هتل غرب تهران

0

هتل غرب تهران: اگر قصد رزرو هتل در تهران را دارید باید با محله‌های این شهر آشنایی داشته باشید چرا که به دلیل تنوع بالای

هتل غرب تهران

هتل غرب تهران: اگر قصد رزرو هتل در تهران را دارید باید با محله‌های این شهر آشنایی داشته باشید چرا که به دلیل تنوع بالای فرهنگی مناطق مختلف پایتخت، اقامت در هر یک از محله‌ها و مناطق مزیت‌ها و معایب خاص خود را دارند. ما در اسنپ روم علاوه بر ارائه خدمات رزرو هتل، به معرفی مناطق مختلف تهران نیز می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا در این مقاله با غرب تهران آشنا شوید.

غرب تهران اکثرا از محله‌هایی تشکیل شده که اعیانی نشین و لوکس هستند. برخی مناطق در این منطقه از بافت قدیمی و بسیاری از آن‌ها از بافتی جدید برخوردارند. از محله‌های خوب و گران قیمت غرب می‌توان مهران را نام برد که محله‌ای مسکونی با تعداد زیادی برج و مجتمع است. این محله‌ به بزرگراه‌های مهمی مانند حکیم، ستاری و اشرفی اصفهانی دسترسی دارد بنابراین برای رسیدن به دیگر نقاط تهران در صورت اقامت در این محله، کار چندان سختی در پیش نخواهید داشت. یکی از مزیت‌های اقامت در مهران این است که به دلیل مسکونی بودن آن، تعداد زیادی فروشگاه، سوپرمارکت و نانوایی در آن پیدا خواهید کرد و از لحاظ دسترسی محلی به اجناس مورد نیازتان اصلا به زحمت نخواهید افتاد.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : اگر می‌خواهید از طریق اپلیکیشن و وبسایت اسنپ روم در محلی اقامت گزینید که از اماکن تفریحی و فرهنگی خوبی برخوردار باشد، مهران را فراموش نکنید. در این محل پردیس سینمایی وجود دارد که نیاز ساکنان آن به سالن‌های سینما را کاملا بر طرف می‌کند. همچنین پردیس بزرگ سینمایی کوروش که بزرگ‌ترین پردیس در ایران است نزدیک به محله مهران قرار گرفته. همانند دیگر مناطق غرب تهران، مهران نیز تعداد زیادی بوستان دارد و نسبت فضای سبز آن به جمعیت، در حد مطلوبی قرار گرفته است.

اگر قصد رزرو هتل در غرب تهران را دارید، از دیگر محله‌هایی که باید مد نظر قرار دهید ستارخان است. چنان چه دوست دارید محل اقامتتان سرزنده و حس و حال خوبی داشته باشد، ستارخان از بهترین گزینه‌هایی که دارید به حساب می‌آید. اما اگر از خیابان‌های شلوغ و پر رفت و آمد چندان خوشتان نمی‌آید توصیه می‌کنیم در اسنپ روم دنبال محله‌هایی دیگر باشید. ستارخان از محبوب‌ترین محله‌های تهران است و به دلیل دسترسی بسیار مناسبی که به مرکز و غرب تهران دارد از شاهراه‌های ارتباطی تهران نامیده می‌شود. در صورت اقامت در ستارخان، به بزرگراه‌های مهمی نظیر یادگار امام، چمران و جلال آل احمد دسترسی خواهید داشت.

همچنین از نظر وسایل حمل و نقل عمومی، ستارخان محله مناسبی به حساب می‌آید. دو ایستگاه متروی توحید و طرشت و دو خط بی آر تی آزادی تهرانپارس و شهید افشار جنوب، در این منطقه و نزدیک به آن واقع شده‌اند که به راحتی می‌توانند شما را به هر منطقه‌ای که دوست دارید برسانند. تعداد زیادی اتوبوس خطی نیز دسترسی به دیگر مناطق تهران را از ستارخان راحت کرده‌اند. اگر به بازارهای سنتی علاقه دارید نیز ستارخان انتخاب خوبی برای شما محسوب می‌شود چرا که در این محله بازاری بزرگ زیر پل یادگار امام وجود دارد که از مهم‌ترین مراکز خرید ستارخان به حساب می‌آید. اگر در اسنپ روم به دنبال محله‌ای می‌گردید که در آن خیابانی سرزنده و پر از رستوران و فست فود باشد، ستارخان را به یاد داشته باشید.

دیگر محله‌ای که در غرب تهران قرار دارد و برای رزرو هتل و محل اقامت گزینه خوبی محسوب می‌شود، چیتگر است. این محله یکی از مناطق گردشگری تهران است و مناطق جذاب گردش گری زیادی در آن یافت می‌شود. برای مثال آبشار تهران را می‌توان نام برد که یک آبشار مصنوعی در ارتفاعات منطقه ۲۲ است. این آبشار جلوه بسیار زیبایی دارد که راحتی می‌توانید به بالای آن برسید. ا

گر در چیتگر اقامت داشتید حتما از این آبشار فوق العاده دیدن نمایید. اما جادبه گردشگری اصله چیتگر که بسیاری از افراد را همه روزه از دیگر مناطق تهران به این محله می‌کشاند، دریاچه مصنوعی است. در اطراف این دریاچه ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی زیادی ساخته شده است که همه این‌ها چیتگر را به یکی از پویاترین محله‌های تهران تبدیل کرده‌اند.

اگر از طریق اسنپ روم اقدام به رزرو هتل در این محله کنید می‌توانید روزانه ساعت‌ها در مراکز خرید متنوع آن وقت بگرانید و از مناظر زیبای جنگل و دریاچه آن لذت ببرید. از لحاظ دسترسی محلی این منطقه فاصله زیادی با مناطق مرکزی تهران دارد و به همین دلیل اگر دسترسی به مرکز شهر برایتان مهم است چیتگر گزینه خوبی برای اقامتتان محسوب نمی‌شود. البته خوشبختانه متروی چیتگر و تعداد زیادی خطوط اتوبوس رانی در این منطقه وجود دارند که حمل و نقل عمومی در آن را آسان کرده‌اند. امیدواریم از این مقاله بهره برده باشید و با چشم بازتری بتوانید به رزرو هتل از طریق اسنپ روم بپردازید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد