هر آنچه که باید در مورد میز تحریر اداری بدانید!

0

هر آنچه که باید در مورد میز تحریر اداری بدانید!: یکی از نمونه های بسیار پرکاربرد میز که وجود آن در ادارات الزامی است، میز تحریر ادارینامیده می شود.

این میزها به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند به افراد کمک می کنند که کارهای خود را سریع تر انجام داده و به مشکلاتی نظیر درد در کمر، ستون فقرات، گردن، شانه و دست دچار نشوند.

هر آنچه که باید در مورد میز تحریر اداری بدانید!

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : به همین دلیل در تولید این میزها باید استانداردهای ابعاد و اندازه مانند: ارتفاع، طول و عرض میز رعایت شود.

جهت آشنایی بیشتر با این میزها این مقاله به شما کمک خواهد کرد در مورد آن ها اطلاعات کامل تری به دست آورید. بنابراین خواندن این مقاله را از دست ندهید.

ویژگی های میز تحریر اداری

میزهای تحریر همانطور که از نام آنها مشخص است، جهت انجام کارهایی مانند: نوشتن، خواندن و کار با کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرند.

از آنجایی که اداره محل رفت و آمد ارباب رجوع است، کارمندان با لوازم نوشتاری و تجهیزاتی مانند کامپیوتر، سرکار دارند.

جهت قرار دادن این تجهیزات باید میز مناسبی برای کارمندان اداره در نظر گرفته شود.

زیرا آنها قرار است مدت طولانی را در محل کار خود سپری کنند و نبود میز استاندارد و مناسب به طور حتم آسیب جدی را به همراه خواهد داشت.

به همین دلیل قصد داریم ویژگی های این نوع از میزها را مورد بررسی قرار دهیم.

  • میز تحریر اداری در درجه اول باید دارای استانداردهای مربوط به ارتفاع، طول و عرض باشد. در غیر این صورت به عنوان میز مناسب در ادارات به کار نمی رود. همه میزهای تحریر به گونه ای تولید می شوند که دارای ارتفاع مناسبی باشند که افراد به راحتی در پشت آنها جای گیرند. این استانداردها طبق قوانین جهانی مشخص شده اند و تولیدکنندگان میزهای اداری باید با آن آشنایی کاملی داشته باشند.
  • میزهای اداری باید تا حد امکان ساده باشند و استفاده از طرح های متنوع در ساخت آنها جایز نیست. به دلیل رفت و آمدهای بسیاری که به ادارات خواهد شد و همچنین ست کردن میز تحریر با سایر لوازم موجود در اداره، طرح های ساده تر به زیبایی محیط و جذب مشتری کمک بسیاری خواهند کرد.
  • این میزها باید دارای حداقل چند کشو باشند که کارمندان مدارک متفاوت و اسناد مهم را در آنها قرار دهند. در این صورت امکان گم شدن این مدارک کاهش خواهد یافت. این امر در بازدهی بالای کارمندان نیز تاثیر گذار است.
  • میز تحریر در ادارات باید از متریال مناسبی تولید شوند که علاوه بر گرما بخشی به محیط، با ایجاد فضای صمیمی در آن افراد را به کار بیشتر تشویق کنند.

انواع میز تحریر اداری

دسته بندی میزهای اداری به روش های متفاوتی انجام می شود. در برخی از مواقع میزها را بر اساس طرحی که دارند دسته بندی می کنند

که در این صورت به انواع میزهای کتابخانه دار، میزهای ساده، میزهای دیواری، میزهای کشودار و غیره تقسیم می شوند. در بیشتر مواقع میز تحریر اداری از نوع ساده و کشودار آن انتخاب می شود.

همچنین نوع دیگری از دسته بندی این میزها وجود دارد که بر اساس جنس میز در نظر گرفته می شود. در این صورت آنها دارای انواع زیر هستند:

  • میز تحریر چوبی
  • میز تحریر ام دی اف
  • میز تحریر فلزی

هر کدام از انواع این میزهای تحریر اداری، دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند که در ابتدا باید در مورد کلیه آنها اطلاعات مناسبی را به دست آورید.

یکی از راه های اطلاع از انواع میزهای اداری مراجعه به سایت خوگر است.

این سایت یکی از سایت های فروشگاهی است که به صورت آنلاین محصولات متنوعی را در اختیار خریداران قرار می دهد.

انواع میزهای تحریر مخصوص ادارات در این سایت به فروش می رسد و مخاطبان در کمترین زمان ممکن کالاهای خود را خریداری می کنند.

بنابراین برای خرید اینترنتی میز تحریر باید در ابتدا با مشاور آنلاین سایت گفتگو کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

نکاتی در مورد خرید میز تحریر اداری

توجه به برخی از نکات در زمان خرید میز تحریر مخصوص ادارات به شما کمک می کند مناسب ترین میز را انتخاب کنید. در زیر سعی کردیم تا این نکات را به طور خلاصه ذکر کنیم.

  • جهت خرید این میزها باید در ابتدا بودجه خود را تعیین کنید. از آنجایی که تنوع میزهای اداری زیاد است، بدون در نظر گرفتن هزینه نمی توان انتخاب مناسبی داشت.
  • میز اداری باید دارای استاندارد لازم باشد و متناسب با شرایط هر کارمند انتخاب شود. در غیر این صورت به دلیل گذراندن زمان طولانی پشت این میزها، درد ستون فقرات و مشکلات دیگری برای افراد ایجاد خواهد شد.
  • توجه به فضای اداره در زمان خرید اینترنتی میز تحریر امری ضروری است که باید قبل از خرید در نظر داشت. زیرا در صورت کمبود جا ممکن است هزینه ای که بابت میز پرداخت می کنید، به هدر رود.
  • از آنجایی که قرار است تا چند سال از این میزها استفاده شود، باید طرح آنها بسیار ساده و شیک باشد و به مرور زمان زیبایی خود را از دست ندهد.

مزایای استفاده از میز اداری

میزهای تحریر اداری به گونه ای تولید می شوند که مزایای بسیاری برای افراد داشته باشند. مزایای این میزها در ادامه مقاله ذکر می شود.

  • جلوگیری از ایجاد درد در گردن، ستون فقرات و غیره
  • روحیه دهی به کارمندان شرکت یا اداره
  • ایجاد دکوراسیون مدرن در شرکت
  • ست کردن با سایر لوازم و تجهیزات موجود در اداره
  • تنوع در رنگ بندی
  • محافظت از اسناد و مدارک مهم

کلام آخر

با توجه به مطالبی که گفته شد میز تحریر اداری دارای مزیت های بسیاری است که در این مقاله تنها برخی از آنها را نام بردیم.

اگر قصد خرید و تهیه این میزها را دارید، سایت خوگر با ارائه انواع میزهای اداری و مدرن در اختیار شما قرار دارد.

با مراجعه به بخش فروشگاه تنوع بالای میزها را مشاهده کرده و براساس بودجه بندی و نکات مهم پیش از خرید، بهترین انتخاب را داشته باشید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد