فرش کلاسیک طوسی سفید را با چه رنگ های دیگری باید ست کرد؟

0

فرش کلاسیک طوسی سفید را با چه رنگ های دیگری باید ست کرد؟ در گذشته فرش های کلاسیک اغلب در رنگ های قرمز یا تناژی از این رنگ تولید می شد؛ اما امروزه با توجه به گستردگی صنعت و هنر دکوراسیون گستره رنگ  و طرح فرش کلاسیک نیز تغییر یافته است. امروزه به دلیل زندگی در محیط آپارتمانی و اتاق های کوچکتر مردم بیشتر از فرش های رنگ روشن استفاده می کنند.

فرش کلاسیک طوسی سفید را با چه رنگ های دیگری باید ست کرد؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از ترکیب رنگی هایی که در چند سال اخیر طرفداران زیادی دارد، فرش کلاسیک طوسی سفید است. این ست از جمله ست های رنگی خنثی به شمار می رود که به دلیل روشنی زیاد فضا را بزرگتر از آنچه که هست، نشان می دهد. در نتیجه هر روز افراد زیادی از این ست رنگی استفاده می کنند؛ اما نکته جالب توجه این است که دیگر وسایل اتاق باید چه رنگی داشته باشند که در کنار این فرش یک هارمونی زیبا را شکل دهند.

رنگ های قابل ست با فرش کلاسیک طوسی سفید

اغلب مردم تصور می کنند که رنگ طوسی تنها از ترکیب رنگ سفید و سیاه حاصل می شود؛ در صورتی که هر رنگ دیگری نیز اگر با مقادیر زیادی رنگ طوسی ترکیب شود، نتیجه نهایی همان رنگ طوسی را به ما می دهد که ته مایه ای از رنگ ترکیب شده را دارد. با این حال پرطرفدارترین رنگ های طوسی تناژهای روشنی از این رنگ هستند که از ترکیب سفید و سیاه حاصل می شوند.

رنگ طوسی یک رنگ کاملا خنثی است و زمانی که در کنار رنگی همچون سفید قرار می گیرد، حسی ساده و دوست داشتنی به ما القا می کند. در هنگام ست کردن فرش کلاسیک طوسی سفید با دیگر رنگ ها به هیچ عنوان کار سختی را در پیش ندارید. به این دلیل که تمامی رنگ ها در کنار این ست احساس راحتی دارند و به خوبی به چشم می آیند.

ترکیب رنگی هایی که در ادامه می  خوانید، در کنار رنگ طوسی عالی به نظر می رسند.

زرد

لیست رنگ‎ هایی که با طوسی ست بی نظیری را تشکیل می دهند، بسیار بلند است؛ اما بدون شک رنگ زرد در صدر این لیست قرار می گیرد. قرارگیری رنگ زرد و طوسی در کنار یکدیگر همیشه جذابیت بی نظیری را ایجاد می کند. به عنوان مثال با یک فرش کلاسیک طوسی سفید انتخاب مبلمانی که رنگ غالب در آن رنگ زرد است، نمایی فانتزی و زیبا به فضا می دهید که هر بیینده ای مجذوب آن می شود.

آبی

با وجود اینکه لوازمی که رنگ آبی دارند، در کنار یک فرش کلاسیک طوسی سفید یک ترکیب فوق العاده می سازند؛ اما استفاده از چند رنگ سرد همانند طوسی و آبی انرژی فضا را کم می کند. جهت تزریق اندکی انرژی و حرکت به محیط به کارگیری لوازم کوچکی همچون کوسن های مبلمان یا یک آباژور با رنگ های گرمی همچون قرمز و قهوه ای زیبایی محیط را چندین برابر می کند.

نارنجی

استفاده از رنگ های بسیار گرمی همچون نارنجی حس شادی را به بیننده القا می کند. این رنگ گرم و زیبا حتی موجب افزایش اشتها می شود. از طرفی وجود یک فرش سفید طوسیِ آرامش بخش در کنار این رنگ باعث جذابیت هرچه بیشتر چیدمان و دکور است.

سبز

رنگ سبز رنگی است که چشم جهت تشخیص آن کمترین فشار ممکن را به خود وارد می کند؛ بنابراین طبیعی به نظر می رسد که حس خوبی به بیننده القا شود. ضمن اینکه این رنگ یادآور طبیعت است و این مسئله به خودی خود بسیار دلنشین به شمار می رود.

از آنجایی که یک فرش طوسی سفید یک ترکیب رنگ خنثی است، ترکیب آن با رنگ سبز نیز یک ایده بسیار خوب به نظر می رسد.

البته رنگ سبز انواع مختلفی دارد که هر طیف آن از نظر میزان انرژی و اثری که در مخاطب می گذارند، با یکدیگر تفاوت دارند. به عنوان مثال رنگ سبز تیره رنگ دلگیری است و استفاده از آن در کنار طوسی چندان پیشنهاد نمی شود؛ درحالیکه رنگی به نام فسفری وجود دارد که از ترکیب سبز و زرد ایجاد شده است.

اگر لوازمی را با این رنگ زیبا و پرانرژی در کنار یک فرش کلاسیک طوسی و سفید قرار دهید؛ یک نتیجه عالی به دست می آید.

آیا تا به حال به خرید اینترنتی فرش کلاسیک فکر کرده اید؟

برخی از افراد ترجیح می دهند که جهت خرید فرش کلاسیک به صورت حضوری به فروشگاه های سطح شهر مراجعه کنند. درحالیکه این روش خرید برای خیلی از افراد سخت و نشدنی به نظر می رسد. ضمن اینکه  با رواج انجام خرید اینترنتی بسیاری از فروشگاه های معتبر در حوزه تمامی لوازم اقدام به راه اندازی یک وبسایت کرده اند؛ بنابراین این ایده در بسیاری از اوقات کارگشا و مناسب به نظر می رسد.

اگر از آن دسته از افراد هستید که به انجام خرید اینترنتی فرش کلاسیک تمایل دارید، حتما به وب سایت سرای ابریشم سر بزنید. این فروشگاه اینترنتی انواع فرش های ماشینی و زیبا در طرح های کلاسیک و مدرن را در اختیار مشتریان قرار داده است. با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی قطعا مورد مناسب خود را پیدا می کنید.

انتخاب های عالی جهت ست کردن با فرش طوسی سفید

فرش کلاسیک طوسی سفید از جمله مدل ها و طرح هایی است که امروزه در تمامی اتاق های منازل استفاده می شود. با وجود اینکه این ترکیب رنگی خنثی است و با دیگر رنگ ها در صلح است، باز هم بسیاری از افراد امکان دارد که در خصوص اینکه دیگر وسایل خانه یا فضا را با چه رنگی تهیه کنند که با این ست یک ترکیب بی نظیر را بسازد، دچار سردرگمی شوند.

در این نوشته به رنگ هایی همچون زرد و نارنجی اشاره شد؛ به طور کلی استفاده از رنگ های گرم و پرانرژی در کنار رنگ پرآرامش طوسی با ایجاد تضادی جالب و هیجان انگیز زیبایی دکوراسیون را چند برابر می کند. با این حال نباید از استفاده از رنگ های سردی همچون آبی و سبز نیز ترسید.

اینگونه رنگ ها نیز جذابیت مخصوص به خود را دارند؛ اما بهتر است جهت تعادل انرژی در اینگونه فضاها نیز از حداقل یک رنگ گرم بهره ببرید.

اگر فرش کلاسیک انتخاب شما است می توانید به سایت سرای ابریشم مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد