ثبت شرکت تولید و فروش زنجیر چرخ

0

ثبت شرکت تولید و فروش زنجیر چرخ : در دنیای فعال و پویای امروز اشخاص برای بسط و گسترش فعالیت های تجاری و فراهم کردن سرمایه بیشتر باید تغییراتی در سیستم مسئولیت های شخصی خود بدهند. واضح است که کار گروهی و گرد آمدن تخصص های گوناگون در کنار هم منجر به افزایش بازدهی و راندمان بالای کار می شود. تاسیس  شرکت و فعالیت تجاری در قالب سازمان دهی شده و منظم به پیشرفت امور کمک بسیاری می کند.

ثبت شرکت تولید و فروش زنجیر چرخ

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : افراد زیادی برای استفاده از مزایای کارهای منظم و جمعی اقدام به تاسیس شرکت می کنند. اگر متقاضی ثبت شرکت تولید و فروش زنجیر چرخ هستید قوانین و شرایطی وجود دارد که آگاهی از آن شما را به نتیجه نزدیک تر می کند.

برای ثبت شرکت و ثبت برند تجاری به کارشناسان حرفه ای در سایت تخصصی ثبت فردا  بپیوندید. کلیه امور مربوط به ثبت شرکت با بهره گیری از اطلاعات کارشناسان متخصص به سادگی انجام می شود.

زنجیر چرخ

یکی از ملزومات رانندگان در فصول سرد سال زنجیر چرخ است. زنجیر چرخ با جلوگیری از سرخوردن و گیرکردن در برف و یخبندان از بروز خسارت های احتمالی خودروها پیشگیری می کند. این وسیله برای تمامی رانندگان ضروری است. با توجه به فراوانی خودرو و سفرهای اجتناب ناپذیر، تولید زنجیر چرخ  الزامی و از نیازهای جدی جامعه محسوب می شود.

تولید و فروش زنجیر چرخ

تولید و فروش زنجیر چرخ ابتدا با تاسیس کارگاه و یا کارخانه استارت تولید زده می شود. این گونه شرکت ها با تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته یا نیمه پیشرفته صنعتی و جذب  نیروی انسانی و پرسنل مجرب به بهره برداری می رسند. هدف تولیدکنندگان زنجیر چرخ تولید انبوه و متنوع است که در مرحله فروش با قیمت مناسبی تولیدات خود را روانه بازار هدف کنند. این گونه فعالیت ها نیاز به استاندارد هایی دارد که بتواند گوی سبقت را از رقبای خود برباید و نیاز مشتریان خود را تامین کند.

این شرکت ها نیاز به متخصصانی دارند که خط تولید را رونق بخشیده و محصولات باکیفیتی به تولید نهایی برسانند و روانه بازار کنند.

اقدام اولیه برای ثبت شرکت تولید و فروش زنجیر چرخ

در کشور ایران ثبت شرکت توسط اداره ثبت شرکت ها انجام می شود. بر طبق قوانین ایران برای ثبت شرکت ابتدا باید حیطه فعالیت شرکت، اهداف و موضوع کار را مشخص کنید. برای فعالیت در زمینه تولید و فروش باید اقدامات لازم برای ثبت شرکت را فراهم کنید. اولین اقدام انتخاب نام شرکت است.

با توجه به این که شرکت چه نوع کسب و کاری دارد و چه خدماتی را ارائه می کند، باید نام مناسبی برای شرکت انتخاب شود. انتخاب نام شرکت شرایطی دارد که با در نظر گرفتن آن اقدام به ثبت نام شرکت خواهید کرد.

شرکت ها دارای چهارچوب هایی هستند و ارتباطاتی بین سهامداران برقرار است. برای ثبت شرکت و شروع کسب و کار باید تعاریفی از سهام دار، شرکای کاری و اشخاص خارج از شرکت ارائه دهید تا نوع شرکت شما مشخص شود. شرکت ها در انواع مسئولیت محدود، سهامی خاص، سهامی عام، تضامنی و غیره وجود دارد.

مراحل ثبت شرکت تولید و فروش زنجیر چرخ

برای ثبت شرکت باید مجوز های لازم اخذ گردد. برای ثبت چنین شرکتی نیاز به اخذ مجوز از وزارت راه و ترابری، اداره راهنمایی و رانندگی دارید سپس مراجعه ای به سازمان محیط زیست دارید تا تائیدیه های سلامت کیفی و استاندارد را دریافت کنید.

شخص حقیقی بعد از دریافت مجوزهای قانونی باید پروانه بهره برداری از شرکت را دریافت کند. دریافت پروانه منوط به داشتن تجربه و مدرک تحصیلی مرتبط است. این پروانه دوسال اعتبار خواهد داشت.

در قانون تجارت اینگونه شرکت های تولیدی در قالب سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود به ثبت می رسند. برای ثبت شرکت تولید و فروش زنجیر چرخ  در حیطه سهامی خاص طبق قانون سه عضو هیات مدیره و دو عضو بازرس که اصلی و علی البدل هستند باید در نام شرکت به ثبت برسد.

برای ثبت شرکت باید در یکی از شعب بانک حسابی جاری به نام شرکت تاسیس شده افتتاح شود و مبلغی ناچیز به عنوان سرمایه اولیه در حساب موجود باشد. به موجب قانون هیات مدیره باید دارای یک سهم از این حساب باشد. اعضا و هیات مدیره که نام آنان در اساسنامه شرکت ثبت می شود باید دارای گواهی عدم سوء پیشینه باشند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت تولید و فروش زنجیر چرخ

جهت ثبت شرکت به مدارکی نیاز است که عبارت هستند از:

  • دو نسخه از اساسنامه شرکت تولید و فروش زنجیر چرخ؛
  • دو برگ اظهارنامه شرکت تولید و فروش زنجیر چرخ؛
  • دو نسخه صورت جلسه مجمع عمومی موسسین؛
  • دو نسخه صورت جلسه اعضای هیات مدیره و امضای مدیر شرکت تولید و فروش زنجیر چرخ؛
  • مدارک شناسایی شامل فتوکپی شناسنامه و کارت ملی کلیه اعضاء؛
  • سند مالکیت اموالی که جزء سرمایه شرکت باشد؛
  • مجوز از اداره راه و ترابری؛
  • مجوز از اداره راهنمایی و رانندگی؛
  • مجوز از اداره محیط زیست.

مزایای ثبت شرکت تولید و فروش زنجیر چرخ

از زمانی که شرکت در زمینه تولید و فروش زنجیر چرخ ثبت شود از نظر قانون قرارداد های منعقدشده در شرکت قانونی و رسمی می شود. و هیچ کدام از طرفین قرارداد حق کتمان بند های قرارداد را ندارند و نمی توانند اظهار بی اطلاعی کنند. ثبت شرکت اعتبار معاملات را افزایش می دهد و رعایت مفاد توافقات الزام قانونی دارد. از مزایای ثبت شرکت به موارد زیر اشاره می کنیم:

  • شرکت از حمایت قانون برخوردار می شود؛
  • کسب و کار در حیطه شرکت به صورت رسمی انجام می گیرد؛
  • اعتماد افراد و شرکت ها به شرکت تولید و فروش زنجیر چرخ بیشتر می شود؛
  • به شرکت ثبت شده تولید و فروش زنجیر چرخ امتیازات و وام های اعتباری تعلق می گیرد؛
  • جواز فعالیت تولید و فروش در قالب شرکت صادر می شود؛
  • امکان حضور در مزایده و مناقصات تولید و فروش زنجیر چرخ در کشور فراهم می شود؛
  • از برخی معافیت های مالیاتی استفاده می کند .

سخن آخر

اگر تمایل دارید از ثبت شرکت مطلع شوید و یا ثبت شرکت در اولویت برنامه های کاری شما است و به دنبال مجوز های قانونی و تهیه مدارک مربوطه هستید ثبت فردا با کارشناسان متخصص شما را در این امور یاری خواهد کرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد