند

مطمئنا می توانید کار لوله کشی را انجام داده و کمی از هزینه ها بکاهید، اما آیا کار شمه به روز است؟ آیا وقتی برای فروش خانه قدم برمی دارید اشتباهاتتان ارزش ملک را پایین نمی آورد؟

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد