آیا میز تحریر کوتاه استاندارد است؟

0

آیا میز تحریر کوتاه استاندارد است؟: میزهای تحریر در انواع مختلف و با کاربردهای گوناگون در بازار و برای مصرف کنندگان عرضه می  شوند که یک نوع از تقسیم بندی های آن ها میز تحریر کوتاه و میز تحریر بلند است. آیا میز تحریر کوتاه استاندارد است؟ بسیاری افراد ممکن است بر این عقیده باشند […]

آیا میز تحریر کوتاه استاندارد است؟: میزهای تحریر در انواع مختلف و با کاربردهای گوناگون در بازار و برای مصرف کنندگان عرضه می  شوند که یک نوع از تقسیم بندی های آن ها میز تحریر کوتاه و میز تحریر بلند است.

آیا میز تحریر کوتاه استاندارد است؟

بسیاری افراد ممکن است بر این عقیده باشند که میز تحریر کوتاه به نوعی استاندارد نیست و برای ستون فقرات، گردن و بدن اشخاص آسیب زا و خطرناک محسوب می شود و از این رو هرگز به فکر استفاده از این میزها نمی افتند و صرفا میزهای تحریر بلند را بکار می برند.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : ما در این مقاله قصد داریم به این ادعا که میزهای تحریر کوتاه استاندارد نیستند، پاسخ دهیم و مزایا و مشکلات احتمالی میزهای تحریر کوچک و کوتاه را به شما معرفی کنیم و در آخر اینکه آیا این دسته میزهای کوچک استاندارد هستند یا خیر به طور مفصل و با جزئیات مربوط آشنا سازیم .

همچنین شما با مراجعه به بخش خرید میز آموزشی در انواع مختلف با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها این فرصت را دارید که با بررسی گزینه های موجود و منطبق با بودجه، دکوراسیون و ابعاد اتاق خود اقدام به خرید اینترنتی میز مورد نظر خود کنید تا در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

ویژگی میز تحریر استاندارد

پیش از هرچیز قصد داریم که در ابتدا ویژگی میزهای استاندارد را برای شما شرح دهیم و سپس میز تحریر کوتاه را بر مبنای استانداردهای ضروری میز استاندارد ارزیابی و مقایسه کنیم تا با دیدی باز پاسخ سوال تیتر مقاله را برای شما عزیزان ارائه دهیم. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

عدم فشار به ستون فقرات

شیب میز و نحوه قرارگیری پشت آن باید جوری باشد که کمترین فشار به ستون فقرات و کمر کاربر و مصرف کننده وارد شود؛ البته این درست است که نحوه جلوس شخص کاربر نیز در این میان نقش ویژه ای دارد؛ اما فاصله میز کوتاه از زمین نیز در این باره بسیار مهم به شمار می رود و عاملی تعیین کننده در نحوه قرارگیری شخص پشت آن و میزان فشاری که بر کمر فرد وارد می شود، قرار دارد.

از این رو میزهای کوتاه هم با شیب و ساخت مناسب این امکان را برای فرد به وجود می آورند که بطور صحیح پشت آن بنشیند و به کار خود بپردازد، بدون اینکه فشار اضافی بر ستون فقرات و کمر فرد وارد کند.

فرد به راحتی با تکیه به یک پشتی و تعبیه یک زیر انداز مناسب به زیر خود امکان هر نوع آسیب به کمر و ستون فقرات را از بین می برد. به این ترتیب این دسته از میزها از این لحاظ استاندارد هستند.

زاویه سر نسبت به میز

برای مطالعه و استفاده از یک میز مناسب زاویه سر نسبت به صفحه میز باید جوری باشد که کمترین فشار روی گردن و سر ایجاد شود. یعنی به نوعی زاویه سر نسبت به میز و در واقع ارتفاع آن نباید به نحوی باشد که سر بیشتر از حدود ۲۰ درجه به سمت پایین خم شود.

از این رو از دیگر معیارهای یک میز استاندارد این است که فشار کمی بر گردن وارد کند که میز تحریر کوتاه نیز این ویژگی را به خوبی در اختیار کاربر قرار می دهد و از این بابت کاملا استاندارد است.

فاصله چشم از سطح میز

یکی دیگر از معیارهای میز مناسب این است که ارتفاع آن به گونه ای باشد که کاربر پس از جلوس پشت آن فاصله ای حدودا ۳۰ تا ۴۰ سانتی با سطح میز داشته باشد و با این فاصله به کتاب یا دفتر خود نگاه کند.

اگر سطح شیب و صفحه میز تحریر جوری باشد که فاصله شخص با آن بیشتر یا کمتر باشد، این عامل از ویژگی های یک میز تحریر استاندارد به دور شمرده می شود و در نتیجه انواع مختلفی از میز تحریر کوتاه که شامل این معیار هستند، کاملا استاندارد به حساب می آیند.

کیفیت بالا و استحکام میز

از عوامل مهم و موثر یک میز استاندارد جنس بدنه، کیفیت ساخت و متریالی است که در تولید آن به کار می رود. ما در سایت خوگر انواع میز تحریر کوتاه با جنس و کیفیت عالی، محکم و بادوامی در دست داریم که استانداردهای لازم را طی کرده و آزمون خود را پس داده اند.

به این ترتیب کیفیت میز تحریر کوتاه نیز مانند میزهای تحریر بزرگ و کتابخانه دار ممکن است مرغوب یا نامرغوب باشند و این هیچ ارتباطی به صرفا میزهای کوتاه ندارد. به همین دلیل میزهای تحریر کوتاه نیز با وجود کیفیت و ساخت مطلوب و محکم معیار استاندارد را در بطن خود دارند.

سخن آخر

یکی از مهمترین عوامل در خرید میز تحریر استاندارد بودن آن ها است. ممکن است باور غلطی وجود داشته باشد که میزهای تحریر کوتاه بر خلاف میزهای بزرگ استاندارد نیستند و کیفیت بالایی دارند.

ما در این مقاله با شرح دلایل تایید شده در مطالعات مختلف این باور غلط را رد کردیم و به جرات به شما می گوییم که میز تحریر کوتاه در مواقع لزوم یکی از بهترین و مناسب ترین میزهای موجود در این بین به شمار می روند که کار شما را به نحو احسن راه می اندازند و از معیارهای کامل استاندارد برخوردار هستند.

شما عزیزان این فرصت را دارید که به منظور خرید اینترنتی میزهای تحریر در انواع کوتاه و بلند به فروشگاه سایت خوگر مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد