ترفندهایی که بارها و بارها از آنها استفاده خواهید کرد

0

ترفندهایی که بارها و بارها از آنها استفاده خواهید کرد

به گزارش دکوکده و به نقل از سنجاق : معمولا ابزار برای انجام یک هدف خاص طراحی می شوند، اما می توان از آنها برای کارهای مختلف استفاده کرد.

بدون مرز فکر کنید

معمولا ابزار برای انجام یک هدف خاص طراحی شده اند، اما میتوان با کمی قوه تخیل و چند وسیله جزئی برای بسیاری از کارها از آنها استفاده نمود. کمربند ابزار خود را بردارید. معمولا این کمربند برای بسته شدن دور کمر ساخته شده است (درست مانند کمربند های دیگر). اما کمی فکر خلاقانه باعث می شود این کمربند به کیف نردبان تبدیل شود. این شما و این هم استفاده های غیرمعمول دیگری که میتوانید از وسیله های دیگر داشته باشید.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید هزینه نجاری را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال نجار در تهران باشید می‌توانید درخواست نجاری ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

ابزار سقف خود را آویزان کنید

برای نگه داشتن شیلنگ ها، سیم های رابط، و دیگر ابزار و وسیله های مربوط به سقف از گیره فنری استفاده کنید. این کار را روی تخته کوب های  شکننده و گرم استفاده نکنید، چرا که ممکن است به آنها آسیب رسانده شود. با وصل کردن گیره در یک پرس، می توانید قلاب دم دستی تری برای خود بسازید.

با استفاده از یک تسمه کمربندی گیره کنید

اگر میخواهید چند جعبه را به هم گیره کنید، معمولا یک تسمه کمربندی به خوبی گیره عمل می کند. فقط اطمینان حاصل کنید که با استفاده از مقوا، از چوب زیرین ضامن و قلاب محافظت کنید.

بتون را با چنگک مخلوط کنید

دفعه دیگری که می خواهید بتونه را مخلوط کنید، به جای بیل از چنگک باغبانی استفاده کنید. استفاده از چنگک باعث می شود آب به بیرون پخش نشود و میله های آن آب و سیمان را به خوبی مخلوط می کنند. استفاده از بیل باعث می شود زمان زیادی را برای هل دادن سیمان در اطراف  وان صرف کنید.

با غلتک کوچک پوشش های کوچک بسازید

دفعه دیگری که به فروشگاه رنگ قدم گذاشتید، یک غلتک ۳ اینچی که قطری مشابه غلتک ۹ اینچی دارد را تهیه نمایید. سپس می توانید پوشش های با غلتک ۹ اینچی را به پوشش های با غلتک ۳ اینچی تبدیل کنید. غلتک ۳ اینچی برای رنگ آمیزی گوشه ها و یا صندوق پستی مناسب است، اما تمام فروشگاه ها غلتک ۳ اینچی در دسترس ندارند. این کار باعث می شود هزینه پوشش های ۳ اینچی نصف شود.

انتهای هر پوشش ۹ اینچی را با ۳ اینچ فاصله علامت گذاری کنید. در حالی که پوشش را با گیره محکم کرده اید، با یک اره آن را برش دهید. با استفاده از قیچی گوشه های زمخت ان را ببرید.

برای افزایش حفاظ اره رومیزی خود از تراز استفاده کنید

تنها راه داشتن یک برش صاف این است که قطعه مورد نظر را محکم روی میز اره نگه دارید. اما زمانی که بخواهید یک تخته چند لایه بزرگ را تنها برش دهید، این کار سخت خواهد بود. افزایش سطح حفاظ تا ۴ فوت به صاف نگه داشتن تخته و قرار گرفتن آن در مسیر باریک تیغه کمک می کند. تراز را با چند گیره در جای خود نگه دارید.

 

میخواهید روی زمینی سخت سوراخ ایجاد کنید؟ از دریل استفاده کنید!

تا به حال شده مدت زمان زیادی را صبر کنید تا نشانگرهای ورودیتان را نصب کنید، اما بعد متوجه شدید زمین یخ زده است؟ یا این که تا به حال سعی کرده اید یک تابلوی “به فروش می رسد” را در قسمت سخت حیاط خود نصب کنید؟ خب، چطور است که مانند یک سطح سیمانی با آن برخورد کرده و از دریل برای ساخت سوراخ استفاده کنید؟

 

برای برش فوم تیغه بسازید

اره مویی فوم سفت و سخت را مانند کره برش می دهد، فقط با این تفاوت که کره به تکه های بسیار ریز تقسیم نمی شود که کل فروشگاه، زیرزمین یا گاراژتان را بهم بریزد. اگر دندانه اره مویی را جدا کنید، می تواند به همان خوبی فوم را ببرد و بهم ریختگی نیز ایجاد نکند. با استفاده از سنباده دندانه اره مویی را جدا کرده و حتما محافظ چشمی بپوشید. تیغه را با گیره نگه دارید نه دستان تان.

وسیله های سنگین را با نوار آهنی بلند کنید

اگر تا به حال مجبور شده باشید یک درب فشرده را جدا کنید، پس حتما می دانید چقدر سنگین خواهد بود. اگر به تنهایی کار می کنید بلند کردن آن برای نصب دوباره کار بسیار چالش برانگیزی خواهد بود، اما یک نوار آهنی می تواند اهرم فشاری را که نیاز دارید به شما بدهد.

اگر نوار آهنی قادر نیست درب را به اندازه کافی بلند کند، یک بلوک کوچک چوبی روی نقطه تکیه گاه میله آهنی نصب کنید تا فاصله بلند کردن افزایش یابد. اطمینان حاصل کنید که پیچ به داخل فرو نرود. اگر اینطور است، انتهای آن را سنباده کنید تا به کف زمین آسیب نرساند. می توانید همین تنظیمات را برای بالا بردن گچبرگ و نصب آن استفاده نمایید.

 

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد