هدیه ی روز پزشک برای پزشک خصوصی

0

هدیه ی روز پزشک برای پزشک خصوصی: چه هدیه ای را برای بیان احترام به آدم هایی که زندگی خود را برای حفظ سلامت ما وقف می کنند مناسب می دانید؟ آیا دوست، همسر، پدر، مادر و همکار شما پزشک هستند؟ روز پزشک مقارن با ولادت حکیم ابن سینا در ایران است.

هدیه ی روز پزشک برای پزشک خصوصی

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : ممکن است انتخاب هایی مانند: قلمدان، دکمه سر آستین، کیف پزشکی و… را در این روز برای هدیه ی روز پزشک در نظر گرفته باشید. حتما با خود فکر کرده اید کاش جایی وجود داشت که در این مورد به شما مشاوره دهد.

آیا بودجه ای که برای این هدیه در نظر گرفته اید محدود است؟

فکر می کنید زمان کافی برای رفتن به خیابان ها و گشتن به دنبال یک هدیه خاص برای این روز را دارید؟

ما برای انتخاب هرچه بهتر این هدیه چند پیشنهاد داریم که در ادامه به آن ها می پردازیم.

چند ایده جذاب برای خرید هدیه ی روز پزشک

ایده های زیادی برای هدیه دادن در این روز وجود دارند؛ ولی شما قطعا به دنبال یک هدیه خاص و حتی با قیمت مناسب برای این روز هستید. هدیه هایی که برای پزشکان در عین سادگی یادآور خاطرات و دوستان مهربان باشند. چند مورد جذاب برای هدیه ی این روز خاص در زیر معرفی شده اند که در مورد هرکدام توضیحات کوتاهی داده شده تا انتخاب و تصمیم گیر ی را برای شما آسان تر کند. هدیه هایی از قبیل:

  • شکلات؛
  • دستبند طلا؛
  • گردنبند طرح گوشی پزشکی؛
  • پلاک با طرح گلبول خونی؛
  • کیف پزشکی چرم؛
  • تیشرت با طرح پزشکی؛

شکلات یک هدیه ی روز پزشک خوشمزه!

شکلات هایی را سفارش دهید که دارای بسته بندی شکیل و طعمی بی نظیر باشند و روی جعبه آن جمله و کلمه ای مربوط به تبریک روز پزشک نوشته شده باشد. حتی از یک کارت مناسبتی در داخل جعبه استفاده کنید یا شاخه گلی را در آن قرار دهید که نشان از سر زندگی و طراوت باشد.

البته این ایده هم جذابیت دارد و هم نه؛ می خواهید این لحظه را با عکس در ذهن پزشک محبوب خود به ثبت برسانید؟ بهتر است شیرینی شکلات را نیز به عنوان مزه این لحظه انتخاب کنید. در این صورت ایده ای مناسب را برای کادو روز پزشک انتخاب کرده اید.

دستبند طلا بهترین کادو روز پزشک

یک دستبند طلا با بندی چرمی که نام پزشک بر آن نوشته شده یا شمایل روی آن نشان دهنده حرفه فرد است یک انتخاب دیگر برای خرید کادو روز پزشک به شمار می رود. این هدیه ی روز پزشک زیبایی های خاص خود را خواهد داشت.

با هدیه ای این چنینی لبخندی را بر لبان فردی که دوست دارید می نشانید و چه زیبا که این فرد یک پزشک باشد. همچنین می توان این دستنبد را در میان گل های طبیعی قرار داد و زیبایی بیشتری به هدیه بخشید.

گردنبند طرح گوشی پزشکی

از دیگر هدایای ارزشمند و متداول گردنبند است. حال اگر این گردنبند با طرح گوشی پزشکی همراه باشد هدیه ی روز پزشک خوبی برای تقدیم به پزشکی که دوست می داریم خواهد بود. این هدیه جذاب نظر هر فردی را به خود جلب خواهد کرد. به شما پیشنهاد می دهیم به لیست فروشگاه ویستور سری بزنید و از محصولات زیبای آنها دیدن کنید. شما قطعا هدیه ای درخور برای تبریک این روز پیدا خواهید کرد.

پلاک با طرح گلبول خونی

انتخاب یک پلاک با طرح گلبول های خون به احتمال زیاد بهترین کادو روز پزشک است. با این هدیه ی روز پزشک نشان می دهیم پزشکان همواره سنبل سلامت و پیام آور زندگی هستند. همچنین به عنوان یک یادگاری سال های سال بر جای خواهد ماند. فرد مورد نظر با نگاه به آن به یاد محبت و تشکر شما بابت تبریک روز پزشک خواهد افتاد. بهتر است این پلاک را در قابی چوبی که مخصوص زیورآلات است و داخل آن با مخمل تزیین شده جای گذاری کنید تا زیباتر جلوه کند.

کیف پزشکی چرمی

یک پزشک اغلب برای انجام وظیفه در تمام شرایط نیاز به ابزاری دارد که داشتن یک کیف به او این امکان را می دهد تا این ابزار را همیشه در دسترس داشته باشد. خرید یک کیف برای هدیه ی روز پزشک یهترین کادو روز پزشک است و چه بهتر که یک کیف چرمی را برای هدیه انتخاب کنید. این کادو طول عمری بیشتری دارد.

البته اگر دارای جنسی سبک هم باشد مناسب است؛ زیرا ممکن است لوازمی با وزن زیاد در آن قرار گیرند. بنابراین بهتر است به این موضوع نیز دقت کنید. برای جلوه هرچه بیشتر و خاص بودن آن نیز از یک دستمال  زینتی برای آراستن دسته ی کیف کمک بگیرید.

تیشرت با طرح پزشکی؛ خرید کادو روز پزشک

انسان ها در زمان استراحت خود نیاز به پوششی راحت و مناسب دارند و پزشکان هم از این بابت مستثنی نیستند. چه بسا که آنها به سبب فعالیت بیش تر و جراحی های سنگین تنها امکان استراحت در اتاق بیمارستان را داشته باشند. چقدر خوب می شود اگر با یک تیشرت راحت استراحت کنند. تیشرتی که بر آن طرحی از حرفه یا جمله ای برای تبریک این روز نقش بسته باشد. این مورد ارزان ترین هدیه روز پزشک است؛ ولی آرامشی را برای او ایجاد می کند که شما سهم کوچکی در این امر خواهید داشت. بهتر است هدیه خود را در جعبه ای با پوشال های تزئینی بگذارید تا زیبایی آن دو چندان شود.

نتیجه گیر ی

همان طور که گفته شد افراد مهمی در زندگی هر فردی وجود دارند که زندگی خود را وقف شما می کنند. پزشکان از جمله افرادی هستند که همواره برای سلامت شما تلاش می کنند. با یک هدیه ی روز پزشک هر چند کوچک لبخندی بر لبان بنشانید و خاطره ای زیبایی را در ذهن آن ها بسازید. هدیه ای کوچک حتی مانند یک گردنبند با طرح گلبول خونی که همواره یادآور این باشند که شما خواهان سلامت و پایداری آنها هستید.

در فهرست محصولات ویستور هدیه مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید. اگر زمان کافی برای خرید کادو روز پزشک ندارید بدون خروج از منزل یا محل کار به راحتی هدیه ای خاص و زیبا تهیه کنید. با سپاس از همراهی شما امیدوار هستیم تا پیشنهادات مفیدی در ارتباط با مناسب ترین هدیه  برای روز پزشک ارائه و تصمیم گیر ی را برای شما آسان تر کرده باشیم.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد