میز تحریر فانتزی به چه شکل است؟

0

میز تحریر فانتزی به چه شکل است؟ : امروز به دلیل وجود شخصیت های کارتونی متفاوت اکثر کودکان و نوجوانان تمایل دارند تا لوازمی با طرح و شکل های فانتزی شخصیت های کارتونی مورد علاقه خود داشته باشند. به همین دلیل تولید انواع میز تحریر فانتزی افزایش چشمگیری به خود گرفته است. میز تحریر فانتزی […]

میز تحریر فانتزی به چه شکل است؟ : امروز به دلیل وجود شخصیت های کارتونی متفاوت اکثر کودکان و نوجوانان تمایل دارند تا لوازمی با طرح و شکل های فانتزی شخصیت های کارتونی مورد علاقه خود داشته باشند. به همین دلیل تولید انواع میز تحریر فانتزی افزایش چشمگیری به خود گرفته است.

میز تحریر فانتزی به چه شکل است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : طرح های فانتزی در روحیه کودکان و نوجوانان بسیار تاثیرگذار است و عاملی سبب تشویق آنها به مطالعه بیشتر می شود؛ بنابراین والدین جهت خرید میز تحریر برای فرزندان خود باید به علایق و تمایلات آنها نیز دقت داشته باشند زیرا در غیر این صورت نشاط و شادابی را از فرزندان خود می گیرند.
به همین دلیل در این مقاله می خواهیم در مورد میز فانتزی، ویژگی های آن و مزایای آن در مطالعه کودکان و نوجوانان مطالب جامعه تری را ارائه دهیم.

میز فانتزی دارای چه ویژگی هایی است؟

این میزها در طرح و مدل های متنوع تولید می شوند که هر کدام از آنها ویژگی های مربوط به خود را دارند. در زمان خرید میز تحریر فانتزی والدین باید به ویژگی های آنها توجه داشته باشند تا مناسب ترین و بهترین میز را برای فرزندان خود تهیه کنند.
علاوه بر ویژگی های ظاهری و طرح و رنگی که میزهای فانتزی دارند، توجه به استانداردهای موجود در اندازه و ارتفاع میز امری بسیار ضروری است. در ادامه برخی از ویژگی های این میزها را بررسی می کنیم.
ü میز مطالعه فانتزی به گونه ای تولید می شود که دارای قابلیت ضد زنگ، ضد آب و ضد خش باشد. با توجه به متریالی که در ساخت این میزها استفاده می شود و ممکن است از چوب، ام دی اف، لمینت و فلز باشد، این ویژگی ها قابل مشاهده است.
ü رنگ میزهای فانتزی به گونه ای است که در زمان استفاده ثابت است و در اثر قرارگیری در شرایط متفاوت دچار ریزش و پوسیدگی نمی شود. در واقع رنگی که روی فلزات بکار می رود، در دو نوع نیکل_کروم و رنگ کوره ای است.
ü در صورتی که از ام دی اف جهت ساخت میز تحریر فانتزی استفاده شود، لبه های آن را از طریق نوارهای pvc می پوشانند تا هیچ گونه آسیبی به دست کودکان و نوجوانان در زمان قرارگیری در پشت این میزها وارد نشود. همچنین این نوارها در رنگ بندی های متنوع ساخته می شوند تا زیبایی میز را افزایش دهند.
ü در برخی از موارد میز فانتزی را به صورت تاشو تولید می کنند تا به راحتی قابل حمل به مکانی دیگر باشد. همچنین امکان بلند کردن سطح میز فانتزی نیز وجود دارد تا افراد لوازم و تجهیزاتی مانند کتاب و دفاتر خود را در داخل آن قرار دهند. این ویژگی نظم بیشتری را در اتاق کودک و نوجوان به وجود می آورد.
ü میز تحریر فانتزی ممکن است دارای سطحی شیب دار باشد تا کودک راحت تر تکالیف خود را انجام دهد.
ü به دلیل اینکه مخاطبین این میزها بیشتر کودکان هستند، در نتیجه ابعاد استاندارد آنها کوچک است و جای کمی را اشغال می کنند.

میز فانتزی چه اهمیتی در زندگی کودکان دارد؟

این نوع از میزهای تحریر یکی از پرکاربردترین میزهای تولید شده هستند که مخاطبان آنها را نوجوانان و کودکان تشکیل می دهند. به دلیل وجود طرح های فانتزی، رنگ و شکل های متنوعی که در این نوع از میزهای تحریر وجود دارد، اغلب کودکان تمایل بسیاری جهت داشتن آنها از خود نشان می دهند.
به دلیل روحیه بلند پرواز این قشر از افراد آنها خود را در جایگاه شخصیت های فانتزی طراحی شده روی میز تحریر تصور می کنند و این امر ذهن و تخیلات آنها را پرورش می دهد که این موضوع سبب ایجاد ایده هایی خاص در زندگی آینده آنها می شود.

استفاده از میز تحریر فانتزی چه مزایایی برای کودکان و نوجوانان دارد؟
این میزها به دلیل کیفیت بالا و قسمت های متفاوتی که دارند، لوازم و تجهیزات بسیاری در آنها جایگذاری می شود. در ادامه برخی از مزایای این میزها را برای کودکان و نوجوانان عنوان می کنیم.
• طرح و رنگ بندی متنوع و زیبا
• جابجایی آسان و راحت
• دارای قابلیت تاشو
• دارای استانداردهای لازم در ارتفاع، طول و عرض
• بدون ایجاد هیچ گونه آسیب به کمر و شانه کودکان
• تنظیم ارتفاع در برخی از نمونه ها
ما در خرید اینترنتی میز مطالعه فانتزی به شما بازدید از سایت خوگر را پیشنهاد می دهیم. این سایت یکی از تخصصی ترین سایت های اینترنتی است که محصولات متنوعی از جمله میزهای فانتزی را به فروش می رساند.

میز تحریر فانتزی از چه متریال هایی ساخته می شود؟

این میزها باید از متریال هایی ساخته شوند که دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربه و شکستگی باشند تا هیچ گونه آسیبی را در مواقع خطر برای کودکان ایجاد نکنند. به همین دلیل در ساخت آنها از متریال های متفاوت چوب، فلز، ام دی اف و لمینت استفاده می شود.

میز تحریر فانتزی ممکن است به طور کامل از چوب، فلز و غیره ساخته شود یا ترکیبی از متریال های متفاوت را در خود داشته باشد؛ بنابراین محدودیتی در جنس این میزها وجود ندارد و تنها شکل آنها باید به صورت اشکال فانتزی طراحی شود.

در انتهای این مقاله نتیجه می گیریم که میز تحریر فانتزی به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، سبب افزایش روحیه و نشاط در کودکان می شود و این امر به آنها در فعالیت های درسی کمک بسیاری می کند؛ بنابراین خرید اینترنتی میز تحریر فانتزی تاثیر بالایی در رشد تخیلات کودکان دارد و آنها را در آینده به افرادی ایده پرداز و مصمم تبدیل می کند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد